Gjest Anonymous Skrevet 17. november 2004 #1 Skrevet 17. november 2004 Hvor skjer dette når man trykker ALt+F4 `??? Prøv selv , eller er det bare hos meg det skjer??
Gjest Devil's Spawn Skrevet 17. november 2004 #2 Skrevet 17. november 2004 Hæ? Man lukker igjen vinduer med alt + F4, hvis ingen vinduer er oppe, slår alt + F4 av windows.
Dru Skrevet 17. november 2004 #3 Skrevet 17. november 2004 Hehe, sånn der drev vi på når vi hang på irc for mange herrens år siden. "Trykk alt - f4, så får du kule farger!" Det er en spøk som lever i beste velgående, ja.
Hilde Skrevet 17. november 2004 #4 Skrevet 17. november 2004 Jeg husker den om fargene ja Druscilla. Og det verste var at jeg syns det var utrolig festlig når jeg så folk quita irc rett etter at noen hadde slengt en kommentar.
Gjest Starya Skrevet 17. november 2004 #5 Skrevet 17. november 2004 Det blir litt som de som snubler over linken www.turnofftheinternet.com i et forum, klikker på den, og senere kommer og kjefter fordi de måtte restarte dataen.
Gjest Lilleulv Skrevet 17. november 2004 #6 Skrevet 17. november 2004 haha så bra! Prøv å skriv et helt dokument (bruk gjerne flere timer på det), så tryker du ctrl + ADSL. Resultatet blir veldig bra
Blomsterenka Skrevet 17. november 2004 #7 Skrevet 17. november 2004 Nå begynner jeg å skjønne hvorfor mac er bedre...
Catzy Skrevet 19. november 2004 #8 Skrevet 19. november 2004 Nå begynner jeg å skjønne hvorfor mac er bedre... Ja, for den er det jo umulig å bruke hurtigtaster på. Det er jo sååå mye bedre... Har spilt dataspill i nettverk, og i løpet av den første timen, så er det alltid noen som spør om "Hvordan gjør jeg..." Og alltid noen som sier Alt-f4, og så sitter alle andre og fniser når det står "hanzelmann logged off". OK, dårlig humor. Catzy
pusla Skrevet 21. november 2004 #9 Skrevet 21. november 2004 Jeg har gått på den alt+f4 på irc en gang. :oops:
Ek_Erilar Skrevet 21. november 2004 #10 Skrevet 21. november 2004 I gode gamle DOS-dager gikk en jente i klassen på "format C:". Det er vel litt verre...
Gjest Devil's Spawn Skrevet 21. november 2004 #11 Skrevet 21. november 2004 I gode gamle DOS-dager gikk en jente i klassen på "format C:". Det er vel litt verre... I tillegg må hun ha vært utrolig dum. Det står tross alt med store bokstaver, utropstegn og det ene med det andre at man vil slette alle data på disken.
Gjest Étoile Skrevet 21. november 2004 #12 Skrevet 21. november 2004 Ja, for den er det jo umulig å bruke hurtigtaster på. Det er jo sååå mye bedre... Det finnes nok av hurtigtaster på Mac, de er bare ikke det samme som på pc... @Olga: du kan jo prøve eple+Q hvis du vil ha det like morro som resten av gjengen her...
Ek_Erilar Skrevet 21. november 2004 #13 Skrevet 21. november 2004 I tillegg må hun ha vært utrolig dum. Det står tross alt med store bokstaver' date=' utropstegn og det ene med det andre at man vil slette alle data på disken.[/quote'] Tror det gikk noe sånn: "Skriv 'format c:' og trykk enter fire ganger fort (eller hva man nå måtte trykke for å godkjenne formateringen i gamle dager)", så hun skjønte ikke hva som skjedde før harddisken var godt i gang....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå