Gå til innhold

Lei meg etter silikon

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har en atletisk kroppstype og er ganske lang, så jeg måtte hatt MINST 380 i hver pupp for å bli proporsjonal. Planen var en sånn mengde, men jeg våknet opp fra operasjonen med 240(!) gram under muskel siden det visstnok ikke var plass mer. 

Noen uker etter operasjonen har nå gått, og etter hevelsen forsvant er de bittesmå igjen. Typen er enig i at de er blitt kjempepene men veldig små. Har gledet meg så lenge til denne operasjonen, og aldri livet om jeg får råd til å legge inn større. All denne smerten, pengene og oppbrukt ferie på ingenting. Det verste er skuffelsen, og nå er håpet om å noen gang se kvinnelig ut borte. (Ikke at man må ha store pupper for å se kvinnlig ut, men jeg føler meg så maskulin med bred kropp og flat rumpe så jeg trenger noe for å veie opp)

Har noen vært i min situasjon og blitt fornøyd etterhvert? 

Anonymkode: 7f2cc...2df

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er de ikke blitt ganske mye større enn de var fra før? 240 gram er jo en del, skulle tro du hadde gått opp en størrelse eller? Tipper du er fin jeg da. :)

Anonymkode: b556e...ca7

• Liker 8
Skrevet

Du har ikke fått hva du betalte for så jeg syns du skal klage for å få pengene tilbake jeg! Hva skrev du under på før operasjonen?

Anonymkode: f3ffd...b56

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har ikke fått hva du betalte for så jeg syns du skal klage for å få pengene tilbake jeg! Hva skrev du under på før operasjonen?

Alternativet hadde vel vært at de bare lukket henne igjen uten å få lagt inn noe? Det var jo ikke plass til mer. Da hadde jo puppene forblitt like små, bare med arr. De gjorde vel det beste ut av situasjonen, tipper det er en del av risikoen de samtykker til før operasjon. Man kan ikke få det som viser seg å være umulig basert på anatomien til pasienten...

• Liker 16
Skrevet

Er det ikke plass til mer så er det ikke plass til mer. Kroppen din tåler ikke større implantat enn det. 

Anonymkode: b3051...af7

• Liker 6
Skrevet

Det var dumt du ikke ble fornøyd, men hva med å godta de puppene du har!

Det er ikke noe galt med "små pupper" det er den fordømte plastikkindustrien som har gjort store pupper "pene" dette er ikke riktig.

har selv opplevd dette i mine relasjoner, hun ble heller ikke fornøyd, enda de ble enorme. nå skal hun operere nesa, hun har veldig pen nese...... 

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en atletisk kroppstype og er ganske lang, så jeg måtte hatt MINST 380 i hver pupp for å bli proporsjonal. Planen var en sånn mengde, men jeg våknet opp fra operasjonen med 240(!) gram under muskel siden det visstnok ikke var plass mer. 

Noen uker etter operasjonen har nå gått, og etter hevelsen forsvant er de bittesmå igjen. Typen er enig i at de er blitt kjempepene men veldig små. Har gledet meg så lenge til denne operasjonen, og aldri livet om jeg får råd til å legge inn større. All denne smerten, pengene og oppbrukt ferie på ingenting. Det verste er skuffelsen, og nå er håpet om å noen gang se kvinnelig ut borte. (Ikke at man må ha store pupper for å se kvinnlig ut, men jeg føler meg så maskulin med bred kropp og flat rumpe så jeg trenger noe for å veie opp)

Har noen vært i min situasjon og blitt fornøyd etterhvert? 

Hadde det ikke vært mulig å legge silikonen over muskel?

Anonymkode: f1a8a...9c6

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alternativet hadde vel vært at de bare lukket henne igjen uten å få lagt inn noe? Det var jo ikke plass til mer. Da hadde jo puppene forblitt like små, bare med arr. De gjorde vel det beste ut av situasjonen, tipper det er en del av risikoen de samtykker til før operasjon. Man kan ikke få det som viser seg å være umulig basert på anatomien til pasienten...

De burde ha lagt silikonen over muskelen.

Skrevet

Lite du kan gjøre med det resultatet du har nå, i kontrakten din står det nok at de ikke kan operere inn større implantater en hva som er forsvarlig med tanke på lukkingen av brystene. Dette er et forbehold som de kan gjøre på forhånd og bestemme uten ditt samtykke når du er sedert.

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På små bryst anbefales under muskel for å få det til å se mest mulig naturlig ut.

Anonymkode: 8d02c...494

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

På små bryst anbefales under muskel for å få det til å se mest mulig naturlig ut.

Anonymkode: 8d02c...494

Jeg var helt flat og har over muskel. De har vært like fine i 18 år og ser naturlige ut. Skjønner ikke hvordan det kan se mer naturlig ut UNDER muskel siden de ikke får naturlig heng.

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar :hjerte: jeg har så tynt og lite brystvev at over muskel ville gitt stor risiko for rippling. Det var nesten så kirurgen ikke fikk plass til 240 heller, det måtte jobbes hardt for å få inn det lille. Skulle ønske det var en måte å forutse at jeg ikke ville hatt plass men det ville kanskje ikke endret noe..

Planen er å gå til innkjøp av bombshell-bh, men må vente 6 mnd før jeg kan bruke det. I mellomtiden må jeg bruke en sportsbh som gjør meg paddeflat. 

Tanken på å våkne uten noe men med arr som en skrev over her er faktisk verre, skal tenke litt på det :) 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blir det ikke da et mindre naturlig resultat og slappere pupper over tid? Som tennisballer som henger i to skinnposer? Jeg tror det er lurt å legge under muskelen. Antakelig har ts fått flotte pupper. Ofte ser ikke folk det selv, for de blir altfor opphengt i størrelse, ikke fasong. 

Anonymkode: 87cd3...e8c

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var helt flat og har over muskel. De har vært like fine i 18 år og ser naturlige ut. Skjønner ikke hvordan det kan se mer naturlig ut UNDER muskel siden de ikke får naturlig heng.

Det er vel henget man vil unngå. Men at de likevel får en naturlig fasong, ikke sprettballer.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel henget man vil unngå. Men at de likevel får en naturlig fasong, ikke sprettballer.

Når du legger under muskelen blir det falske brystet sittende høyt oppe på brystkassen for bestandig mens det naturlige brystvevet siger nedover. Med tiden blir det en unaturlig kul høyt oppe med et naturlig hengebryst hengende lavt på kulen og det ser ikke så naturlig ut spør du meg.

• Liker 4
Skrevet
4 timer siden, Bjørg47 skrev:

Det var dumt du ikke ble fornøyd, men hva med å godta de puppene du har!

Det er ikke noe galt med "små pupper" det er den fordømte plastikkindustrien som har gjort store pupper "pene" dette er ikke riktig.

har selv opplevd dette i mine relasjoner, hun ble heller ikke fornøyd, enda de ble enorme. nå skal hun operere nesa, hun har veldig pen nese...... 

Veldig mange menn foretrekker store pupper og hofter, det er biologisk.

Fordelen med alle som legger seg under kniven er at det nå finnes bh'er i store størrelser som ikke ser ut som min bestemor sine, sånn at vi med store daier og kan føle oss pene i undertøyet.

Skrevet

Kjære ts,

du må lære deg til å bli glad i deg selv sånn som du er. Jeg kjønner ikke at kvinner klarer å operer in silikon, det høres helt forferdelog ut, men når du nå først har gjort det, prøv  og aksepter deg selv, få kjærlighet tildeg selv. Det er ikke størrelsen på brystene som gjør en kvinne vakker. 

Alle gode tanker fra meg:hjerte:

Anonymkode: 85a4e...52b

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, Fru Uperfekt skrev:

Veldig mange menn foretrekker store pupper og hofter, det er biologisk.

Fordelen med alle som legger seg under kniven er at det nå finnes bh'er i store størrelser som ikke ser ut som min bestemor sine, sånn at vi med store daier og kan føle oss pene i undertøyet.

Ja bra argument...nei. Dette må du flagge videre syns jeg.

Tullete og tilbakestående.

• Liker 3
Skrevet
10 minutter siden, Bjørg47 skrev:

Ja bra argument...nei. Dette må du flagge videre syns jeg.

Tullete og tilbakestående.

Hvorfor er det tullete og tilbakestående

Er det sånn at biologi er tullete og tilbakestående! eller at vi som har store bryster fra naturens side er tullete og tilbakestående?

Skulle gjerne hatt en B C eller D cup men naturen har ikke gitt meg det.

Skrevet

Det har ingen ting med biologi å gjøre, du har de puppene du er født med, det er biologi.

Har ikke store bryst selv, men 100 000 vis av år med seleksjon gjør meg meget trygg på at menn liker akkurat de puppene jeg har.

Man lurer seg selv med inngrep, fordi dine barn ikke arver silikonpuppene du har plassert der, du ødelegger for "biologien".

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...