Gå til innhold

Er du diskret når du tar pilla?

Fremhevede innlegg

Gjest Lilleulv
Skrevet

Hvis du er et offentlig sted og skal ta p-pilla, går du da vekk og gjør det i smug, eller tar du fram pakka like selvfølgelig som om det skulle vært en pakke med Extra?

Kom på det når jeg satt i kontorlandskapet og tok pilla i dag...

Og andre ganger så har det faktisk hendt at jeg har sitti i baren og skylt ned pilla med en drink :o ok, den er litt harry synes jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tar min alltid om kvelden (trodde de aller aller fleste gjorde det, nettopp av praktiske grunner), så det er bare samboeren min som ser det. Og selv om jeg skulle være ut den kvelden så er jo slingringsmonnet så stort at det ikke er noe problem å ta den kl 04-05 om morgenen istedet for rundt 23 som jeg pleier.

Gjest Lilleulv
Skrevet
Jeg tar min alltid om kvelden (trodde de aller aller fleste gjorde det' date= nettopp av praktiske grunner), så det er bare samboeren min som ser det. Og selv om jeg skulle være ut den kvelden så er jo slingringsmonnet så stort at det ikke er noe problem å ta den kl 04-05 om morgenen istedet for rundt 23 som jeg pleier.

hehe, ja jeg gjorde det helt først. helt til at jeg fant ut at hvis jeg glemte pilla så sov jeg i 7-8 timer etterpå = mindre timer igjen på å huske pilla. Det skjedde et par ganger at jeg våknet på formiddagen og da hadde det gått 12 timer siden jeg skulle tatt pilla. Nå tar jeg den kl 6, så da har jeg en del timer på meg å huske den før jeg legger meg :)

Skrevet

Jeg tar den om morgenen rett etter at jeg står opp, og da er jeg sjelden på et offentlig sted.

Skrevet

Da jeg gikk på pillen tok jeg den alltid på badet på morgenen. Ingen som så det i det hele tatt! :wink:

Om jeg måtte tatt den ved en annen anledning, så ville jeg nok vært diskret, tatt den på toalettet eller no'. Vet egentlig ikke hvorfor, jeg - syns bare det er privat.

K

Skrevet

Jeg tar den før jeg legger meg, den ligger rett ved tannbørsten min så det skal godt gjøres å overse den, og etter noen år blir det en rutine. Uansett, det er svært svært sjelden jeg sover så lenge som 12 timer så de få gangene jeg har glemt har jeg alltid rukket å ta den igjen om morgenen, med god margin.

Gjest Lilleulv
Skrevet
Uansett' date= det er svært svært sjelden jeg sover så lenge som 12 timer

:oops:

Skrevet

Tar den om kvelden som en del av nattstellrutinene. Siden det er en del av nattsteller, noe jeg ekstremt sjelden jeg gjør offentlig, kan det kanskje sies at jeg gjør det i smug? Selv om det ikke skjemmer meg om noen ser brettet eller at jeg tar dem.

Jeg gjør faktisk et poeng ut av det at jeg tar p-piller, passer på å nevne det i samtaler med slekt og familie. Jeg er 29 år, gift og barnløs... Så slipper jeg spekulasjoner om manglende evner etc etc. :ler:

Skrevet

Trenger ikke være flau. Jeg sover alltid 10 timer hver natt jeg ikke må opp tidlig, trenger mye søvn.

Skrevet

Jeg tok den alltid på morgenen, på badet, og der var det sjelden så mange...

Skrevet
Jeg tar den om morgenen rett etter at jeg står opp' date=' og da er jeg sjelden på et offentlig sted.[/quote']

Samme her.

Pakken ligger ganske synlig til på kjøkkenet,..

Gjemmer den kun hvis svigers kommer på besøk, av en eller annen grunn.. :ler:

Skrevet

Eg tar den om morgenen, brettet ligge på badet. Hender eg glømme den fordi den ligge i skapet...

Trur eg ska begynne å ha brettet liggande på benken. Men eg syns faktisk det er litt pinlig, sidan mora til typen er på badet vårt ganske ofte. :oops:

Skrevet

Tar den når jeg står opp. Dersom jeg husker det. :roll: Om andre hadde vært i nærheten, hadde jeg neppe tenkt over om de så det eller ei.

Skrevet

tar de også alltid om morgenen, ligger klar på badet! Bryr meg ikke om venner og sånn ser det, men legger ikke brettet mitt i glaningen når familien er på besøk. Er ikke sånn at det er hemmelig, men føler bare ikke for å la det ligge fremme åpenlyst for familie. rart?

Skrevet

Når jeg gikk på p-piller så tok jeg den alltid om morgenen når jeg stod opp.De lå ved siden av tannbørsten og da var det ikke lett å glemme det nei.Så nei ingen så på når jeg tok den

Skrevet

Har gått over til Pearly nå, men var ikke flau for å ta pilla in public når jeg gikk på den. Men tok den somregel om morgenen, så da var det ikke så mange i nærheten akkurat :)

Skrevet

Pillebrettet mitt ligger i sminkepungen min, så jeg glemmer den aldri :D

Skrevet

Jeg tar pilla på kvelden, og brettet ligger ved siden av tannbørsten. Så når jeg våkner på morgenene, så ser jeg brettet hvis jeg skulle ha glemt å ta pilla.

Når søstrene mine og jeg bodde hjemme hos foreldrene våre, så la også de brettet ved siden av tannbørstene sine. Jeg giddder derfor ikke å flytte brettet hvis de kommer på besøk. Min samboer derimot! Han synes tydeligvis at slikt ikke skal vises fram når vi har besøk. Så han legger det i nærmeste skap, så om kvelden må jeg da lete i alle skapene på badet for å finne brettet. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...