NuckingFutz Skrevet 22. september 2016 #21 Skrevet 22. september 2016 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ønsker at dama tar full kontroll å hersker med meg. Jeg er submissive å vil at dama binder meg fast å teaser meg skikkelig. Vil hun piner meg til bristepunktet hvor hun stanser rett før jeg får orgasme 100 vis av ganger. Driver meg til vanvidd til jeg trygler om orgasme. Vil at hun til slutt, kanskje etter et døgn hvor jeg har vært bundet. Blir holdt fast av kameraten hennes, mens hun pisser på meg å kameraten min, puler meg i rumpa til orgasmen kommer. Da bare fortsetter han til jeg får orgasme på nytt. Skjer at jeg får 8-10 orgasmer før jeg er helt utslitt. Da er hun pervers som for meg, er himmelrike Anonymkode: 3d843...478 Med andre ord er det å være pervers ganske langt unna litt uskyldig dirtytalk som jeg driver med
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #22 Skrevet 22. september 2016 12 minutter siden, NuckingFutz skrev: Med andre ord er det å være pervers ganske langt unna litt uskyldig dirtytalk som jeg driver med Ja, forsåvidt litt kosepervers det. De fleste gutta liker litt dirty talk. Ja, fra sånn jeg liker det, er det veldig uskyldig det du gjør. Men gjør ikke noe jeg ikke vil selv heller, men jeg vil ha det tøft, bli dominert å pult av andre gutter mens hun deltar. Da får jeg belønningen å får orgasmer som nesten tar livet av meg. Det går så hardt å lenge at det skjer at jeg svimet av under orgasmen Anonymkode: 3d843...478
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå