Gå til innhold

Adidas sko... redd de ser lange ut på

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestilte noen adidas sko og i dag kom de endelig! Jeg er alltid veldig redd for at skoene skal se laange ut på. Kajakkføtter. noe som ofte fører til at jeg har mange sko jeg ikke bruker. Syns de ser litt lange ut og nå er jeg veldig i tvil. Er det egentlig noen som bryr seg liksom? Ser folk på skoene til andre?? Jeg vet jo at jeg gjør det, men det er nok fordi jeg er så sykelig opptatt av det. Hva gjør du?

Anonymkode: ad24c...c3a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legger kun merke til sko hvis jeg synes de er fine. Sjelden jeg har lagt merke til lengden, om du ikke er mann da. ;) Bruk skoene så lenge du er fornøyd med de og ikke bry deg om hva andre måtte tenke. :)

Skrevet

Jeg tror dette kommer av at man ser føttene sine fra en annen vinkel enn andre. Jeg følte det sånn i maaange år, og jeg bruker str 35, så jeg vet jo at de egentlig er laangt fra store. Så nå har jeg begynt å drite i det.

Jeg har jo venninner som bruker opp til str 41 og de ser jo helt fine ut. 

Her må du nok bare prøve å endre tankegangen din :) skoene blir  nok helt fine på! Kjøpte meg et par adidas superstars for litt siden, selv om jeg føler at jeg går med klovnesko når jeg har de på. Ser jo på bilder at det ser bra ut.

Anonymkode: bde20...294

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror dette kommer av at man ser føttene sine fra en annen vinkel enn andre. Jeg følte det sånn i maaange år, og jeg bruker str 35, så jeg vet jo at de egentlig er laangt fra store. Så nå har jeg begynt å drite i det.

Jeg har jo venninner som bruker opp til str 41 og de ser jo helt fine ut. 

Her må du nok bare prøve å endre tankegangen din :) skoene blir  nok helt fine på! Kjøpte meg et par adidas superstars for litt siden, selv om jeg føler at jeg går med klovnesko når jeg har de på. Ser jo på bilder at det ser bra ut.

Anonymkode: bde20...294

Jeg ser meg fra siden i helfigurspeil. Men ja det blir kanskje en litt annen vinkel likevel...kanskje det er sålen også som gjør det. Er en ganske kraftig, hvit såle. Jeg har også venninner som bruker 40-41 men syns ikke deres sko se lange ut

Skrevet

Jeg bekymrer meg for det samme, at jeg har flytebrygger. Bruker str 41 (men er høy). Jeg unngår å bruke visse sko til skinny jeans, da blir det enten ballerinasko, sandaler, sko med litt hæler o.l. Men om man har bukser med normale ben eller litt vidde nederst, så ser føttene uansett kortere ut. Men joggesko og skinny jeans ser bare latterlig ut på meg. Har tynne legger og låri tillegg. 

Anonymkode: 3b3ec...6e2

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bekymrer meg for det samme, at jeg har flytebrygger. Bruker str 41 (men er høy). Jeg unngår å bruke visse sko til skinny jeans, da blir det enten ballerinasko, sandaler, sko med litt hæler o.l. Men om man har bukser med normale ben eller litt vidde nederst, så ser føttene uansett kortere ut. Men joggesko og skinny jeans ser bare latterlig ut på meg. Har tynne legger og låri tillegg. 

Anonymkode: 3b3ec...6e2

Jeg bruker bare skinny jeans...:icon_frown: går alltid fint hvis jeg har på en stram joggebukse med litt videre ben, men bruker jeg dongri er de alltid stramme nede. Jeg bruker str 38 så det er jo ikke så stort, men er lav...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...