Gå til innhold

Ungkaren 5


lillen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

det var bare alle kvinnene samlet for å snakke dritt.... var ikke noen episode

Really? Var det alt jeg gikk glipp av?

Da er jeg lykkelig igjen! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Irriterer meg at det var så ille at Trish hadde ligget med en gift mann. Hallo, det er da han mannen som har gjort noe galt, ikke hun hvis hun var singel. Bjeff! (Hadde sikkert hatet Trish hvis jeg var en av jentene, men "likkavæl"...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde sikkert ikke likt den damen noe særlig jeg heller. Men av helt andre grunner enn akkurat den du nevner, gjest :Nikke:

Blir litt småkvalm over hvor sjokkerte enkelte av deltakerne ble. For å sette de skikkelig i bås, vil jeg si at det var typisk amerikansk... :ler:

(Tror ikke vi hadde sett like sjokkerte jenter i en norsk versjon!?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor sender de det hver dag kl 19.00? har jo ikke fått med meg at det har gått før lenge etterpå :o bruker jo å sende leeenge slik at man må sitte og pines helt til neste uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor sender de det hver dag kl 19.00? har jo ikke fått med meg at det har gått før lenge etterpå :o bruker jo å sende leeenge slik at man må sitte og pines helt til neste uke

Sannsynligvis fordi seertallene har gått ned, når det kommer så mange sesonger av programmet. Da får det dårligere sendeetid. Nå må reality programmene ha en twist for å bli populære.

Hva blir da de neste? Who wants to marry my dog kanskje??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannsynligvis fordi seertallene har gått ned, når det kommer så mange sesonger av programmet. Da får det dårligere sendeetid. Nå må reality programmene ha en twist for å bli populære.

Hva blir da de neste? Who wants to marry my dog kanskje??

Who wants to marry my dog for a million dollars :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll

Finalen er på mandag!

I går var han jo på overnight dates med Tara, Jessica og Mandy Jay (hmm..husket visst ikke helt hva hun het.. :-? )

Han og Tara kom hverandre veldig nært på soverommet tror jeg....og han sa at han var i ferd med å falle for henne. (Det sa han til henne)

Han og Jessica hadde også en veldig intim date, og han fortalte henne at han var i ferd med å forelske seg i henne...og da ble hun jo kjempeglad...men så fortsatte han med å si at han var i ferd med å forelske seg i en annen også, og da begynte hun å gråte...men de lot jo ikke det ødelegge resten av kvelden, så de tilbragte natten sammen :roll:

Daten med Mandy kom litt treigt i gang, og det virket ikke som de hadde så mye å snakke om. Under middagen dukket jo vår alles kjære Trish opp, og gav ham nøkkelen til rommet sitt og ba ham overnatte sammen med henne. Sa at han hadde gjort en feil, og at han også måtte føle det som var mellom dem. Fikk større respelt for ham når han glatt stod i mot :sjarmor: Han valgte imidlertid å tilbringe natten med Mandy.

Når han skulle velge røk Mandy ut, og det var vel egentlig ingen stor overraskelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...