alisia4 Skrevet 12. desember 2004 #21 Del Skrevet 12. desember 2004 Slutt å skryte og gjøre andre på kg misunnelige her... :fy: Den syntes jeg bare var morsom. Noen som følte seg truffet her?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sassy Skrevet 13. desember 2004 #22 Del Skrevet 13. desember 2004 Jeg klarer egentlig aldri å bestemme meg for hva jeg vil. Men jeg svarte 'ja' på voten. Tiltider savner jeg en kjæreste mye. Andre ganger synes jeg det er morsomt å være singel. Jeg har også vært singel lenge nå, og det som har skjedd med meg er at jeg har blitt veldig kresen. Dessuten har jeg vanskeligere for å forelske meg. Jeg kunne nok ikke vært sammen med en som har barn, det er for mye ansvar. Er skilsmissebarn selv, og vet at det er mye som går galt. Savner god sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 13. desember 2004 #23 Del Skrevet 13. desember 2004 Jeg har vært singel i to år nå å stortrives egentlig med det.. Men nå har jeg møtt en super god gutt da, så om det kan bli noe der, forlater jeg singellivet med glede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå