Gå til innhold

Føtter og oppmerksomhet

Fremhevede innlegg

Gjest Nicegirl
Skrevet

Hei!! :-)

Elsker at typen gir mine føtter oppmerksomhet, mener da:

massasje

kyssing osv.........

Noen andre jenter som føler det samme??

Klemz :ler::ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope,...Føttene mine er til å gå med, ingenting annet.

Skrevet

Fot massasje er kjempe deilig, men jeg tenner ikke på de :) Om jeg ikke er kjempe forelsket da, skal de jo ingenting til!

Skrevet

Ja, det liker jeg også. Har heldigvis en samboer som gir meg fotmassasje så godt som hver eneste kveld, og jeg nyter det. Er ikke seksuelt betont for meg, bare veldig veldig godt. :-)

Skrevet

Hei

Jeg liker veldig godt å gi det kan du si. Har vel en form for fotfetish light. Synes føttene til kjæresten min er veldig flotte, og liker godt å massere dem eller kysse dem når situasjonen tilsier det. Likevel tør jeg ikke helt si at jeg liker det (utover normalen) siden jeg er redd det skal bli sett på som veldig sært.

Er det slik at dere kvinner synes dette er veldig spesielt og ville kanskje se litt rart på kjæresten om dere fikk vite dette? Eller er det faktisk bare positivt at en såpass uskyldig ting kan tenne kjæresten litt ekstra?

Selv hadde jeg blitt utrolig tent på om hun selv hadde foreslått jeg skulle gjøre det.

Skrevet

Fotmassasje er deeeeeilig. Utenom en seksuell setting er det bare deilig, i en seksuell setting kan det bidra til at orgasmen blir sterkere.

Men kyssing?? Uff, nei. Tær smaker ikke godt, og hvis noen hadde begyn tå kysse tærne mine hadde jeg ligget stiv som en stokk og tenkt på hvordan det smakte, uansett om jeg nettopp hadde vasket dem...

Jeg hadde krepert på flekken hvis jeg hadde møtt en som likte å bli slikket på fotbladene for eksempel... ugh...

Skrevet
Fotmassasje er deeeeeilig.
Jepp, der er jeg enig med deg.

Men kyssing?? Uff, nei. Tær smaker ikke godt, og hvis noen hadde begyn tå kysse tærne mine hadde jeg ligget stiv som en stokk og tenkt på hvordan det smakte, uansett om jeg nettopp hadde vasket dem...

Jeg hadde krepert på flekken hvis jeg hadde møtt en som likte å bli slikket på fotbladene for eksempel... ugh...

Og der er jeg enda mer enig med deg!!
Skrevet

For min del er det ikke snakk om slikking el smak, men bare forsiktige kyss. Har vel kanskje også litt med å si at kvinnen har litt "kontroll". Og selvsagt må de være helt reine.

Skrevet

Ingen ting i verden er mer opphissende enn kvinners føtter.

Gjest Anonymous
Skrevet

Samboern min er anti-fot-fetisj: Vil ikke borti mine føtter og liker heller ikke at jeg rører hans.

Derfor pleier 10 min fotmassasje være min faste innsats i alle våre veddemål: Vedder 10 min fotmassasje på at dette er feil vei!

Så det hender ganske ofte jeg får fotmassasje likevel :sjarmor:

(men sjeldent 10 minutter - heldig om det blir 3.... )

Gjest John Doe
Skrevet

Har liksom ingen forhold til føtter. Men jeg elsker å gi dama fotmassasje. Kan holde på i opptil en time, da hu digger dette og glir opp mot himmels når jeg gjør det på henne. Bare det å se hvor mye hun liker dette, gjør at jeg mer enn gjerne gjør det for henne. Har heller ikke nooe i mot å få, selv om jeg liker å gi bedre :)

Kyssing og slikking har jeg aldri gjordt, men sier aldri at jeg ikke kommer til å gjøre det. Så lenge foten er rein, så er det vel ikke verre enn å kysse andre plasser? Føttne trenger sikker litt oppmerksomhet de også?

Gjest Anonymous
Skrevet

...og dermed var fot-gutten ute igjen, med svar til seg sjøl med ulike nick.

Gjest John doe
Skrevet

Hvis det var mitt siste innlegg, så tar du stort feil. Hvem er fotgutten? Var det noe perverst over mitt inlegg kanksje?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...