Gå til innhold

Min drømmemann.


Gjest CKT

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, CKT skrev:

.

Du fortell litt mer om den gjærbaksten din. Spennende og hør din, versjon på den :ball: Om du ikke mener kun baksten gjærbakst, noe jeg tviler på.:sprettoy:

Sammenligner ikke kvinner med gjærbakst.

Gjærbakst ER det beste jeg veit. Desverre er jeg elendig på baking selv.:sjenert:  Lukten av kaffe, nystekt brød og ved som knitrer peisen. Beste lørdagsstemningen som finnes!

Jeg kan godt rydde og vaske opp etterpå så det blir en balanse:tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Commander skrev:

Sammenligner ikke kvinner med gjærbakst.

Gjærbakst ER det beste jeg veit. Desverre er jeg elendig på baking selv.:sjenert:  Lukten av kaffe, nystekt brød og ved som knitrer peisen. Beste lørdagsstemningen som finnes!

Jeg kan godt rydde og vaske opp etterpå så det blir en balanse:tongue:

Ja dette hørtes spennende ut. har ihvertfall klart og få et gjærbakst brød til og heve.:erter: Så da er jeg sikkert ikke helt ute på jordet. Kjøper ikke på bakeriet heller.:hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skrives mora di, ikke mora de. Kanskje bagateller for noen, men jeg har fobi mot slike skrivefeil. La oss håpe at "den perfekte mannen" ikke bryr seg om det. Er forøvrig enig i mange av kravene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, CaramelDevil skrev:

Det skrives mora di, ikke mora de. Kanskje bagateller for noen, men jeg har fobi mot slike skrivefeil. La oss håpe at "den perfekte mannen" ikke bryr seg om det. Er forøvrig enig i mange av kravene dine.

Et tips til deg om du har fobi, for mine feil Både på skrivestil og andre ting. IKKE gå inn på det jeg skriver, for jeg er IKKE perfekt på noen som helst måte. 

Og da må du ta med deg dine fobier, og finn deg noe annet og lese. For meg er det og forblir det bagateller, om man IKKE er perfekt. det finnes langt verre ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...