Gå til innhold

IKKE A4? Da er du ikke god nok i samfunnet.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Og du må absolutt ikke ha andre tanker en meg. For da fungere vi ikke Sammen.

Jeg ble skremt når jeg nå leste tråder.

Folk setter diagnoser på folk de ikke kjenner, de får diagnosen for de var ikke A4 i svar og oppførsel for noen.

Er det rart mange menn og kvinner velger og være singel? Man blir jo dømt ned , om man IKKE ER A4.

Takke meg til.

Dette var dråpen til og være singel. 

For jaggu om jeg skal være i et forhold der jeg får en diagnose jeg ikke har fra før.

Er det rart dette samfunnet er FARLIG. Det er ikke rart jeg IKKE ORKER og ha såkalte venner jeg ikke kjenner fra før heller. Dagens samfunn er blitt veldig farlig.  ALLE MÅ VÆRE A4. HVIS IKKE SETTER FOLK PÅ DEG DIAGNOSER DU IKKE HAR.  FOR DU TENKER UTENFOR A4 BOKSEN.

Endret av CKT
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok også de største truslene kan ligge blant dem som betrakter seg som åndsfrisk og normal når det kommer til galskap ja..En gal mann tror aldri han er gal. 

Anonymkode: 74d5c...d24

• Liker 4
Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tror nok også de største truslene kan ligge blant dem som betrakter seg som åndsfrisk og normal når det kommer til galskap ja..En gal mann tror aldri han er gal. 

Anonymkode: 74d5c...d24

Er det galskap. Og fungere som man selv ønsker? 

Stakkars arme menneskeheten.  Alle MÅ VÆRE A4. Ellers går verden nedenfor stupet. For man må ikke være ulike i samfunnet. Det skaper krig og ufred  Men hva er rett og galt?  Mine eller dine tanker om livet og samfunnet? For meg er ingenting galt av våre tanker. Respekter hverandre, er en annen sak. Som er totalt FRAVÆRENDE, både her inne, og mange steder IRL.

Jeg klarer og respektere at folk er ulike. og har ulike meninger.

Endret av CKT
Tilføyelse
Skrevet

Nå er ikke KG representativt for samfunnet, folk er raske med å slenge ut krasse svar. Opplever du dette i virkeligheten?

Anonymkode: cd7fe...bc6

• Liker 4
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er ikke KG representativt for samfunnet, folk er raske med å slenge ut krasse svar. Opplever du dette i virkeligheten?

Anonymkode: cd7fe...bc6

Ja, man opplever litt slik irl også. Har nok sett og hørt det. Og her inne, ser du jo hvordan folk tenker. Og det er regelrett skremmende. Da er det bedre og vise at du er slik IRL også, så man ikke får en bombe i etterkant.

Skrevet

Man lykkes jo helst om man går etter de som er lik en selv. Så om du er utenfor A4 så gå etter de andre som er utenfor A4 da vel.

Anonymkode: e39f6...739

Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man lykkes jo helst om man går etter de som er lik en selv. Så om du er utenfor A4 så gå etter de andre som er utenfor A4 da vel.

Anonymkode: e39f6...739

Hvorfor skal jeg det? Kan ikke folk bare respektere uenigheter og ulikheter?

Skrevet
4 timer siden, CKT skrev:

Og du må absolutt ikke ha andre tanker en meg. For da fungere vi ikke Sammen.

Jeg ble skremt når jeg nå leste tråder.

Folk setter diagnoser på folk de ikke kjenner, de får diagnosen for de var ikke A4 i svar og oppførsel for noen.

Er det rart mange menn og kvinner velger og være singel? Man blir jo dømt ned , om man IKKE ER A4.

Takke meg til.

Dette var dråpen til og være singel. 

For jaggu om jeg skal være i et forhold der jeg får en diagnose jeg ikke har fra før.

Er det rart dette samfunnet er FARLIG. Det er ikke rart jeg IKKE ORKER og ha såkalte venner jeg ikke kjenner fra før heller. Dagens samfunn er blitt veldig farlig.  ALLE MÅ VÆRE A4. HVIS IKKE SETTER FOLK PÅ DEG DIAGNOSER DU IKKE HAR.  FOR DU TENKER UTENFOR A4 BOKSEN.

Hva legger du i å ikke være helt A4, da? Jeg føler ofte det er et begrep blir litt misbrukt.

For jeg oppfatter egentlig deg - på bakgrunn av innleggene dine i denne tråden - som stresset, usammenhengende i argumentasjonen og ikke helt reflektert. Dette er jo et forum og man danner seg inntrykk som sikkert kan være helt galt pga. hvordan noen velger eller evner å utrykke seg, og da skjer det helt sikkert misforståelser.

Hvis du opplever dette ofte både på nett og i livet at folk setter diagnoser på deg, har du da noen gang stilt deg selv spørsmålet hvorfor?

• Liker 10
Skrevet
11 minutter siden, CKT skrev:

Hvorfor skal jeg det? Kan ikke folk bare respektere uenigheter og ulikheter?

Respekterer du dem, da? Hvordan reagerer du dersom du møter et såkalt a4-menneske, skyter du ut piggene med en gang?

Anonymkode: 748b6...fe3

Skrevet
1 minutt siden, Ellevill skrev:

Hva legger du i å ikke være helt A4, da? Jeg føler ofte det er et begrep blir litt misbrukt.

For jeg oppfatter egentlig deg - på bakgrunn av innleggene dine i denne tråden - som stresset, usammenhengende i argumentasjonen og ikke helt reflektert. Dette er jo et forum og man danner seg inntrykk som sikkert kan være helt galt pga. hvordan noen velger eller evner å utrykke seg, og da skjer det helt sikkert misforståelser.

Hvis du opplever dette ofte både på nett og i livet at folk setter diagnoser på deg, har du da noen gang stilt deg selv spørsmålet hvorfor?

Jeg legger i det , at om du f.eks ikke klarer og stå i jobb, for helsen svikter . At man ikke er med på alt, som forventes at man skal være med på. Ikke kler seg , slik som forventes at du gjør. Slike ting, som forventes at du skal gjøre, men som du ikke gjør.

Jeg har ikke opplevd at folk setter diagnoser på meg som jeg IKKE har. Jeg har lest flere eksempler her inne på Kvinneguiden. Og det er skremmende hvordan ukjente oppfører ovenfor mennesker de kun kjenner fra KG.   Om noen ser litt annerledes ut en du gjør, så er man nødvendigvis ikke satt utenfor et system. Og om jeg halter, så trenger noen ikke kalle meg for mongo, f.eks. Det er slike ting jeg ser IRL, også. Folk kjenner ikke vedkommende engang. Det er ikke noen fin oppførsel, spør noen meg. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Respekterer du dem, da? Hvordan reagerer du dersom du møter et såkalt a4-menneske, skyter du ut piggene med en gang?

Anonymkode: 748b6...fe3

Jeg respekterer alle slags mennesker, uansett hudfarge, legning, lyte eller skade.

Skrevet
10 minutter siden, Ellevill skrev:

Har du lest hva du skriver selv.

Anonymkode: 35c09...550

• Liker 3
Gjest PetterPanne
Skrevet (endret)

snip

Endret av PetterPanne
Skrevet
4 timer siden, CKT skrev:

Jeg respekterer alle slags mennesker, uansett hudfarge, legning, lyte eller skade.

Da burde det å finne seg en partner være en enkel sak - gå etter de som er utenfor "A4", som deg selv.

Anonymkode: af656...86f

Skrevet

Ikke lurt å se på hva som blir skrevet på forum som en mal for hvordan folk flest er i det virkelige liv.

Anonymkode: 765df...096

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke lurt å se på hva som blir skrevet på forum som en mal for hvordan folk flest er i det virkelige liv.

Oppførselen på nett, gjenspeiles, IRL.  Merkelig? Nei , normalt det.

Skrevet
3 minutter siden, CKT skrev:

Oppførselen på nett, gjenspeiles, IRL.  Merkelig? Nei , normalt det.

Deg om det :) Kanskje vi bare omgir oss med forskjellige type mennesker :) 

Skrevet
50 minutter siden, Maria. skrev:

Generalisering er populært på forum. Jeg tilhører ingen boks

Jo, alle mennesker tilhører boxer ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...