AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #21 Skrevet 27. oktober 2016 På Wednesday, October 26, 2016 den 2.40, AnonymBruker skrev: Tusen takk for svar @PrincessConsuela , hjelper mye med andres innspill. Saken er at vi hadde et av og på forhold i mange mnd før vi ble sammen, og det gikk opp for meg hvor mange andre han må ha snakket med samtidig som han snakket med meg. Han har hele tiden sagt at han har veldig dårlig tid og mye å gjøre, da han jobber på et prosjekt på fritiden sin. sa han også at jeg visste hva han følte for meg, men at det var ikke tull at han hadde så mye å gjøre som entreprenør... Vi har hatt det utrolig fint sammen, vi har også hatt noen dype samtaler om alt og ingenting, så ikke bare sex, men mye av det også. Nå har jeg såklart fått skikkelig følelser for han. Jeg har vært veldig klar på at dersom han involverer seg med en annen dame så er jeg ikke interessert lengre. Mest fordi utroskap er en uting, og ikke noe jeg ønsker å være en del av mer enn jeg dessverre allerede har vært. Etter han kom tilbake fra UK mid-sept jeg fant for at han faktisk hadde en dame som selvfølgelig tror hun er den eneste. De har hatt et forhold siden sommer. Sender intime fb meldinger, løper, festivaler... Det at jeg trives så godt i hans selskap har ført til at jeg fortsatt er med ham av og til. Jeg vet at dette ikke er bra, men jeg har ingen andre jeg snakker så lett med Når jeg er med ham så har jeg det bra, men så kommer realiteten som et slag i trynet. Jeg er ikke den eneste jenta han tilbringer tid med. Han klarer seg veldig bra uten meg. Han har et innholdsrikt liv med masse venner som han finner på ting med hele tiden. Jeg setter virkelig pris på de gangene jeg er med ham, men for ham er jeg bare nok en FF han tilbringer tid med. Han trenger ikke meg. Men alikevel så ringer han og sender meldinger til meg. Jeg skjønte at mannen jeg er sammen med er en notorisk løgner, og en drittsekk av dimensjoner. Han ser verden KUN utfra sin egen verden, og fatter ikke at han selv kan ha noe å gjøre med at ting har blitt som de har blitt. Jeg gikk mange runder i tankene, tok tester hvor noen av dem sa at jeg ikke var gravid og noen sa at jeg var gravid, så fikk time hos legen og tok en test der. Endte opp med abort... Jeg skjønte at jeg hadde vært mye sur og grinete, og at mitt forsøk på få ham til å forstå at han såret meg, hadde ført til at han mest av alt syntes jeg var plagsom. jeg det slutt med en som egentlig var alt jeg ønsker meg, fordi jeg trodde ikke jeg følte det sånn for han som en skal for en kjæreste, og jeg var veldig mye å festet osv så jeg følte for å være singel(ung og dum..) og i etterkant har jeg hatt dette FF taperen, men innser bare mer og mer at jeg angrer på at jeg slo opp! Ingen er som han og har visst følelser for han jeg ikke trodde var der. Han har nå ny kjæreste fra og med april i år, og da kan jeg jo ikke si noe. Men gråter meg i søvn og angrer så dypt, så dypt at det stikker i meg! Prøvde å skrive å spør hvordan han har det og bare unnskylde meg, dette skrev jeg i oct men uten respons.. Vi forlot ting som venner så håpte jo at det gikk å ha kontakt igjen. Klarer ikke slutte å tenke på han.. Man mottar den kjærligheten man tror man fortjener.. Anonymkode: f7ecc...947 ....hæ? Anonymkode: 4d2ef...c63
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå