AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #1 Skrevet 22. september 2016 Er det hot eller not? Anonymkode: 468a7...778
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #2 Skrevet 22. september 2016 Perverse jenter? Hva er perverst, så lenge det ikke er ulovlig, eller mot noens vilje. Syns det er hot med jenter som er ville og som tør å teste nye ting. Ikke minst tørre å teste ting på meg. Når det skjer, gir det meg orgasmer som nesten tar livet av meg å som varer i evigheter Ja, så det er superdeilig og hotAnonymkode: 3d843...478
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #4 Skrevet 22. september 2016 Hot, såklart. Greia er jo også at perverse jenter også blir mer sexy. Det er derfor disse glamourmodellene og sånne pisskjærringer fremstår som så heite. Fordi de utad byr mye på seg selv (som i mye kløft, hud, ass etc), så de fremstår perverse. Dermed blir de også oppfattet som hot'ere enn hva de faktisk er! Anonymkode: be56a...946
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #5 Skrevet 22. september 2016 Tror ikke folk her helt har forstått ordet pervers... Anonymkode: b0cf2...c24 1
surre_sub Skrevet 22. september 2016 #7 Skrevet 22. september 2016 Definer perverst.. Det som er utenfor din komfor sone kan være himmelen for andre
SlemUlv Skrevet 22. september 2016 #8 Skrevet 22. september 2016 Hvordan pervers da? Selv liker jeg kinky mennesker. Er en grunn til at jeg er aktiv i bdsm miljøet
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #9 Skrevet 22. september 2016 Men det er jo bare menn som er perverse. Anonymkode: 04ca1...538
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #10 Skrevet 22. september 2016 Pervers betyr bare avvikende. Jeg skjønner ikke hva det spørres om. Anonymkode: 1488e...905
draug 75 Skrevet 22. september 2016 #11 Skrevet 22. september 2016 Kvinner som har de rette dragene av perversiteter er bare hot. Kom med pervo- Guri så skal hun få.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #12 Skrevet 22. september 2016 Eneste jenta jeg vet om som var pervers var ikke helt mentalt frisk, så har litt dårlige assosiasjoner... Hun elsket grov humor og snakket mye om sex o.l med venninnene Anonymkode: 628b5...8b8
Gjest Baremenneske Skrevet 22. september 2016 #13 Skrevet 22. september 2016 Likt som med perverse gutter! - men om de finner hverandre, så er det vel greit.... 😄
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #14 Skrevet 22. september 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Pervers betyr bare avvikende. Jeg skjønner ikke hva det spørres om. Anonymkode: 1488e...905 Ikke bare avvikende, men syklig avvikende. Anonymkode: b0cf2...c24
Eikenøtt Skrevet 22. september 2016 #15 Skrevet 22. september 2016 Jeg liker kvinner som er seksuelt selvsikker, med seg selv og kroppen sin og lyster og ønsker. Om det er samme typen kvinner du tenker går under "pervers" så er det hot.
NuckingFutz Skrevet 22. september 2016 #16 Skrevet 22. september 2016 Jeg har blitt kalt pervers noen ganger, og ble litt såret over det faktisk. Perversiteter forstår jeg som noe veldig avvikende og sykelig, som andre i tråder nevner. Og jeg er vel ingen av delene. Alt jeg gjorde var å snakke litt dirty i senga liksom.. At noen mannfolk ikke takler at dama er litt framå og ivrig av seg handler vel heller om at mannfolka er sensitive. Ikke at damene er perverse. Kanskje forsøk på hersketeknikk også? Noen menn forventer å styre showet helt selv.. Noen menn kan ha mindreverdighetskomplekser for ditt og datt..noen menn har lite erfaring..eller primært kun erfaring med vaniljesex eller sex hvor dama spiller død gjennom hele akten, uten en lyd. Jeg lager lyd og kan "koble ut" litt med å snakke med bort under sex.. So what. Er da for pokker ikke pervers av den grunn! Perverse damer er opptatt av hestkuk og sånt de.
Ragnar89 Skrevet 22. september 2016 #17 Skrevet 22. september 2016 Kommer an på hva som menes med pervers?
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #18 Skrevet 22. september 2016 Det spørs vel hva man legger i ordet pervers Anonymkode: f5662...029
Jus sanguinis Skrevet 22. september 2016 #19 Skrevet 22. september 2016 Den tidløse og allmenngyldige reglen her er hore- og madonnaprinsippet. Hore i senga og madonna i offentligheten. Det er hva som gjør kvinner attraktive for menn.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #20 Skrevet 22. september 2016 1 time siden, NuckingFutz skrev: Jeg har blitt kalt pervers noen ganger, og ble litt såret over det faktisk. Perversiteter forstår jeg som noe veldig avvikende og sykelig, som andre i tråder nevner. Og jeg er vel ingen av delene. Alt jeg gjorde var å snakke litt dirty i senga liksom.. At noen mannfolk ikke takler at dama er litt framå og ivrig av seg handler vel heller om at mannfolka er sensitive. Ikke at damene er perverse. Kanskje forsøk på hersketeknikk også? Noen menn forventer å styre showet helt selv.. Noen menn kan ha mindreverdighetskomplekser for ditt og datt..noen menn har lite erfaring..eller primært kun erfaring med vaniljesex eller sex hvor dama spiller død gjennom hele akten, uten en lyd. Jeg lager lyd og kan "koble ut" litt med å snakke med bort under sex.. So what. Er da for pokker ikke pervers av den grunn! Perverse damer er opptatt av hestkuk og sånt de. Jeg ønsker at dama tar full kontroll å hersker med meg. Jeg er submissive å vil at dama binder meg fast å teaser meg skikkelig. Vil hun piner meg til bristepunktet hvor hun stanser rett før jeg får orgasme 100 vis av ganger. Driver meg til vanvidd til jeg trygler om orgasme. Vil at hun til slutt, kanskje etter et døgn hvor jeg har vært bundet. Blir holdt fast av kameraten hennes, mens hun pisser på meg å kameraten min, puler meg i rumpa til orgasmen kommer. Da bare fortsetter han til jeg får orgasme på nytt. Skjer at jeg får 8-10 orgasmer før jeg er helt utslitt. Da er hun pervers som for meg, er himmelrike Anonymkode: 3d843...478
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå