Gå til innhold

Tenner kun på unge menn...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tenner utelukkende på menn som er 10-12 år yngre enn meg, er dette veldig upassende av meg?  Kvinne 34

Anonymkode: d07ac...67b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, hvorfor skulle det være det? Mange bra damer i 30-årene. Hilsen kar i 20-årene.

Anonymkode: 6ce50...3b8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge de ikke er avhengige av deg for å få kjøpt røyk/snus/alkohol hvis dere skal på fest, så er det bare å kjøre på.. 👍

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er litt rart å ikke tenne på jevnaldrende når du bare er 34. Men upassende? Njæ, for menn er det jo helt vanlig og foretrekke partneren 10-15 år yngre - så hvorfor ikke?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenner både på yngre og eldre. Og for å være ærlig har jeg likt myyyye eldre damer siden begynnelsen. Og hatt flere forhold og elskere med de som har vært pinlig mye eldre enn yngre. Var 35 og møtte ei på 20, det er kanskje feil for noen, men jeg likte det, for det er jo litt det tabuet som gir litt ekstra spenning. Var fast venn med en i familiens omgangskrets som 15-16 år, og hadde gode seksuelle opplevelser hele veien. Og det var damer som hadde passert 40-45 og min beste elsker var 60 da jeg var 18. Og hva så??? Det skal være godt og trygt, og alle som er med er det fordi kropp og sinn har glede av det, og sier JEG VIL!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Kontormus skrev:

Ja, det er litt rart å ikke tenne på jevnaldrende når du bare er 34. Men upassende? Njæ, for menn er det jo helt vanlig og foretrekke partneren 10-15 år yngre - så hvorfor ikke?

Helt feil. Jeg foretrekker damer på min alder 

Anonymkode: 97957...a0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenner utelukkende på menn som er 10-12 år yngre enn meg, er dette veldig upassende av meg?  Kvinne 34

Anonymkode: d07ac...67b

Litt ja, ikke overdriv den der jakta på unge menn. Det blir hurtig pinlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjueåringer er jo ikke unge gutter, det er voksne menn. 

Ikke noe galt i det, men det er jo en del fordommer mot par med aldersforskjell. Særlig når dama er eldst. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men de må se ut som menn altså, 20 åringer blir for ungt... Men når de blir sånn omtrent 23-25 så blir mange til menn. Men selv så er jeg nok veldig ung til sinns så er mere på nett med yngre. Samtidig så ser jeg ut som om jeg er på deres alder. TS

Anonymkode: d07ac...67b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men de må se ut som menn altså, 20 åringer blir for ungt... Men når de blir sånn omtrent 23-25 så blir mange til menn. Men selv så er jeg nok veldig ung til sinns så er mere på nett med yngre. Samtidig så ser jeg ut som om jeg er på deres alder. TS

Anonymkode: d07ac...67b

Da jeg var yngre så likte jeg stort sett eldre menn enn meg selv, men etter jeg rundet 30 og sexlysten har økt betraktelig så er det yngre menn som frister. Menn i den alderen er jo de mest virile også😉

Anonymkode: d07ac...67b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenner utelukkende på menn som er 10-12 år yngre enn meg, er dette veldig upassende av meg?  Kvinne 34

Anonymkode: d07ac...67b

Jeg er keen hvis jeg kan kalle deg mamma. Gutt 22 <3 xoxoxoxo

Anonymkode: e834c...1db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke rart om du er i singel og barnløs fasen. Menn i 30-årene er ofte etablert med hus, kone og barn. Og man trives best med folk som er på samme mentale plan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...