AnonymBruker Skrevet 19. september 2016 #1 Skrevet 19. september 2016 Hei. Lurer på om noen har noe tips mot lukt i underlivet. Jeg lukter veldig sterkt, det er ikke sopp. Men det blir bare en sterk lukt, særlig når jeg blir våt. Dette er flaut og lurer derfor på om noen har noen tips Anonymkode: 8e612...e66
AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #2 Skrevet 20. september 2016 Sopp pleier å være luktfri. Litt usikker på hvordan sterk lukt du mener, men lukter det fiskeaktig er det nok bakteriell vaginose. Anonymkode: 9ebfb...64e
Sugerøret Skrevet 20. september 2016 #3 Skrevet 20. september 2016 laktal intimsåpe ellers ville jeg fått dette sjekket.. Bakteriell vaginose kan det jo også være
AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #4 Skrevet 20. september 2016 43 minutter siden, Kårky skrev: laktal intimsåpe ellers ville jeg fått dette sjekket.. Bakteriell vaginose kan det jo også være Til info kan jeg ikke huske å ha sett Lactal intimsåpe, men både Vivag og Lactacyd sin er gode, begge inneholder melkesyre. Ellers støtter jeg deg i at TS bør få dette sjekket da et friskt underliv ikke skal lukte sterkt. Anonymkode: 9ebfb...64e
Sugerøret Skrevet 21. september 2016 #5 Skrevet 21. september 2016 er kanskje ikke såpe nei,men er vagitorie
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå