Gå til innhold

Atter en gang er silikon tema

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har veldig lyst til å ta silikon.  Har alltid hatt lyst, men aldri tatt steget,  men nå er jeg nok på nippen til å gjøre det. 

Min kropp er liten, og jeg liker faktisk størrelsen på puppene mine, men som en konsekvens av amming, har de blitt slappe, små lommer som er nederst på brystmuskelen. Har også strekkmerker over hele puppen som gir de rynker hvis jeg ligger på siden. Dette er svært sjenerende for meg når jeg har sex med mannen jeg elsker, og uansett hva han sier, klarer jeg ikke å tro at han synes de er vakre. 

Jeg vil kun at han skal se at jeg har tatt det, men ingen andre.  

Det vanskeligste er mitt barn. Jeg er redd for å gi henne et skjevt syn på kropp, noe jeg vil unngå. Alternativet er å aldri si det til henne. 

Er det mulig å ta så lite at ingen ser det utpå klærne? Som sagt, jeg vil bare at mannen min skal se det, ingen andre. Går aldri med utrigning eller trange klær. 

Har penger nok til det, så der er det ikke et problem. 

Er det andre tynne, små damer her som har tatt så lite at det ikke synes med klær på? Har nå 70A i BH-størrelse, men selv det er stort.  Er forresten 31 år. 

Anonymkode: 62bea...c41

Videoannonse
Annonse
Skrevet

200(ish) gram, moderat profil, vil ikke vekke mistanke om operasjon for andre enn mannen din. Har hatt dette selv. 

Anonymkode: fb288...63a

Skrevet

Jeg har tatt 300, dette ser ikke andre når jeg har klær på med mindre jeg går med veldig utringende klær. Jeg brukte innlegg før jeg tok silikon for at det ikke skulle bli så synlig da. Er veldig fornøyd selv. 

Anonymkode: a8d9f...98f

Skrevet

Så det er faktisk mulig å ta så lite som 200 gram? Jeg bruker BH som har formpressede skåler, men ikke innlegg, så hvis jeg tar silikon og begynner med kun stoff-BH kommer det sikkert til å gå veldig bra. 

Takk for svar. Hilsen TS. :-) 

Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så det er faktisk mulig å ta så lite som 200 gram? Jeg bruker BH som har formpressede skåler, men ikke innlegg, så hvis jeg tar silikon og begynner med kun stoff-BH kommer det sikkert til å gå veldig bra. 

Takk for svar. Hilsen TS. :-) 

Med den strategien blir det sikkert bli en usynlig overgang for utenforstående, med unntak av de 2 første ukene med stor hevelse :) lykke til! 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Med den strategien blir det sikkert bli en usynlig overgang for utenforstående, med unntak av de 2 første ukene med stor hevelse :) lykke til! 

Men brystoperasjon tar man derfor man har kreft for eksempel og da vil man også få hevelse i etterkant, så jeg tviler på at folk vil spørre noen om de har satt inn silikon når det finnes mange andre grunner til å operere i brystene. 

Anonymkode: 55b5f...841

Skrevet

Som om jeg skulle skrevet det selv. 

Jeg er livredd for å få for store eller unaturlig utseende pupper, og har vurdert fettransplantasjon i stedet. Kirurgen mener jeg har litt lite fett, men at det kan gå. Alternativet er jo silikon, men han mente da at minste størrelse som fantes til meg var 260 gram. Jeg synes det høres så altfor mye ut så foreløpig er jeg i tenkeboksen. 

Anonymkode: 54d0f...780

Skrevet

Jeg har 225 gram. Har fått komplimenter fra leger og mammografi-folk på at de ser veldig naturlige ut. Det har nok mye med at de er små å gjøre. Gikk fra 70a til 70c/75b 

Anonymkode: 50719...928

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som om jeg skulle skrevet det selv. 

Jeg er livredd for å få for store eller unaturlig utseende pupper, og har vurdert fettransplantasjon i stedet. Kirurgen mener jeg har litt lite fett, men at det kan gå. Alternativet er jo silikon, men han mente da at minste størrelse som fantes til meg var 260 gram. Jeg synes det høres så altfor mye ut så foreløpig er jeg i tenkeboksen. 

Har ikke tenkt på fetttransplantasjon, men tror ikke det er et alternativ med meg heller. 

Hva? Hvorfor passer det ikke med mindre størrelse til deg? Det vil jeg høre mer om. 

Kan jeg spørre hvor stor du er i kroppen?  Jeg er temmelig smal overalt. 

Takk for svar til dere alle. Hilsen TS 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har 225 gram. Har fått komplimenter fra leger og mammografi-folk på at de ser veldig naturlige ut. Det har nok mye med at de er små å gjøre. Gikk fra 70a til 70c/75b 

Å, det er sånt som dette jeg vil høre om. :-) Så fint for deg! Da hadde du samme utgangspunkt som det jeg har. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke tenkt på fetttransplantasjon, men tror ikke det er et alternativ med meg heller. 

Hva? Hvorfor passer det ikke med mindre størrelse til deg? Det vil jeg høre mer om. 

Kan jeg spørre hvor stor du er i kroppen?  Jeg er temmelig smal overalt. 

Takk for svar til dere alle. Hilsen TS 

Han målte bredden på brystene og så i en tabell, og kom da fram til 260 gram. Jeg er ganske høy så han mente jeg tålte denne str godt. Alternativet var smalere protese hvis jeg ville ha mindre i, noe han ikke anbefalte da det ikke ville fylle ut og bli pent nok.  Jeg er 175 cm og veier 61 kg. 

Det er veldig vanskelig å bestemme seg! Vil være et godt forbilde for barna mine, så det er viktig at hverken de eller andre kan se det

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du over eller under muskelen?

Hvordan er det å ta mammografi når man har silikon?

Hvor mye klemmes brystene i forbindelse med mammografien? (Jeg tenker på det apparatet der brystene klemmes flate før det blir tatt bilder)

Anonymkode: 3de5a...40d

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du over eller under muskelen?

Hvordan er det å ta mammografi når man har silikon?

Hvor mye klemmes brystene i forbindelse med mammografien? (Jeg tenker på det apparatet der brystene klemmes flate før det blir tatt bilder)

Har under muskel.

måtte ta dobbelt så mange bilder. Tok ett sett av hele bryster hvor de ikke klemte så hardt, og ett sett hvor de tok bare brystvevet som ligger foran og klemte flat. 

• Liker 1
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Har under muskel.

måtte ta dobbelt så mange bilder. Tok ett sett av hele bryster hvor de ikke klemte så hardt, og ett sett hvor de tok bare brystvevet som ligger foran og klemte flat. 

Ok. takk for svar! Var det veldig vondt for deg når de klemte brystvevet foran flat?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ok. takk for svar! Var det veldig vondt for deg når de klemte brystvevet foran flat?

Jepp. Det var drit vondt. Men det er det vel for alle tror jeg. 

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han målte bredden på brystene og så i en tabell, og kom da fram til 260 gram. Jeg er ganske høy så han mente jeg tålte denne str godt. Alternativet var smalere protese hvis jeg ville ha mindre i, noe han ikke anbefalte da det ikke ville fylle ut og bli pent nok.  Jeg er 175 cm og veier 61 kg. 

Det er veldig vanskelig å bestemme seg! Vil være et godt forbilde for barna mine, så det er viktig at hverken de eller andre kan se det

Takk for godt svar. Det er virkelig mer innviklet enn man tror, altså. Jeg er 163 cm og 51 kg, og da kan jeg kanskje ta noe mindre uten problemer. Du er heldig som er så høy. :-) 260 gram  for deg blir kanskje det 200 gram blir for meg? 

Huff, ja, det med barn er det verste. Føler meg som en hykler, men trøsten er at jeg skal ta så lite som mulig. 

Hilsen TS. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...