AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #1 Skrevet 20. september 2016 Når jeg lader tlf og tar på tlf'en så vibrerer det på en måte i tlf, kjenner det på fingen. Det er kun når jeg har deksel på og laderen i? Er det noe galt? Noen som har opplevd det? Tar jeg på sidene på tlf så vibrerer det:p merkelig ! Anonymkode: 3689f...c18
Gjest BabyBlue Skrevet 23. september 2016 #2 Skrevet 23. september 2016 Det kan være at det er støv i ladeinngangen til mobilen som gjør at laderen får kontakt og faller ut hele tiden som igjen fører til at den vibrerer når du kommer borti mobilen, kanskje det kan være problemet?
AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #3 Skrevet 23. september 2016 Ja, jeg har merket det samme! Jeg har tenkt at det kanskje er noe rart elektrisk, jeg vet ikke helt. Men syns det er veldig rart! Anonymkode: 49451...12c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå