Gjest Catalina Culès Skrevet 21. september 2016 #1 Skrevet 21. september 2016 http://www.nettavisen.no/nyheter/listhaug-vil-tvangsreturnere-9000-utlendinger/3423264571.html Listhaug gjør jobben sin. Endelig en regjering med fornuft.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #2 Skrevet 21. september 2016 Alle som deltar i demokratiet Norge er på en eller annen form med på dette. Anonymkode: 9ba4e...ce5
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #3 Skrevet 21. september 2016 Bra jobb av Listhaug og FRP. Ifølge Åsted Norge, bor det hele 30 000 innvandrere i Norge ulovlig. Anonymkode: 4d10a...c61 2
ops2 Skrevet 21. september 2016 #4 Skrevet 21. september 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bra jobb av Listhaug og FRP. Ifølge Åsted Norge, bor det hele 30 000 innvandrere i Norge ulovlig. Anonymkode: 4d10a...c61 Minst. 2
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #5 Skrevet 21. september 2016 (endret) Listhaug slår til igjen. Alt vi hører fra henne er utlendinger skal ut. Er ikke hun integreringsminister også? Hun jobber ikke mye for å inkludere innvandrerbefolkningen. Anonymkode: 5e63b...b8e Endret 29. september 2016 av Nori
Gjest Catalina Culès Skrevet 21. september 2016 #6 Skrevet 21. september 2016 (endret) På 21.9.2016 den 10.00, AnonymBruker skrev: Listhaug slår til igjen. Alt vi hører fra henne er utlendinger skal ut. Er ikke hun integreringsminister også? Hun jobber ikke mye for å inkludere innvandrerbefolkningen. Anonymkode: 5e63b...b8e hvorfor skal grunnløse asylsøkere bli ? Mange av de er også kriminelle. Få disse ut, så kan vi heler integrere de som har lovlig opphold. Endret 29. september 2016 av Catalina Culès
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #7 Skrevet 21. september 2016 (endret) På 21.9.2016 den 10.39, Loki Laufeyson skrev: hvorfor skal grunnløse asylsøkere bli ? Mange av de er også kriminelle. Få disse ut, så kan vi heler integrere de som har lovlig opphold. Jeg tenker generelt. Alt vi hører fra Listhaug er "ut med asylsøkere" "båret på gullstol" "utnytter systemet" "godhetstyranni" etc. Aldri noe positive ord og tiltak for å integrere de som kommer hit. Kun pisk, eder og galle. Bare ensidig. Innvandrere til Norge kan umulig føle seg særlig velkommen her. Listhaug er innvandrings- og integreringsminister. Men jeg tror hun har visket ut siste del av jobbtittelen hennes. Anonymkode: 5e63b...b8e Endret 29. september 2016 av Nori
Drizzt Skrevet 21. september 2016 #8 Skrevet 21. september 2016 2 timer siden, Loki Laufeyson skrev: http://www.nettavisen.no/nyheter/listhaug-vil-tvangsreturnere-9000-utlendinger/3423264571.html Listhaug gjør jobben sin. Endelig en regjering med fornuft. Jeg håper på 19.000. Minst. 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #10 Skrevet 21. september 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Bra jobb av Listhaug og FRP. Ifølge Åsted Norge, bor det hele 30 000 innvandrere i Norge ulovlig. Anonymkode: 4d10a...c61 Og hva lever disse av nå idag i et høykostnadsland som Norge ? Svart arbeid som konkurranse utsetter ærlige Norske selskaper innenfor resturant næringen b.la? Ser ikke for meg hvor vi får noen skattekroner fra disse. Den regningen må vi betale iform av høyere skatter og mindre velferdsgoder. Jaja misunner ikke Norske nyetablerte familier og de som ikke engang har kommet dertil idag i årene fremover. Det blir knalltøft om både jobbene og regningene som skal betales. Mindre velferdsgoder osv osv. Flere tusen jobber forsvinner årlig for godt - nedgangstidene har såvidt begynt. Jeg takker høyere makter for at vi har Listhaug og fikk et regjeringsskifte I GREVENS TID. Der var vi heldige - ellers hadde vi vært i samme situasjon om Sverige, Tyskland nå tenker jeg. Sammen med oljenedturen så hadde det fått større katastrofale følger enn for Sverige f.eks. Anonymkode: a87ea...7ff
Druid Skrevet 21. september 2016 #11 Skrevet 21. september 2016 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker generelt. Alt vi hører fra Listhaug er "ut med asylsøkere" "båret på gullstol" "utnytter systemet" "godhetstyranni" etc. Aldri noe positive ord og tiltak for å integrere de som kommer hit. Kun pisk, eder og galle. Bare ensidig. Innvandrere til Norge kan umulig føle seg særlig velkommen her. Listhaug er innvandrings- og integreringsminister. Men jeg tror hun har visket ut siste del av jobbtittelen hennes. Anonymkode: 5e63b...b8e Det handler om å balansere bildet med litt realiteter. Det er nok av de som sier velkommen, noen må sikre at de som ikke er velkommen faktisk blir utvist. Vi balanserer på en knivsbredd med fjorårets migrantkrise, og det er mye jobb som gjenstår. Og vi har gitt litt opp integrering på denne gruppen; Det er ikke mål at disse skal bli, kun ha midlertidig opphold og da har det ikke mye for seg å fokusere på integrering, ellers sitter vi med ett nyt Afghanistan problem om noen år. (Jeg går ut i fra at du husker huskestua etter at de rød-grønne brukte midlertidig opphold under den konflikten) Det gis ett inntrykk om at Listhaug er den første som har tvangsreturnert og at 9000 er ett ekstremt høyt tall, men dette tallet er kun marginalt høyere enn tidligere år 7800 og ikke på langt nær i forhold til hoppet i asylsøkere i fjor. Det er uansett viktig at det skjer,
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #12 Skrevet 21. september 2016 (endret) På 21.9.2016 den 10.00, AnonymBruker skrev: Listhaug slår til igjen. Alt vi hører fra henne er utlendinger skal ut. Er ikke hun integreringsminister også? Hun jobber ikke mye for å inkludere innvandrerbefolkningen. Anonymkode: 5e63b...b8e Jobben hennes er ikke å integrere hele verdens befolkning. De mest utsatte får opphold, mens de andre må ut. Det er latterlig at hun blir angrepet for å gjøre jobben sin. Anonymkode: 16363...9b4 Endret 29. september 2016 av Nori
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #13 Skrevet 21. september 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jobben hennes er ikke å integrere hele verdens befolkning. De mest utsatte får opphold, mens de andre må ut. Det er latterlig at hun blir angrepet for å gjøre jobben sin. Anonymkode: 16363...9b4 Standarden på hvor generelt oppegående størstedelen av befolkningen er lik skremmende lav. Tilogmed i land som Norge hvor man skulle tro at man kunne forvente så mye mer. Du kan bare se det igjen fra dagliglivet. Fra kundeservice til kvaliteten på svarene og argumentene her inne på #kg. Til tider er jeg jo i tvil om enkelte bare troller eller er seriøse. Så ja det er latterlig men man kan ikke forvente bedre total forståelse fra folk flest - det tror jeg Listhaug også skjønner. Ingen av dem som klager og angriper henne hadde i nærheten av hatt baller til å stått like støtt i stormen. Anonymkode: a87ea...7ff
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #14 Skrevet 21. september 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker generelt. Alt vi hører fra Listhaug er "ut med asylsøkere" "båret på gullstol" "utnytter systemet" "godhetstyranni" etc. Aldri noe positive ord og tiltak for å integrere de som kommer hit. Kun pisk, eder og galle. Bare ensidig. Innvandrere til Norge kan umulig føle seg særlig velkommen her. Listhaug er innvandrings- og integreringsminister. Men jeg tror hun har visket ut siste del av jobbtittelen hennes. Anonymkode: 5e63b...b8e Det er kanskje slik hun blir fremstilt, men hvis man leser hele artikkelen så ser man sjeldent slike uttalelser. Men når media-Norge hver produserer 5-6 artikler pr negative uttalelse, så forstår jeg godt at det er lett å tenke at det er mange av dem. Anonymkode: 81160...b71
Example Skrevet 21. september 2016 #15 Skrevet 21. september 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker generelt. Alt vi hører fra Listhaug er "ut med asylsøkere" "båret på gullstol" "utnytter systemet" "godhetstyranni" etc. Aldri noe positive ord og tiltak for å integrere de som kommer hit. Kun pisk, eder og galle. Bare ensidig. Innvandrere til Norge kan umulig føle seg særlig velkommen her. Listhaug er innvandrings- og integreringsminister. Men jeg tror hun har visket ut siste del av jobbtittelen hennes. Anonymkode: 5e63b...b8e Er jobben til Sylvi og resten av landet at hele verden skal føle seg så velkomne her? De det er snakk om her har fått avslag og skal ut av landet. De er med andre ord ikke velkomne her, så hvorfor skal vi få dem til å føle seg det?
Drizzt Skrevet 21. september 2016 #18 Skrevet 21. september 2016 (endret) På 21.9.2016 den 10.00, AnonymBruker skrev: Listhaug slår til igjen. Alt vi hører fra henne er utlendinger skal ut. Er ikke hun integreringsminister også? Hun jobber ikke mye for å inkludere innvandrerbefolkningen. Anonymkode: 5e63b...b8e Hun er integreringsminister for de som har fått lov å bli her, men resten trenger ikke integrering for de har ikke lov å være her og må ut. Endret 29. september 2016 av Nori
Gjest O.G. Skrevet 21. september 2016 #19 Skrevet 21. september 2016 5 timer siden, Loki Laufeyson skrev: http://www.nettavisen.no/nyheter/listhaug-vil-tvangsreturnere-9000-utlendinger/3423264571.html Listhaug gjør jobben sin. Endelig en regjering med fornuft. Glitrende, glitrende.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2016 #20 Skrevet 28. september 2016 Det ser ut som om EU vil holde tilbake bistandspenger hvis ikke Afghanistan tar imot minst 80 000 afghanere som har fått avslag på asylsøknad i EU. https://www.theguardian.com/global-development/2016/sep/28/eu-secret-ultimatum-afghanistan-accept-80000-deportees-lose-aid-brussels-summit-migration-sensitive Dette er et godt tiltak som vil gjøre det lettere å utvise personer uten lovlig oppholdstillatelse. Anonymkode: 0c052...1d8 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå