Gå til innhold

Dere som har katter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Serafina. skrev:

Skjønner jeg ikke har vært god nok kattemor når jeg ikke har sunget. Men katten kommer opp i sofaen til meg hvis jeg snakker engelsk. Vet ikke ikke helt om hun liker det eller ikke, da. :ler: 

Da er det på tide at pus får se og høre (i sang) hva hun/han har krav på! Dette er en stor begivenhet i en katts liv, som de må gjennom for å være den fullverdige løven og herskeren de er sjebnesbestemt til å være :P 

Anonymkode: 21541...934

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er bra den lille løven får se de lojale hyenene stå klar til å hjelpe med å ta over verden :laugh:

Anonymkode: 21541...934

Ja, det er forsåvidt det, men jeg skaper egentlig bare problemer for meg selv. Mufasa er mannens kallenavn på meg (på grunn av løvesveisen), så det eneste som mangler nå er at lille-Scar finner en nettbutikk som selger gnuer. :( 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Cathrine88 skrev:

Ja, det er forsåvidt det, men jeg skaper egentlig bare problemer for meg selv. Mufasa er mannens kallenavn på meg (på grunn av løvesveisen), så det eneste som mangler nå er at lille-Scar finner en nettbutikk som selger gnuer. :( 

Dette lover ikke godt for deg. Pass på at du aldri er alene med katten på kanten av en klippe i alle fall :ohmy:

Anonymkode: 21541...934

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...