Gjest Bhsiltsk Skrevet 22. november 2004 #41 Del Skrevet 22. november 2004 Setter pris på maset, jeg trenger nok det Skal alltid klare meg selv jeg, gå lengst uten å gå til legen.. Men jeg vet at det kan være farlig, jeg bare trodde dte ville gå over av seg selv. Men first thing in the morning skal jeg til legen. Jeg lover dere! Ofte vil de ha morgenurin på legevakta, fordi resultatene er ofte lettere å tyde da har jeg fått inntrykk av. Jeg skal kjøpe glass i dag! If you say so... Har aldri blitt bedd om morgenurin, jeg. Og jeg har sikkert levert 1000 urinprøver i løpet av livet, da jeg har vært (bank i bordet) VELDIG plaget med blærebetennelser opp gjennom årene. Nå har jeg ikke hatt det på halvannet år!! Fantastisk!! (fremdeles bank i bordet) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missycat Skrevet 23. november 2004 #42 Del Skrevet 23. november 2004 gå til legen visst det er så ille.. huff jeg misunner deg ikke.. men cran-max tranebærkapsler har reddet meg frå UV-helvete.. jeg var såå plaget hele barndommen og når jeg fikk meg kjæreste ble alt helt grusomt! tisset blod mange ganger i året. men jeg tok et par kurer med cran-max, og i et par mnd så tok jeg de med en gang jeg kjente antydninger, og nå har jeg ikke hatt det på 3-4 år! helt fantastisk! håper du blir fort frisk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bhsiltsk Skrevet 23. november 2004 #43 Del Skrevet 23. november 2004 Nå, Ninakanin? Har du fått gjort det du sa? Maser ikke, bare spør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 24. november 2004 #44 Del Skrevet 24. november 2004 Hei! Dere er så søte alle sammen, tusenvis av gode råd, takk takk Jeg har fått en syvdagerskur med antibiotika, så nå går det bedre Jippi jippi, det svir ikke når jeg tisser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå