Vercetti Skrevet 17. november 2004 #1 Skrevet 17. november 2004 Det begynner jo florere av forskjellige typer og løsninger. Hva er egentlig best till all round bruk? Jeg nekter å kjøpe en panne for hvert formål i alle rettninger og fasonger, så hva erfaring har egentlig andre med hva som er poeng i å ha? Help help.
Arkana Skrevet 17. november 2004 #2 Skrevet 17. november 2004 Vår favoritt er utrolig nok 365+ fra Ikea (den har forøvrig vunnet flere tester). Vi kjøpte den samtidig som vi kjøpte en dyr og fin panne fra Høyang, og mens Høyang-pannen ble kastet pga skader og den var bøyd i bunnen etter ½ år, lever Ikea-pannen i beste velgående nå 1½ år senere.
Dru Skrevet 17. november 2004 #3 Skrevet 17. november 2004 Jeg liker generelt sett ikke teflonpanner, selv om de er greie til noen formål. Jeg bruker støpejernspanne til det aller meste.
Arkana Skrevet 17. november 2004 #4 Skrevet 17. november 2004 Jeg bruker støpejernspanne til det aller meste. Jeg synes de er tunge, upraktiske og smaken setter seg i dem. Foretrekker panner med nonstick-belegg.
Hilde Skrevet 17. november 2004 #5 Skrevet 17. november 2004 Jeg har en titanpanne, vet ikke hva slags merke det er. Men, den har i alle fall fungert perfekt i over to år nå, og man kan ikke se at den er brukt!
Nella Skrevet 17. november 2004 #6 Skrevet 17. november 2004 Vi har også titanpanne. Den er super til alt. Trenger ikke å ha smør/olje i den heller. Kjøpt på clas olson faktisk, kostet vel 400-450 rundt der et sted. Har hatt tefal stekepanne med teflonbelegg. Kommer aldri inn i huset igjen.
Gjest Étoile Skrevet 17. november 2004 #7 Skrevet 17. november 2004 Titanpanne her også, suveren til det meste.
Dru Skrevet 18. november 2004 #8 Skrevet 18. november 2004 Jeg synes de er tunge, upraktiske og smaken setter seg i dem. Foretrekker panner med nonstick-belegg. Tunge er de, ja. Det skal jeg ikke nekte for. Den jeg har nå er det et slags belegg i, som ikke er titan iallfall. Til og med taco setter seg ikke i den. Men det er ett eller annet med resultatet av stekingen. Jeg steker aldri en biff i noe annet en støpejern, for det blir bare ikke det samme.
Elze Skrevet 18. november 2004 #10 Skrevet 18. november 2004 Titanpanne med høye kanter, ingenting setter seg fast, og jeg kan lage hele middager oppi der. Støpejernspanne hvis jeg skulle finne på å steke biff eller koteletter, skjer ikke så ofte.
Tuddelidu Skrevet 18. november 2004 #11 Skrevet 18. november 2004 Fryktelig glad i min gastrolux traktørpanne (titan)- ingenting svir seg, kjempelett å holde ren og kan brukes til alt, særlig når den har så høye kanter (7cm).
Gjest Melk Skrevet 18. november 2004 #12 Skrevet 18. november 2004 Fint om den har høye kanter. Tefalstekepannen min er 5 år gammel, og bunnen er helt rett enda. Men belegget er mer eller mindre borte nå (ikke helt, og bruker smør om nødvendig). Den brukes veldig mye, så jeg er fornøyd.
Vercetti Skrevet 18. november 2004 Forfatter #13 Skrevet 18. november 2004 Høye kanter setter jeg pris på, det er stort sett et must.
summer25 Skrevet 18. november 2004 #14 Skrevet 18. november 2004 Fryktelig glad i min gastrolux traktørpanne (titan)- ingenting svir seg, kjempelett å holde ren og kan brukes til alt, særlig når den har så høye kanter (7cm). :enig_animasjon:
Tuddelidu Skrevet 18. november 2004 #15 Skrevet 18. november 2004 Fint om den har høye kanter. Tefalstekepannen min er 5 år gammel' date=' og bunnen er helt rett enda. Men belegget er mer eller mindre borte nå (ikke helt, og bruker smør om nødvendig). Den brukes veldig mye, så jeg er fornøyd.[/quote'] Jeg håper ikke belegget har havnet i maten din da..?? Det kan da ikke være helt bra?!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå