Donnie Darko Skrevet 18. november 2004 #1 Skrevet 18. november 2004 Jepp.. flytta inn i ny leilighet i Oslo sammen med noen jeg kjenner. Kan se noen dårlige bilder her: http://www.screammagazine.com/modules.php?...ewtopic&t=14645
Gjest Ninakanin Skrevet 18. november 2004 #2 Skrevet 18. november 2004 TROGDOR THE BURNINATOR!!!!! Jeg la plutselig merke til banneren din!!!! Hahaaaa, Strongbad og gjengen er jo bare fantastiske, jeg har faktisk CD'en liggende her, men trogdor the burninator på, blant annet Hehe, og den utrolig flotte "secret song" med homestar han med skjegg på bildet, er det deg, donnie? (jeg hørte forøvrig på donnie darko-cd'en på jobb i går,hihi )
*Lene* Skrevet 18. november 2004 #4 Skrevet 18. november 2004 Typisk guttereir? Hehe.. ;-) Men grattis da!
Gjest Gjesten Skrevet 18. november 2004 #5 Skrevet 18. november 2004 Så du og har tatt til vettet og flytta frå Drammen til Oslo? (Eller har eg tatt feil, og du har ikkje budd i Drammen? :oops: ) Vel, saknar Drammen eg, og aller mest at dei har Aass- øl ute der, det er jo best!! Så kvifor i all verda ser eg Ringnes effekter der??
Donnie Darko Skrevet 18. november 2004 Forfatter #6 Skrevet 18. november 2004 Så du og har tatt til vettet og flytta frå Drammen til Oslo? (Eller har eg tatt feil, og du har ikkje budd i Drammen? :oops: ) Vel, saknar Drammen eg, og aller mest at dei har Aass- øl ute der, det er jo best!! Så kvifor i all verda ser eg Ringnes effekter der?? Ser du lenger ned i tråden så la jeg ut et bilde av aass flagget. Ringnes effektene tilhører en av de andre. Og Ninakanin. Nei jeg er ikke han med skjegget. Det er min nye verdens beste samboer.
Superlammet Skrevet 18. november 2004 #7 Skrevet 18. november 2004 Oslos beste vestkant sier du? frogner ellerno da? =P
Gjest Ninakanin Skrevet 18. november 2004 #8 Skrevet 18. november 2004 [. Og Ninakanin. Nei jeg er ikke han med skjegget. Det er min nye verdens beste samboer. Men hva med trogdor da..han er vel din?
Donnie Darko Skrevet 18. november 2004 Forfatter #9 Skrevet 18. november 2004 Men hva med trogdor da..han er vel din? jau.. han er min
Gjest Ninakanin Skrevet 18. november 2004 #10 Skrevet 18. november 2004 din...bra formulert, ninakanin... vel, hadde ikke det vært kuult da? hatt trogdor i stua er du mye inne på homestarrunner?
Donnie Darko Skrevet 18. november 2004 Forfatter #11 Skrevet 18. november 2004 din...bra formulert, ninakanin... vel, hadde ikke det vært kuult da? hatt trogdor i stua er du mye inne på homestarrunner? Er mye inne der ja! Sinnsykt kult! digger dem så jævlig!
Gjest GreenSky Skrevet 18. november 2004 #12 Skrevet 18. november 2004 Ok, jeg forlanger å bli invitert på innvielsesfesten din, asså!
Gjest Ninakanin Skrevet 18. november 2004 #13 Skrevet 18. november 2004 synes stunt double er vanvittig bra..ler like mye av den hver gang! "I think I've gotta JUUUUMP!!!" og teen squad, hehe, ubetalelig
Gjest ulogget Skrevet 19. november 2004 #14 Skrevet 19. november 2004 I admire the spiritual force of evil A pure supreme instinction in survival Never underestimate the powers of hatred When the blackness overwhelm thee Er dette fra en fra en sang? I såfall fra hvilken? Og hvem synger den?
Mossa Skrevet 19. november 2004 #15 Skrevet 19. november 2004 Grattis med nytt krypinn. Og enda mer grattis med ny samboer!!
Donnie Darko Skrevet 19. november 2004 Forfatter #16 Skrevet 19. november 2004 Er dette fra en fra en sang? I såfall fra hvilken? Og hvem synger den? Det er tittellåta på albumet "In Abhorrence Dementia" til Limbonic art. Et norskt Blackmetal band.
Gjest Anonymous Skrevet 23. november 2004 #17 Skrevet 23. november 2004 TROGDOR THE BURNINATOR!!!!! Jeg la plutselig merke til banneren din!!!! Hahaaaa, Strongbad og gjengen er jo bare fantastiske, jeg har faktisk CD'en liggende her, men trogdor the burninator på, blant annet Trogdor er tøff! "Trogdor, burninating the countryside, burninating all the people" Grattis med nytt krypinn forresten, Donnie
Gjest Ninakanin Skrevet 24. november 2004 #18 Skrevet 24. november 2004 hehe har dere sett den nye Strong Bad emailen!?!??! Den som heter Virus!??! Oh my god jeg ler så jeg griner!!
Gjest Anonymous Skrevet 24. november 2004 #19 Skrevet 24. november 2004 hehe har dere sett den nye Strong Bad emailen!?!??! Den som heter Virus!??! Oh my god jeg ler så jeg griner!! Ikke enda, men det blir!
Gjest Ninakanin Skrevet 24. november 2004 #20 Skrevet 24. november 2004 hiiiiiiiiiiiiiii, this is marzipaaaaan...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå