Gå til innhold

Hvordan ble Bitterpikk født?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor blir noen menn bitterpikk og kvinnehatere?

Ser det florer av de her inne.

Håper dere damer har det bra. Hold ut!

Anonymkode: dbabb...4c1

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor blir noen menn bitterpikk og kvinnehatere?

Ser det florer av de her inne.

Håper dere damer har det bra. Hold ut!

Anonymkode: dbabb...4c1

Noen mennesker uavhengige av kjønn har fått såpass mange slag at de ikke evner å komme seg opp igjen der de føler de hører hjemme og en del av dem igjen ender opp bitre.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er usikre og har en frykt for det ukjente kanskje. De har kanskje hatt en litt krøllete barndom uten tegn til kjærlighet? Det er vel mer vanlig å overøse døtre med kos og klem enn med gutta? 

Og så har de vel rett og slett aldri lært seg å åpne seg for andre mennesker og lukker seg selv inne bak en diger mur. Og med dette så kommer de ingen vei med damene, og velger å hate de. Det må jo være kvinners feil siden det er de som avviser han. Ikke han.

Uansett blir jeg både forbanna på disse bitterpikker men synes faktisk også synd på de. Jeg vet jo selv at jeg ikke engang ser på menn som oser kynisme og usikkerhet (dette henger jo tett sammen). Men det er ikke mitt ansvar å redde de. De må redde seg selv. 

Anonymkode: 4a1d4...741

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjørøveren
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor blir noen menn bitterpikk og kvinnehatere?

Ser det florer av de her inne.

Håper dere damer har det bra. Hold ut!

Anonymkode: dbabb...4c1

Jeg ser der motsatte. Så du kan heller spørre. Hvorfor finnes det så mange mennesker som er bitter og hater andre? Uansett kjønn? Verden er hard. De fleste blir sånn av en grunn. Tung oppvekst, opplevd noe fælt fra det motsatte kjønn, hard mobbing, voldtekt, vold. Fysisk og psykisk. Finnes mange grunner. Livet er ikke noe dans på roser for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er langt mer hat mot menn her inne en hat mot kvinner. Men det er jo ok siden det er ok og hate menn.

Anonymkode: fab52...ffc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, PetterPanne skrev:

Du må skille mellom kvinnekritikk og kvinnehat.

Dette er noe de fleste kvinner ihvertfall på KG ikke er i stand til å gjøre.

Anonymkode: fab52...ffc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetterPanne
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dette er noe de fleste kvinner ihvertfall på KG ikke er i stand til å gjøre.

Anonymkode: fab52...ffc

Jeg vet jo det. All kritikk føles vondt.

Hat er vondt. 

Dermed er all kritikk hat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, O.G. skrev:

 Jeg vet ikke hvordan Bitterpikk ble født, men jeg vedder på at det var en ganske trang fødsel.

Iallefall ettersom bitter-fitte sannsynligvis var moren! :tongue:

Anonymkode: fd92d...36a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Jeg tror menn blir bitre fordi det samfunnet sier at menn skal gjøre ikke gir menn de resultatene med damene som man ønsker. 

"Vær snill, skaff deg god jobb, penger, hus osv" Problemet for menn i Norge er vel at forsørgerrollen ikke gjør en særlig attraktiv lengre nå som damer klarer seg fint på egenhånd. Sant, hvorfor drar så mange menn fra Norge til Thailand for å finne seg dame? Det er fordi det de kan tilby er langt mer verdt for kvinnene i Thailand enn hva det er verdt for kvinnene i Norge. Det er forskning ute nå som viser at kvinnene i vestlige land er blitt mer opptatt av menns erotiske kapital. Dvs utseende, sosiale ferdigheter og lignende. Et godt eksempel er mannen i tråden "dråpen som fikk begeret til å renne over" som startet bedrift og gjorde alt for damen sin, men ble dumpet likevell. 

Når en har gjort det samfunnet sier man skal gjøre, og likevell blir fucked over så blir man frustert. Derfor er jeg langt mer for å heller si ting som de er isteden for å drive med feilinformering. Det at en mann må ha en god utdannelse eller en toppjobb er ganske oppskrytt. Man blir ikke attraktiv av å sitte foran en pc hele dagen og analysere aksjemarkedet for eksempel. En dame blir ikke stimulert av utdannelsen din, men heller av hvordan du oppfører deg og hvordan du er som person.

Menn trenger å utvikle gode sosiale ferdigheter for å være attraktive generelt i dagens samfunn. Unntaket er om man har høy sosial status og eller er veldig kjekk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror mange legger for mye i hva de leser på KG og dermed stempler folk de ikke kjenner som bitterpikker/kvinnehatere. Det går både på at terskelen er lav for å poste innlegg på KG, man må ikke mene noe veldig sterkt for å skrive et innlegg og at man overtolker innholdet i utsagnene.  

 

Endret av Summers
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De "bitterpikkene" jeg har vært utsatt for i det virkelige liv er godt voksne og har aldri noensinne hatt dame, og skylder på kvinner for akkurat det. Det er jo ikke noe feil med dem selv må vite. Ganske trist å være vitne til. Å ta tak i seg selv er aldri et tema "FORDI KVINNER!!"

Har inntrykk av at det er lignende grunner her inne. Men KG er jo en magnet for kvinnehatere! Her om dagen fant jeg ut at gjennom alle årene jeg har vært medlem her har rundt 50 stykker på ignoreringslisten min, og 45 av dem er menn... Terskelen min for å ignorere noen er veldig høy, men misogyni er noe jeg ikke tolererer.

Og "kvinnekritikk", hva er det for noe tull? Ala "jeg er ikke rasist assa, bare rasebevisst?" :fnise:

Anonymkode: 7703a...06d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fordi de kanskje var sjenerte som unge og dermed føler at de har gått glipp av noe. De skylder på mobberne og samfunnet. 

Man ser at kvinner ofte velger menn som ikke vil behandle dem ålreit. Når de har brent seg nok på disse menne vil de først prøve seg på en. Når mennene etterhvert selv oppfører seg slemt og ser at det fungerer

Anonymkode: 6380d...968

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi de kanskje var sjenerte som unge og dermed føler at de har gått glipp av noe. De skylder på mobberne og samfunnet. 

Man ser at kvinner ofte velger menn som ikke vil behandle dem ålreit. Når de har brent seg nok på disse menne vil de først prøve seg på en. Når mennene etterhvert selv oppfører seg slemt og ser at det fungerer

Anonymkode: 6380d...968

Ding! Jeg tror vi har en vinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for kommentar til modereringen. Spørsmål omkring modereringen kan tas på PM til moderator, eller på Ris, ros og spørsmål om forumet.

Raven Emerald, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Her om dagen fant jeg ut at gjennom alle årene jeg har vært medlem her har rundt 50 stykker på ignoreringslisten min, og 45 av dem er menn... Terskelen min for å ignorere noen er veldig høy, men misogyni er noe jeg ikke tolererer.

Anonymkode: 7703a...06d

Du er jo blant de som har flest på ignoreringslisten din om du har rundt 50 stykker. Da er jo terskelen din lav for å ignorere sammenlignet med andre.

Tråd om antall på ignoreringslisten hvor ingen er nærheten av  50 stykker.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...