Persephone Skrevet 18. september 2016 #1 Skrevet 18. september 2016 Jeg sliter med at jeg ofte har vondt i hodet. Det holder ofte på i et par timer, et par ganger i uka. Jeg prøver å ta minst mulig smertestillende for det, men som oftes er jeg bare nødt. Under pollensesongen er jeg alltid mye plaga av vondt i hodet pga allergi, men nå har det jo fortsatt etterpå også. Jeg skal til legen om noen uker for å prøve å finne ut hva jeg er allergisk for, så jeg har planer om å ta det opp da uansett. Men har du noen tips til hva jeg kan gjøre for å minske smerten i det minste til jeg kommer meg til legen?
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #2 Skrevet 18. september 2016 Væskemangel. Drikk mer vann. Anonymkode: e432f...6d1
Persephone Skrevet 18. september 2016 Forfatter #3 Skrevet 18. september 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Væskemangel. Drikk mer vann. Anonymkode: e432f...6d1 Jeg prøver, men alltid hvis jeg prøver å drikke mer vann ender jeg opp med å fly på do hele tia. Jeg har ikke merka at dette har hjulpet noe på hodepinen heller.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #4 Skrevet 18. september 2016 Har du sjekket synet? Anonymkode: 48814...cb5
Serafina. Skrevet 18. september 2016 #5 Skrevet 18. september 2016 Sjekk om du trenger magnesium når du er hos legen.
Persephone Skrevet 18. september 2016 Forfatter #6 Skrevet 18. september 2016 6 minutter siden, Serafina. skrev: Sjekk om du trenger magnesium når du er hos legen. Kan magnesium ha noe med det å gjøre også? Jeg har akkurat begynt å ta magnesiumtilskudd etter jeg ble anbefalt det siden jeg har hatt en del vondt i en muskel. Hvis det er magnesium som er problemet er det jo mest sannsynlig bedre når jeg skal til legen, hvis ikke får jeg ta det opp med ham.
Persephone Skrevet 18. september 2016 Forfatter #7 Skrevet 18. september 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du sjekket synet? Anonymkode: 48814...cb5 Ja, jeg fikk nye briller for to-tre måneder siden, så jeg tviler på at det er problemet.
Serafina. Skrevet 18. september 2016 #8 Skrevet 18. september 2016 Et øyeblikk siden, Persephone skrev: Kan magnesium ha noe med det å gjøre også? Jeg har akkurat begynt å ta magnesiumtilskudd etter jeg ble anbefalt det siden jeg har hatt en del vondt i en muskel. Hvis det er magnesium som er problemet er det jo mest sannsynlig bedre når jeg skal til legen, hvis ikke får jeg ta det opp med ham. Det kommer nok an på grunnen til hodepinen, men jeg synes jeg merket bedring med jevnlig tilskudd av magnesium. Både hode og muskler. 1
Gjest 123Sol Skrevet 18. september 2016 #9 Skrevet 18. september 2016 Har du vondt i nakken? Eller har du stiv nakke.
Persephone Skrevet 18. september 2016 Forfatter #10 Skrevet 18. september 2016 23 minutter siden, Serafina. skrev: Det kommer nok an på grunnen til hodepinen, men jeg synes jeg merket bedring med jevnlig tilskudd av magnesium. Både hode og muskler. Så bra! Jeg har ikke hatt muskelplager før nå de siste månedene, og jeg har heller aldri hatt vondt i hodet sånn som nå utenom pollensesongen. Det hadde vært utrolig greit om det var så lite som skulle tatt til for å bedre smertene. 25 minutter siden, Mortem skrev: Har du vondt i nakken? Eller har du stiv nakke. Nei, ikke noe som jeg har lagt merke til.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #11 Skrevet 18. september 2016 Skriv hodepinedagbok og ta med den til legen. Du kan også bruke en app, sånn som Migraine buddy. Anonymkode: f9598...ca7 2
Persephone Skrevet 18. september 2016 Forfatter #12 Skrevet 18. september 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skriv hodepinedagbok og ta med den til legen. Du kan også bruke en app, sånn som Migraine buddy. Anonymkode: f9598...ca7 Det var en god idé, takk!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå