Gå til innhold

Min drømmemann.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Han bør kunne klare og være 3 timer alene, uten og sende meg sms eller ringe meg , for og spørre hvor jeg er.

Jeg er renslig, det forventer jeg du er og.  Lage mat , hadde vært fint om du klarer selv, ikke sitte ved brødbomma og svelte ihjel om jeg ikke er hjemme. Jeg er jo ikke mora de.

Og klarer du og rydde unna egne ting, da får du pluss i karmen.

Være ca 50 pluss, singel, glad i turer i marka og på sjøen. 

Og du må ha styr på egen økonomi. Det er alfa omega. Jobb? Ja, det har jo vært en fordel. Så slipper du og gå i mine hæler døgnet rundt.  For jeg ønsker mye albuerom.

Ja jeg er ikke så kravstor. Ærlighet et det eneste jeg forlanger du er. Og har du mer en 2 voksne barn, som ikke kan respektere meg. Da passer vi ikke sammen. 

Kravstor jeg? Nei, mener ikke det.

Er jeg Kravstor? Rimelige krav dette.

Selv er jeg renslig. Ryddig.Orden i økonomi. Egen bolig. Ingen barn. Stort sett en pøbel. Leken og ærlig.  Alt for ærlig mener noen, til enkeltes ergrelse. 

Endret av CKT
Videoannonse
Annonse
Skrevet

🙄

Anonymkode: d17ba...adb

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

🙄

Anonymkode: d17ba...adb

🙈

Gjest Spiderman
Skrevet
Et øyeblikk siden, CKT skrev:

🐏🦁🐯

:baby:

Skrevet

Slike mannfolk finnes i liten skala. Ærlighet er sjeldenhet blandt begge kjønn.

Så lykke til med letingen

Anonymkode: 7c115...95a

Skrevet

Så mange krav som 50 åring? Har bare ett krav jeg: en som er der og jeg er ikke 40 enda..

Anonymkode: acabd...d98

Skrevet

Så lenge han kan forskjell på og/å har jeg ingen problemer. 

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så mange krav som 50 åring? Har bare ett krav jeg: en som er der og jeg er ikke 40 enda..

Ja uten krav, kommer man ikke langt. Stemmer., jeg tar ikke hva som helst.😲🤓

Skrevet
7 minutter siden, Batteri skrev:

Så lenge han kan forskjell på og/å har jeg ingen problemer. 

Jøss. Du har høye forventninger.  Skrivefeil er alt som forlanges av et forhold. 

Ikke rart mange kvinner er singel.

Skrevet
6 minutter siden, CKT skrev:

Ja uten krav, kommer man ikke langt. Stemmer., jeg tar ikke hva som helst.😲🤓

Jeg gjør, men har så store problemer med å finne noen som oppfyller mitt ene krav så det har aldri blitt nødvendig..:P

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjør, men har så store problemer med å finne noen som oppfyller mitt ene krav så det har aldri blitt nødvendig..:P

Av og til så har man det best singel, om man kun henger seg opp i skrivefeil til en ordner. 

Er glad jeg aldri blir din partner.  Det hadde aldri funka.😎😎😎😎🤗

Man ser hvordan mange oppfører seg og tenker.  

Skrevet
5 minutter siden, CKT skrev:

Av og til så har man det best singel, om man kun henger seg opp i skrivefeil til en ordner. 

Er glad jeg aldri blir din partner.  Det hadde aldri funka.😎😎😎😎🤗

Man ser hvordan mange oppfører seg og tenker.  

Ikke meg som kommenterer skrivefeil..:icon_frown:

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke meg som kommenterer skrivefeil..:icon_frown:

Nei. Men jeg sier det er folk som ikke kan bli partnere pga skrivefeil. 

Er så glad jeg er singel.

Da kan ingen sette på meg diagnose jeg ikke har heller, når jeg ikke er A4.

Dagens samfunn mellom 2 partnere skremmer meg..😝😵😨

Skrevet

Pluss i karmen?

Anonymkode: e47ec...215

Skrevet (endret)
Den ‎20‎.‎09‎.‎2016 at 21.26, CKT skrev:

Leken og ærlig.  Alt for ærlig mener noen, til enkeltes ergrelse. 

Det er en hårfin grense mellom ærlighet og ufin med manglende sosiale antenner. Mange som tråkker rundt på folk, slenger ut påstander, hevderman er ærlig og sier det som det er. Dem om det...

Jeg har kun ett ufravikelig krav. Hun må kunne gjærbakst....resten hadde sikkert ordnet seg:tongue:

Endret av Commander
Skrevet (endret)
13 minutter siden, Commander skrev:

Det er en hårfin grense mellom ærlighet og ufin med manglende sosiale antenner. Mange som tråkker rundt på folk, slenger ut påstander, hevderman er ærlig og sier det som det er. Dem om det...

Jeg har kun ett ufravikelig krav. Hun må kunne gjærbakst....resten hadde sikkert ordnet seg:tongue:

Hahaha. Gjærbakst? Er 1 gangen har hørt at en kvinne sammenlignes med den typen bakst.

Ja, jeg ser flere setter rett og slett psykoser og sykdommer på sine kjære. Da sliter jeg litt. For hva er vitsen med det? Regner med det er bare i enkeltes hode den sykdommen finnes, og ikke er utredet. Kjenner at det begynner og bli farlig og gå i et nytt forhold. Om du ikke var psykisk syk før forholdet, så blir man det fort i et forhold, etter alt det som folk skriver her.

Du fortell litt mer om den gjærbaksten din. Spennende og hør din, versjon på den :ball: Om du ikke mener kun baksten gjærbakst, noe jeg tviler på.:sprettoy:

Endret av CKT

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...