makkapakka Skrevet 22. september 2016 #1 Del Skrevet 22. september 2016 lurer jeg på da, siden jeg ikke "vet" så mye om bil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #2 Del Skrevet 22. september 2016 Vi har bilen på service 1 gang i året, og da tar de bl.annet oljeskift. Regner med at det er nødvendig da.., kanskje ikke må må ha, men sannsynligvis mest optimalt for motoren tenker jeg. Anonymkode: 8ffa3...575 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #3 Del Skrevet 22. september 2016 en gang i året er en grei regel. Kommer litt an på hvordan/hvor mye man kjører. Ved mye småkjøring og bykjøring er en gan i året greit. Anonymkode: 997e5...1eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 22. september 2016 #4 Del Skrevet 22. september 2016 24 minutter siden, makkapakka skrev: lurer jeg på da, siden jeg ikke "vet" så mye om bil Skift en gang i året om du ikke oppnår kjørte km som tilsier at du MÅ skifte. Småkjører du mye er det i allefall lurt å gjøre det. På min VW mener jeg de sier annahvert år, men det er da på den oljen de bruker på merkeverkstedet, eller på oppnådd intervall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå