Gå til innhold

Det fungerer ikke!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor fungerer det ikke å være direkte mot dere normale søte damer?

Jeg får klass i trynet eller brutale nei heletiden...

De eneste det ser ut til å fungere på er psycho bimbo bitch damer, men jeg vil også ha de normale. Her ser det ut som om jeg må være søt og gjøre sånn hyggelige ting. Det er ikke meg, jeg liker det direkte. " skal vi pule" " du har deilig lår, jeg har lyst på deg blir du med hjem?"

Hvorfor fungerer ikke slikt på dere andre damer? 

Kjedelig.

Anonymkode: 7b61b...10c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi de ikke vil pule deg. Du stiller de et direkte spørsmål, de gir deg et direkte svar.

Anonymkode: 55c33...59d

• Liker 8
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi de ikke vil pule deg. Du stiller de et direkte spørsmål, de gir deg et direkte svar.

Merkelig dette....det ser ut som de vil spise meg sånn som de ser på meg når vi snakker. 

Hvorfor vil de ikke pule da?

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Merkelig dette....det ser ut som de vil spise meg sånn som de ser på meg når vi snakker. 

Hvorfor vil de ikke pule da?

Må det være en grunn annet enn at de ikke har lyst? Holder det ikke for deg at de ikke ønsker sex med deg? 

Kanskje du er en av disse personene som ser på normal høfflighet og vennlighet som teng på at folk er kåt på deg.

• Liker 8
Skrevet

Hadde ikke tent meg ved å oppføre deg sånn. Uansett hvordan du ser ut eller hvor hyggelig du har vært å prate med ellers den kvelden.

• Liker 2
Skrevet

Tror mange normale kvinner vil bli kjent med deg før de går til sengs med deg. At du i det hele tatt spør så tidlig, er et stort minus med deg, kan mange synes. Det er fordi at ved at du spør meg om det, så tenker jeg at du har ikke store tanker om meg. Hadde du hatt store tanker om meg, hadde du ikke turd å spørre om det så tidlig på den måten.

• Liker 2
Skrevet

Rå påkantenprat og sexhentydninger er kjempesexy, men "skal vi pule" må da være den minst sexy setningen noensinne. Omtrent like sexy som: "Skal vi gå på do og drite."

Det andre eksemplet ditt var ikke stort bedre.

Anonymkode: a442f...8cd

• Liker 10
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi du fremstår som mindre intelligent. 

Anonymkode: 34daa...df3

• Liker 8
Skrevet

Lær deg subkommunikasjon. Kan hende de har lyst å pule, MEN de vil ikke love bort et knull, de vil ha muligheten til å ombestemme seg. Det er derfor du sier , vil du bli med hjem til meg å se på bilder/frimerkesamling/netflix... da vet begge hva det EGENTLIG dreier seg om, men hun har muligheten til å trekke seg fordi ingenting er lovet bort. 

• Liker 2
Skrevet
Den 21.9.2016 at 13.22, AnonymBruker skrev:

Rå påkantenprat og sexhentydninger er kjempesexy, men "skal vi pule" må da være den minst sexy setningen noensinne. Omtrent like sexy som: "Skal vi gå på do og drite."

hahahhaa :) Var for morsomt til å ikke kommentere "hahaha"

Skrevet

Hahaha..når en fyr sier "pule"...det er noe en ganske umoden fyr sier. Hadde en fyr kommet og sagt "skal vi pule" så tror jeg at jeg hadde lett sånn av ham at han hadde snudd og gått ganske kjapt. Hvor gammel er du? Og tror du virkelig at kvinner tenner på det der?? Hahaha, morsom sak du :D

Anonymkode: 87eee...b48

Gjest Baremenneske
Skrevet

Skjønner de godt! Det der er nemlig temmelig turn off ! 

Gjest Baremenneske
Skrevet
Den 21.9.2016 at 14.22, AnonymBruker skrev:

Nemlig!!!😅

Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha..når en fyr sier "pule"...det er noe en ganske umoden fyr sier. Hadde en fyr kommet og sagt "skal vi pule" så tror jeg at jeg hadde lett sånn av ham at han hadde snudd og gått ganske kjapt. Hvor gammel er du? Og tror du virkelig at kvinner tenner på det der?? Hahaha, morsom sak du :D

Anonymkode: 87eee...b48

XD, vel når du putter det sånn...

Skrevet
30 minutter siden, Baremenneske skrev:

Skjønner de godt! Det der er nemlig temmelig turn off ! 

Jaha, si meg hvordan du liker at menn går frem?

Skrevet
Den 21.9.2016 at 13.45, AnonymBruker skrev:

Hvorfor fungerer det ikke å være direkte mot dere normale søte damer?

Jeg får klass i trynet eller brutale nei heletiden...

De eneste det ser ut til å fungere på er psycho bimbo bitch damer, men jeg vil også ha de normale. Her ser det ut som om jeg må være søt og gjøre sånn hyggelige ting. Det er ikke meg, jeg liker det direkte. " skal vi pule" " du har deilig lår, jeg har lyst på deg blir du med hjem?"

Kjedelig.

Det går helt fint å være direkte og ærlig, men du bør kanskje prøve å finne en mer sjarmerende måte å spørre på.

Gjest Baremenneske
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jaha, si meg hvordan du liker at menn går frem?

Allfall ikke sånn.. Liker heller at de er vennlig, virke interessert i mer enn kroppen, og sjarmerende...og sikkert mer! ☺

Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

XD, vel når du putter det sånn...

Når du putter det sånn?

Alderen din er?

Anonymkode: 34daa...df3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...