AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #1 Skrevet 21. september 2016 Tåler kvinner mindre? Det er jo en veldig skjev fordelingen av kvinner og menn som er uføretrygdet og sykmeldte. Anonymkode: 8930e...f33
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #2 Skrevet 21. september 2016 At flere er ufør og sykemeldte kan bety at kvinner er mer utsatt for sykdommer, eller at det finnes flere sykdommer kvinner kan få. Anonymkode: 3a80b...267 6
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #3 Skrevet 21. september 2016 Hadde vært artig å se menn gjennomgå påkjenningen med svangerskap og fødsler gitt. Sikkert uten syting Anonymkode: 368d5...26d 5
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #4 Skrevet 21. september 2016 Har ikke lyst å henge ut tidligere kjærester og nåværende... Men det virker å være noe som går igjen at de klager mye om de har vondt et sted. De er raskt ute med å fortelle at i dag har de vondt i ryggen osv. Ser sjelden slik klaging hos menn. Anonymkode: 8930e...f33
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 21. september 2016 #5 Skrevet 21. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Hadde vært artig å se menn gjennomgå påkjenningen med svangerskap og fødsler gitt. Sikkert uten syting Anonymkode: 368d5...26d Med mindre du selv har født så vet du like lite hvordan det er som det menn gjør. Det er også et idiotisk argument siden dette er noe kvinner er skapt til og har utstyret til. Menn har det ikke og kan dermed aldri vite. Men for å svare syter kvinner mer en menn. Jeg tror personlig at menn og kvinner syter like mye
Aamu Skrevet 21. september 2016 #6 Skrevet 21. september 2016 Ja, kvinner er bare noe jævla dritt HVordan det?
Gjest Catalina Culès Skrevet 21. september 2016 #7 Skrevet 21. september 2016 Det har blitt en folkesport i å syte mest mulig og det gjelder begge kjønn.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #8 Skrevet 21. september 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har ikke lyst å henge ut tidligere kjærester og nåværende... Men det virker å være noe som går igjen at de klager mye om de har vondt et sted. De er raskt ute med å fortelle at i dag har de vondt i ryggen osv. Ser sjelden slik klaging hos menn. Anonymkode: 8930e...f33 Har du vært i mange forhold med menn? Jeg har hatt lungebetennelse uten å klage mens samboeren klaget som om han var døden nær av en liten forkjølelse. Manneinfluensa kalles det. Anonymkode: 368d5...26d 5
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #9 Skrevet 21. september 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har ikke lyst å henge ut tidligere kjærester og nåværende... Men det virker å være noe som går igjen at de klager mye om de har vondt et sted. De er raskt ute med å fortelle at i dag har de vondt i ryggen osv. Ser sjelden slik klaging hos menn. Anonymkode: 8930e...f33 Det er bare fordi du ikke har bodd lenge nok med menn til å virkelig måtte høre alt de har å klage over.. Anonymkode: ac5fb...44b 5
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #10 Skrevet 21. september 2016 6 minutter siden, Aragorn II Elessar skrev: Med mindre du selv har født så vet du like lite hvordan det er som det menn gjør. Det er også et idiotisk argument siden dette er noe kvinner er skapt til og har utstyret til. Menn har det ikke og kan dermed aldri vite. Men for å svare syter kvinner mer en menn. Jeg tror personlig at menn og kvinner syter like mye Trådstarter spør "Tåler kvinner mindre?" og det gjør de selvfølgelig ikke når de kan gjennomgå svangerskap og fødsler som er enorme påkjenninger. Anonymkode: 368d5...26d 4
Konservativitet84 Skrevet 21. september 2016 #11 Skrevet 21. september 2016 Ja, definitivt. Hvert eneste kvinnfolk jeg har møtt er sytere. Det er helt latterlig.
Bjørg47 Skrevet 21. september 2016 #12 Skrevet 21. september 2016 Kvinner klager mer hvis de omgås mest kvinner, kvinner har et antatt større beskyttelses behov som gjør det naturlig å påpeke følelser og tanker. Miljøet vi er i er viktig for hvor mye vi klager. Flokkmentaliteten er på sitt sterkeste blant venninner. Må også sies at vi kvinner liker å ha noe å klage over, det forventes nesten. Menn liker ikke å klage og syte, de blir utilpass med en gang. I min vennekrets er det noen menn som prøver å oppføre seg som kvinner, de sier de er bifile men det vet ikke jeg, de klager mye. Med klaging kan vi påvirke andres følelser, særlig menn, og da får vi viljen vår, det er min erfaring.
Bjørg47 Skrevet 21. september 2016 #13 Skrevet 21. september 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: At flere er ufør og sykemeldte kan bety at kvinner er mer utsatt for sykdommer, eller at det finnes flere sykdommer kvinner kan få. Anonymkode: 3a80b...267 Nei, vi klager og er mer bekymret, da går vi til legen.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #14 Skrevet 21. september 2016 Nei jeg tror ikke det. Jeg tror stort sett alle legger mer merke til det når kvinner klager, og ser på det som bekreftelse på at kvinner generelt klager mer, mens når menn kager ser man mer på det som at en individuell person klager. Anonymkode: 1abc9...4d9 1
Forundret.. Skrevet 21. september 2016 #15 Skrevet 21. september 2016 Aner ikke om kvinner syter mer enn menn men blandt de kvinner og menn jeg kjenner så er det en gjenganger at kvinnen går på jobb, steller hjem, lager mat, oppdrar barna, mens mannen går på jobb, styrer litt med barna og tar seg av utvendig sesongarbeide ( veldig ofte med kvinnen på slep som hjelper). Det kan hende at kvinner derfor har lettere for å bli utslitt og overarbeidet og mer disponert for sykdommer.. Bare spekulasjoner. 3
Gjest Psychonaut Skrevet 21. september 2016 #16 Skrevet 21. september 2016 Det blir nesten absurd å hevde noe annet, all den tid kvinner til og med har egne politiske bevegelser (ny-feminisme) som utelukkende baserer seg på offermentalitet, ansvarsfraskrivelse og regelrett syting og sutring.
Gjest Sjørøveren Skrevet 21. september 2016 #17 Skrevet 21. september 2016 De syter ikke mer, men de kjefter mer Gråter lettere enn menn også. Ikke at det er negativt altså. Men når munnen ikke står igjen kan det bli for mye.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå