Gå til innhold

Ga beskjed

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg ga beskjed til mamma i dag at de små stikkene om jeg er feit(veier 65kg og 170 høy) ikke er greit og gjør faktisk vondt. Fikk beskjed tilbake at jeg ikke var sann og hun hadde bare gjort det en eller to ganger.. Så ikke hver gang vi er ute å shopper, og hun mener jeg burde gå for L og jeg vet M passer? Dette er hva som gjør at jeg har komplekser for kroppen min.. Det gjør forferdelig vondt og hun innser ikke de små kommentarene selv.. jeg har planer om å begynne å trene for å bli litt fit og få litt kondis Jeg føler meg komfortabel med min egen kropp men jeg vet jo ikke når hun kommenterer sånne ting.. hva skal jeg si?

Anonymkode: 65de6...69c

Videoannonse
Annonse
Gjest Spiderman
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

hva skal jeg si?

Av og til er det greit å ta i bruk "Hold kjeft og pass dine egne saker"-kortet.

Skrevet
Et øyeblikk siden, Spiderman skrev:

Av og til er det greit å ta i bruk "Hold kjeft og pass dine egne saker"-kortet.

Jeg bor hjemme.. er 20 år! Hun skjønner ikke at det faktisk gjør vondt.. og hun la all skylden på meg når jeg konfronterte henne! Har utrolig lyst til å bare slenge det i trynet hennes men det hjelper ikke

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ga beskjed til mamma i dag at de små stikkene om jeg er feit(veier 65kg og 170 høy) ikke er greit og gjør faktisk vondt. Fikk beskjed tilbake at jeg ikke var sann og hun hadde bare gjort det en eller to ganger.. Så ikke hver gang vi er ute å shopper, og hun mener jeg burde gå for L og jeg vet M passer? Dette er hva som gjør at jeg har komplekser for kroppen min.. Det gjør forferdelig vondt og hun innser ikke de små kommentarene selv.. jeg har planer om å begynne å trene for å bli litt fit og få litt kondis Jeg føler meg komfortabel med min egen kropp men jeg vet jo ikke når hun kommenterer sånne ting.. hva skal jeg si?

L vs M kan jo bety at hun syntes det kler deg bedre. Om det er stikkene du snakker om er du for sår. 

Anonymkode: 05faf...ad8

• Liker 1
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

L vs M kan jo bety at hun syntes det kler deg bedre. Om det er stikkene du snakker om er du for sår. 

Anonymkode: 05faf...ad8

Nei, er bare for å bevise hva hun mener om meg.. jeg er ikke for sår, men hun kan jo ikke si sånt! Jeg er 100% normalvektig. Her snakker jeg gensre, ikke bukser. Og jeg vet ikke hva jeg har gjort

Gjest Spiderman
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har utrolig lyst til å bare slenge det i trynet hennes men det hjelper ikke

Da er det beste du kan gjøre å lære deg å ignorere det.

Du har uten tvil en veldig fin vekt i forhold til høyden din. Det er greit at mora de har andre standarder enn deg, men mtp. kropps-presset kvinner er utsatt i dagens samfunn burde hun ha spart seg for kommentarene. 

Skrevet

Jeg hadde nok latt det gå per dags dato ettersom det ikke virker til at dama har særlig selvinnsikt. Er også godt mulig hun selv er av den oppfatning av at det kun har skjedd 1-2 ganger (noe som er 1-2 ganger for mye spør du meg), så slike mennesker må du rett og slett ta når det skjer.

Så snart hun kommer med en kommentar siket mot din kropp igjen så ville jeg tatt det opp der og da. Selv om det er ute blant folk:) er nemlig henne det er noe feil med, og det er henne det eventuelt skulle bli pinlig for dersom andre hører det.

Anonymkode: 55011...2d4

Skrevet

Jeg fikk snakka med henne nå. Hun mente ikke noe vondt, og formulerte seg litt dårlig! Hun mente jeg burde være litt sunnere enn det jeg er, da er det egentlig litt bedre og forstår litt mer hvorfor hun sa det hun sa!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...