AnonymBruker Skrevet 19. september 2016 #2 Skrevet 19. september 2016 Da sang det vel på siste verset med Barbie og kosedyr og friendslego. Etter 11 er det mer nettbrett og Musically på mobil. Men også brettspill, ballspill, noe kosedyr. Anonymkode: 3154c...c7a
Gjest Magnifiq Skrevet 19. september 2016 #3 Skrevet 19. september 2016 Min på 7 leker ikke med leker lenger, så kan ikke tenke meg at 9-10åringer gjør det? Kanskje slike fargebøker som er så populære? Spill, bøker..
AnonymBruker Skrevet 19. september 2016 #4 Skrevet 19. september 2016 Jentene mine leker med Barbie og de er 4, 7 og 9 år. Ellers går det mye i Lego Friends og tegning ol. Vi har en sånn karaokelignende spiller som tar opptak når man synger og det blir mye musikk når eldstemann har besøk av venninner 😅 Ellers spiller hun litt gitar og leser (ikke leker da men..). Anonymkode: 5578a...d7c
AnonymBruker Skrevet 19. september 2016 #5 Skrevet 19. september 2016 Min 8-åring leker med dukker, barbie, kosedyr, lego, fjernstyrt bil, furby/ziuziu-hamstere... Ønsker seg alt av sånne lekedyr som kan gå, logre, lage lyder, robotkatt... Hun har en lillesøster, så der lekes det også med figurer/prinsesser/pet shop, polly pocket osv, men venninnene er også med på disse lekene og kommer med sine dukker ol. De kler seg fortsatt mye ut, spiller teater. Har WalkieTalkier og leker hemmelige agenter, det funker bra med eldre lekekamerater også. Fotball. Rulleskøyter. Rullesko. Tegner. Leser. Sånne tryllesett er populært. Anonymkode: 56568...789
Corinne Skrevet 19. september 2016 #6 Skrevet 19. september 2016 Hmm... Leker ikke 9åringer lenger? Min datter på 9 leker med Shopkins, Petshop, Barbie, Lego Friends, Monster High, Equestria Girls/my litte pony og med babydukker... Og det gjør alle venninnene også. Ellers spiller de brettspill, tegner eller er ute så klart. Ser ofte at jentene i den alderen går rundt med dukkevogn og bæresele med dukker i... Blir glad av at det fortsatt finnes barn som er barn.... I gata her bor det også jenter på 10-11 som fortsatt leker mye med Barbie, Lego, Petshop o.l med venninnene....
Fluttershy Skrevet 20. september 2016 #7 Skrevet 20. september 2016 Jentungen på 9 år leker med playmobil, dyrefigurer og lego her hjemme. Hos venner går det i lego, playmobil og barbie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå