Gå til innhold

Tåler ikke bussen


Trn.heim

Anbefalte innlegg

Jeg vit ikke hva skjeer med meg når jeg tar bussen. Før tar jeg bussen, alt er i orden. Jeg er helt aktiv og har god energi, men når jeg tar bussen jeg blir veldig sliten og trøtt. Jeg kommer til å søve og miste min energi. 

Jeg tar bussen hver dag fra mitt hus til Trondheim sentrum og det tar ca: 20 minutter. 

Hva synes dere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bilsyk? Sitt langt fremme og bruk slike armbånd

Kan også være at du akkurat har stått opp og blir litt trett når du kommer inn i den gode å varme bussen igjen, men så er 20 minutter ikke nok til å sove så da blir du sittende med den tunge følelsen hele dagen.

Anonymkode: f6afb...0b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sovner "alltid" på offentlig transport. :) ta med deg noe å lese på og et krus med kaffe! 

Anonymkode: 8eaa3...0d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir også døsen av å ta buss. Det er noe med motorduren og bevgelsen som luller meg i søvn. 

Anonymkode: 228bd...52d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke noe galt i å sove på buss. Trikset er å skrive en stor lapp som sier: "Vekk meg på Dronningens gate, på forhånd takk!".

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mediterer på bussen, helt bevisst. Da får jeg energi av bussturen, i stedet for bare å bli guffen i hodet. Men, jeg har litt lengre tur da, ca 40 min. Veit ikke om det påvirker tingenes tilstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vurdert elsykkel? Da kan du ha på skikkelig regntøy uten å bli svett.

Anonymkode: 506dc...75e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsykkel er tingen for deg, om du ikke orker å sykle. 20 minutt med buss er antageligvis fortere med sykkel, du trenger ikke å stoppe på hver bussstopp og du trenger ikke å vente på bussen. :) Du kommer til å bruke 10-15 min til og fra jobb, og det er fra dør til dør.

Jeg tålte ikke buss da jeg var gravid, alle lukter gjorde meg kvalme, så jeg begynte å sykle - og gjør det fortsatt 3 år etter, sykkel er bare så mye bedre enn buss. :) 

Anonymkode: 028e1...70d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 18.9.2016 at 14.17, AnonymBruker skrev:

Kanskje du skal sykle i stedet? :) 

Anonymkode: 8eaa3...0d7

Dagens beste innlegg ! ! ! :) 

20 minutter med dårlig energi på buss byttes enkelt ut med en deilig oppkvikkende kort sykkeltur. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...