Gå til innhold

neeei! må jeg ta angrepillen??? :(


Fremhevede innlegg

Skrevet

huff.. jeg var tankeløs i natt.. og jeg går ikke på p-piller... hvorfor har man aldri kondomer når man trenger dem?

jeg har 21 dagers syklus og er på dag 11 idag.. men jeg kjenner syklusen min godt og har ikke kjent noen eggløysingssmerter...

jeg har IKKE lyst å ta angrepillen, blir skikkelig dårlig av den! tør jeg gamble? noen som har god kjennskap til hvilke dager som er nogenlunde sikre?

at jeg aldri lærer....... :roll:

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Vil ikke anbefale deg å gamble, men å stikke på apoteket med en gang og kjøpe angrepiller og to pakker kondomer i samme slengen.

Husk at hvis det nå gikk galt, så blir det verre å gjøre noe med det senere...

Skrevet

:-(

huff, jeg vet... skal kjøpe minst to pakker kondomer idag!!! men blir skikkeli dårlig av angrepillen jeg... og skal liksom kose meg i helgen.... arg....

(jeg er litt teit for jeg tenker jo "essda, jeg blir jo ikke gravid likevel....")

kanskje jeg bare må krype til korset...

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Du blir helt sikkert dårligere av abortpillen hvis du tar den :(

Men du vet hva du må gjøre, ikke sant? :klem: God tur til apoteket!

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Jaja. Ikke vær så trist - tross alt ble det noe på deg i går, ikke sant? :sjarmor:

Skrevet

ja gjett om de ble... ;)

jippi-jey! er egentlig ikke trist i det hele tatt!! det blir nok verdt hver eneste magekrampe de to neste dagene... hehe

Skrevet

Helt enig med Bjørnsdatter, slike ting er det risky å gamble på, konsekvensene kan bli enoooorme. Så da er det bedre å lide litt nå, enn å havne opp i noe du ikke er klar for og ikke ønsker. Håper det går bra :trøste:

Gjest Madam Felle
Skrevet

Unnskyld meg, men dette blir for dumt. Når du allerede har prøvd angrepillen, og vet at du blir dårlig av den, så klarer du likevel å utsette deg for det samme en gang til?

Når skal du lære? Hva må til for at du skal lære? Joda, alle har vel vært i situasjoner der det kan oppstå ting og tang. Men jeg syns det blir litt for dårlig unnskyldning å si, "hvorfor har man ikke kondom når man trenger dem"? Vel, du som IKKE bruker andre prevensjonsmidler, burde ha kondom tilgjengelig hele tiden. I alle fall om du ønsker å ha et sexliv.

På den andre siden, hvorfor er det en graviditet som er den verste tanken? Regner med at du kanskje ikke er i et fast forhold, og da bør en vel bekymre seg for verre saker enn en graviditet. Men meg om det.

Svaret på hva du bør gjøre, har du fått av andre her inne. :wink:

Skrevet

herlig, madam felle. jeg syntes nesten det var rart å kunne legge inn et innlegg uten å få et slikt svar som du nettopp gav. men der kom det. takk for reprimaden, fortsett å vær feilfri du.. det må føles fantastisk :roll:

Gjest Madam Felle
Skrevet

Jeg er nok ikke feilfri, men klarer å lære av mine feil :wink:

Gjest Lilleulv
Skrevet

off jeg endte opp med å ta angrepilla en gang. Ble ganske uvel av den... :-?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...