AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #21 Skrevet 20. september 2016 Stor kuk er veldig ettertraktet av kvinner, så en mann med en svær en trenger ikke å binde seg til én kvinne da det er x antall andre kvinner som er hyppe på den store kuken hans. Anonymkode: d53c0...c35 2
blaffen Skrevet 20. september 2016 #22 Skrevet 20. september 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ok da, han er ikke idiot. Det er bare det at han er perfekt, men han vill ikke ha noe forhold..kjønner ikke hvorfor....Jeg er litt såret Håper det Anonymkode: ee8ad...d79 Ah, du er bra nok for et knull men ikke bra nok til at han vil kutte ut singellivet altså. Hvis han uansett kan få deg, eller hvem som helst annen for den sakens skyld, hvem kan klandre ham for å ville beholde friheten sin? Ikke stort å gjøre med det, annet enn å velge et passende tidspunkt å knipe igjen på? Må bare sørge for at han sitter på kroken før du erklærer at du er lei av uforpliktende sex. Selvfølgelig, risken er jo at ikke han gidder mer heller..
AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #23 Skrevet 20. september 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er 18 cm så veldig stort nå da? Må vel være inni hampen heldig jeg da,som har en samboer med 21 cm,som både er snill og trofaste. Anonymkode: 6db8f...e9a 21! I alle dager det hadde jeg ikke klart...blir ikke du mye sår? Anonymkode: ee8ad...d79 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #24 Skrevet 20. september 2016 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor vil han ikke ha forhold da? Hvis du er sjarmerende nok så vil han tilslutt! Anonymkode: 567cc...b15 "Jeg vil være fri til å gjøre hva jeg vil når jeg vil og uansett vil jeg aldri bli sammen med en kvinnemenneske" Dette sier han, men jeg vet innerst inne at han vil han det egentlig, han har bare hatt noen trøblete ekser. Jeg er sjarmerende! Prøver nå da...hehe Anonymkode: ee8ad...d79
AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #25 Skrevet 20. september 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor må den alltid sitte på slike useriøse idioter som ikke vil ha forhold eller tar livet seriøst?! Anonymkode: ee8ad...d79 ???? Det er ikke min oppfatning Anonymkode: 81cf5...5a9
AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #26 Skrevet 20. september 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det viktigste er uansett høyden på mannen. Stor pikk hjelper ikke dersom mannen er liten. Anonymkode: 567cc...b15 Samme med damer og vekt. Hjelper ikke at de er snille når de er feite. Anonymkode: 4aa4a...4cd 3
AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #27 Skrevet 20. september 2016 22 minutter siden, blaffen skrev: Ah, du er bra nok for et knull men ikke bra nok til at han vil kutte ut singellivet altså. Hvis han uansett kan få deg, eller hvem som helst annen for den sakens skyld, hvem kan klandre ham for å ville beholde friheten sin? Ikke stort å gjøre med det, annet enn å velge et passende tidspunkt å knipe igjen på? Må bare sørge for at han sitter på kroken før du erklærer at du er lei av uforpliktende sex. Selvfølgelig, risken er jo at ikke han gidder mer heller.. Jeg er bra nok du Anonymkode: ee8ad...d79
AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #28 Skrevet 20. september 2016 Folk finner de mest kreative grunnene til å bli dumpet eller få avslag. Helt utrolig. Teit grunn nr 1: Friendzoned Teit grunn nr 2: Bare ute etter sex/dumpet med etter sex ...Så teit grunn nr 3: Velutstyrt Hvorfor kan man ikke ta ting som dem er i stedet for å finne masse lame unnskyldninger til at man ble avvist?? Anonymkode: 81cf5...5a9
Klossmajor Skrevet 20. september 2016 #29 Skrevet 20. september 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er 18 cm så veldig stort nå da? Må vel være inni hampen heldig jeg da,som har en samboer med 21 cm,som både er snill og trofaste. Anonymkode: 6db8f...e9a Menn med penislengde på 18 cm eller mer er omtrent like sjeldent som menn med IQ tilstrekkelig for medlemskap i Mensa. Prosentandelen av menn med penislengde på 21 cm eller mer er nok nærmere 0% enn 1% av befolkningen. Samtidig er det nok ganske vanlig at menn pynter litt på tallet når de oppgir størrelsen. Mange måler også feil og har inntrykk av at den er større enn den egentlig er. Husker en kar som hadde rykte for å ha 25 cm mellom beina og ryktet gikk foran ham. Når jeg spurte ham hvordan han målte den, viste det seg at han hadde målt på feil måte. Han hadde målt på undersiden og ikke på oversiden som man skal, og hadde dermed fått plusset på noen cm. Han var åpenbart stor, men ikke så stor som ryktet tilsa. Så et tilfelle av det samme i en realityserie for en del år tilbake hvor damene ble lurt til å tro at en penis de målte var en del lengre enn den egentlig var. 2
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #30 Skrevet 21. september 2016 17 timer siden, AnonymBruker skrev: I vennekretsen vår sitter den største på en av de mest årleite fyrene har jeg fått høre. Nå ligner han på Henry Cavill og har bra skjeggvekst da, så da er det kanskje ikke så rart. Anonymkode: 166d7...8ac Hvorfor skal det være sammenheng mellom penis og HC eller skjeggvekst? Anonymkode: 3e985...735
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #31 Skrevet 21. september 2016 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor må den alltid sitte på slike useriøse idioter som ikke vil ha forhold eller tar livet seriøst?! Anonymkode: ee8ad...d79 Fordi det ikke er meningen at man skal ha sex med dem. Det vil bare kunne ødelegge senere samliv med fremtidig livsledsager Anonymkode: 3e985...735
Gjest Sonic Skrevet 21. september 2016 #32 Skrevet 21. september 2016 18 cm er ikke stort - passer til iq'n hans når han er drittsekk mot deg
Klossmajor Skrevet 21. september 2016 #33 Skrevet 21. september 2016 5 minutter siden, Sonic skrev: 18 cm er ikke stort - passer til iq'n hans når han er drittsekk mot deg Når 18 cm er større enn hva 99% av hva den mannlige befolkningen har å rutte med må man vel kunne fastslå at den størrelsen er stor. Prosentandelen av menn med en penislengde på 18 cm eller lengre tilsvarer omtrent andelen menn med kroppshøyde på 195 cm eller høyere. Få vil vel påstå at en 195 cm høy mann ikke er høy? 4
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #34 Skrevet 21. september 2016 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Han sier den er 18cm...spurte ikke om omkretsen, men litt tykk var den. Tipper 14/15. Anonymkode: ee8ad...d79 Stor? Den er i øvre kant av normalområdet. Med andre ord normalt stor. Medisinsk stor er en som avviker med 50% i lengden. Dvs rundt 22,5cm. Anonymkode: 1e8b6...cf5 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #35 Skrevet 21. september 2016 23 timer siden, CaramelDevil skrev: Betyr virkelig pikken så mye at man er villig til å holde ut med en idiot? Når det bare er sex, og personen også er god i senga.. Joda. Da holder man ut, men ikke for evig akkurat. FF'en min er velutstyrt som bare det, god i senga og vi har knall bra sex men som person er han en kronidiot. Derfor FF og ikke type. Anonymkode: 734a1...c62
Klossmajor Skrevet 21. september 2016 #36 Skrevet 21. september 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Stor? Den er i øvre kant av normalområdet. Med andre ord normalt stor. Medisinsk stor er en som avviker med 50% i lengden. Dvs rundt 22,5cm. Anonymkode: 1e8b6...cf5 Nåja, man kan jo legge til at det er en større prosentandel av menn med en penislengde kortere enn 10 cm enn 18 cm og over. For å sette det i perspektiv blir til sammenligning en medisinsk liten penis en lengde av 7 cm eller kortere - såkalt mikropenis.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #37 Skrevet 21. september 2016 Han gidder vell ikke være sammen med deg, siden har forstår at penis størrelsen hans er så utrolig viktig for deg og ser på deg som en løs, vid og overfladisk tøs som er "tøm og røm" materiale. Blir jo akkurat som jeg skulle sagt "hun har fin rompe, men er en bitch" Da velger jeg heller en dame med litt mindre fin rompe og en god personlighet..... Anonymkode: 86c4b...ce1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #38 Skrevet 21. september 2016 Da vet jeg i hvertfall at kvinner har ff kun på grunn av sexen og ikke personligheten. Jeg vil ikke bli sammen med en jente som har brukt store deler av livet sitt på en dum sex-robot. Anonymkode: 3e985...735
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #39 Skrevet 21. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Da vet jeg i hvertfall at kvinner har ff kun på grunn av sexen og ikke personligheten. Jeg vil ikke bli sammen med en jente som har brukt store deler av livet sitt på en dum sex-robot. Anonymkode: 3e985...735 Litt som at dere ikke hadde likt det om jeg hadde ligget med en prostituert Anonymkode: 3e985...735 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå