AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #1 Skrevet 18. september 2016 Ønsker ikke kjæreste. Har aldri hatt problemer med å skaffe meg det, men har funnet ut at jeg ikke trives med å ha det. Elsker å leve alene. Men trenger og ønsker sex, med noen jeg kjenner, uaktuelt å hente inn tilfeldige folk... Går dette an å få til? Anonymkode: 4bbdf...ba2 2
Resignert Skrevet 18. september 2016 #2 Skrevet 18. september 2016 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ønsker ikke kjæreste. Har aldri hatt problemer med å skaffe meg det, men har funnet ut at jeg ikke trives med å ha det. Elsker å leve alene. Men trenger og ønsker sex, med noen jeg kjenner, uaktuelt å hente inn tilfeldige folk... Går dette an å få til? Anonymkode: 4bbdf...ba2 Burde absolutt la seg gjøre, uansett alder. Voksen er jo alt mellom 25 og 60+ nå for tiden. 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #3 Skrevet 18. september 2016 Har en FF og han fant jeg gjennom Cupidoclub. Er i midten av 40-årene. Anonymkode: b9581...81d 3
Tiuren Skrevet 18. september 2016 #4 Skrevet 18. september 2016 Det kan muligens være litt komplisert dersom du vil ha en av dine eksisterende venner som elsker, men det å finne en ny bør ikke være vanskelig. Som kvinne er det bare å logge seg på en vilkårlig nett-sjekke-tjeneste og beskrive hva du ønsker. Så kan du bare sette deg ned i sofaen med en kopp te og velge den du liker best.... 3
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #5 Skrevet 18. september 2016 Takk for alle svar! Er så usikker på hvordan jeg skal gå frem, kjemien må jo stemme... Ser for meg å skulle treffe noen kun med sex for øyet og så finner jeg han overhodet ikke tiltrekkende og må avvise... Er selv 37, ser bra ut, veltrent. Anonymkode: 4bbdf...ba2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #6 Skrevet 18. september 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for alle svar! Er så usikker på hvordan jeg skal gå frem, kjemien må jo stemme... Ser for meg å skulle treffe noen kun med sex for øyet og så finner jeg han overhodet ikke tiltrekkende og må avvise... Er selv 37, ser bra ut, veltrent. Anonymkode: 4bbdf...ba2 Og siden du ser bra ut for alderen og er veltrent ville jeg muligens satset på å finne en ung kjekkas på 24/25 år, kåte er dem hele gjengen og så er det mange av de som vil ha voksne damer;) Er ikke langt ifra din alder og opplever stadig ar gutter i den alderen prøver seg og disse unggutta ønsker seg jo kun sex fra oss da de er meget virile😉 Hva med å finne deg en kjekkas ute ååbyen for ons og så om dere har bra sex så kan dere jo bli ff:)? Anonymkode: d8702...338 4
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #7 Skrevet 18. september 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Og siden du ser bra ut for alderen og er veltrent ville jeg muligens satset på å finne en ung kjekkas på 24/25 år, kåte er dem hele gjengen og så er det mange av de som vil ha voksne damer;) Er ikke langt ifra din alder og opplever stadig ar gutter i den alderen prøver seg og disse unggutta ønsker seg jo kun sex fra oss da de er meget virile😉 Hva med å finne deg en kjekkas ute ååbyen for ons og så om dere har bra sex så kan dere jo bli ff:)? Anonymkode: d8702...338 Ja, det er kanskje en idé! ONS er virkelig ikke min greie, men mulig d bør bli det til jeg finner en passende FF 😅 Anonymkode: 4bbdf...ba2 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #8 Skrevet 18. september 2016 Hvordan er glufsa til ts da? Trang nok? Anonymkode: c37dc...ba2
Gjest Sjørøveren Skrevet 18. september 2016 #9 Skrevet 18. september 2016 Så klart går det an å få til Er selv 26 år og har ei ff i midten av 30 åra også. Har også hatt ei i 40 åra, men nå har hun kjæreste.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2016 #10 Skrevet 19. september 2016 Å finne en FF/sexpartner for en kvinne, uansett alder, er vel noe av det letteste å få til.... Anonymkode: bd0e7...012 4
Gjest Jay Skrevet 19. september 2016 #11 Skrevet 19. september 2016 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Ønsker ikke kjæreste. Har aldri hatt problemer med å skaffe meg det, men har funnet ut at jeg ikke trives med å ha det. Elsker å leve alene. Men trenger og ønsker sex, med noen jeg kjenner, uaktuelt å hente inn tilfeldige folk... Går dette an å få til? Anonymkode: 4bbdf...ba2 Er fullt mulig å få til. Er selv på jakt etter en FF....
jabx Skrevet 19. september 2016 #12 Skrevet 19. september 2016 Er man kvinne og ikke klarer å finne seg en FF, så er det noe alvorlig galt. 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2016 #13 Skrevet 19. september 2016 Den 18.9.2016 at 10.39, Resignert skrev: Burde absolutt la seg gjøre, uansett alder. Voksen er jo alt mellom 25 og 60+ nå for tiden. 18* Anonymkode: 0f7fb...84a
draug 75 Skrevet 19. september 2016 #14 Skrevet 19. september 2016 Det er helt sikkert ikke bare mulig, men rett og slett lett å få til. Det skulle til og med gå an å få en kar an littegrann kvaltiet, om ikke to. Men det er også et spørsmål om hvor du bor og om du skal ha en i bygda, eller en du reiser til, eller en som reiser til deg. 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2016 #15 Skrevet 19. september 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan er glufsa til ts da? Trang nok? Anonymkode: c37dc...ba2 Det er aldersgrense på dette underforumet. Anonymkode: 1020a...c33 6
AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #16 Skrevet 20. september 2016 23 timer siden, jabx skrev: Er man kvinne og ikke klarer å finne seg en FF, så er det noe alvorlig galt. Hehe, skjønner hvordan du tenker, og jeg skal nok KLARE det, har bare vanskelig får å se for meg hvordan jeg skal finne denne personen uten at det blir ubeskrivelig kleint og rart. Fordi jeg aldri har gjort dette før 😅 Anonymkode: 4bbdf...ba2 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #17 Skrevet 20. september 2016 21 timer siden, draug 75 skrev: Det er helt sikkert ikke bare mulig, men rett og slett lett å få til. Det skulle til og med gå an å få en kar an littegrann kvaltiet, om ikke to. Men det er også et spørsmål om hvor du bor og om du skal ha en i bygda, eller en du reiser til, eller en som reiser til deg. Det greieste hadde nok vært en som bor et lite stykke unna, som jeg kan reise til. Bor i en mindre by og gidder ikke at folk skal bry seg med hvem eller hva jeg holder på med... Får tenke litt. Kontakt via tinder eller nett innebærer fort kleine møter. Kontakt med menn har alltid vært under forutsetning av at det "kanskje kan bli noe mer" følelsesmessig, og når jeg ikke har den hensikten så er jeg litt lost føler jeg 😂 Anonymkode: 4bbdf...ba2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #18 Skrevet 20. september 2016 Den Sunday, September 18, 2016 at 10.07, AnonymBruker skrev: Ønsker ikke kjæreste. Har aldri hatt problemer med å skaffe meg det, men har funnet ut at jeg ikke trives med å ha det. Elsker å leve alene. Men trenger og ønsker sex, med noen jeg kjenner, uaktuelt å hente inn tilfeldige folk... Går dette an å få til? Anonymkode: 4bbdf...ba2 Klart det. Ikke noe grunn til at voksne kvinner har ff. Voksne kvinner på har ofte enda mer lyst å et større behov for sex å orgasme. Bare å kjøre på Anonymkode: e3a8c...ae0 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #19 Skrevet 20. september 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Klart det. Ikke noe grunn til at voksne kvinner har ff. Voksne kvinner på har ofte enda mer lyst å et større behov for sex å orgasme. Bare å kjøre på Anonymkode: e3a8c...ae0 Som mann kan jeg skrive under på at komboen moden kvinne/yngre mann er det beste seksuelt sett. Min FF/eskerinne/vennine ( et sted midt i mellom) er 16 år eldre enn meg. Hun er 40+ og jeg er i slutten av 20 åra. Vi føler at vi er på vår topp tid sex-messig begge to. Det slår gnister, ja lakenet tar nesten fyr når vi treffes etter å ha vært borte fra hverandre en tid. Vi bor i hver sin by, Og så reiser vi mye i lag, ovale weekender og sånn. Hun har en enorm erotisk tiltrekningskraft på meg, men fint lite annet. Men ....... dype samtaler over ei flaske vin og kos kan jeg få andre steder, her er det rått og dyrisk begjær som gjelder Så det finnes nok garantert yngre kåte hunks til deg og Anonymkode: 1370e...528 3
AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #20 Skrevet 20. september 2016 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som mann kan jeg skrive under på at komboen moden kvinne/yngre mann er det beste seksuelt sett. Min FF/eskerinne/vennine ( et sted midt i mellom) er 16 år eldre enn meg. Hun er 40+ og jeg er i slutten av 20 åra. Vi føler at vi er på vår topp tid sex-messig begge to. Det slår gnister, ja lakenet tar nesten fyr når vi treffes etter å ha vært borte fra hverandre en tid. Vi bor i hver sin by, Og så reiser vi mye i lag, ovale weekender og sånn. Hun har en enorm erotisk tiltrekningskraft på meg, men fint lite annet. Men ....... dype samtaler over ei flaske vin og kos kan jeg få andre steder, her er det rått og dyrisk begjær som gjelder Så det finnes nok garantert yngre kåte hunks til deg og Anonymkode: 1370e...528 Helt enig med deg. Selv 20 å har ei ff på 43. Vi har det helt fantastisk sexuelt. Hun er superkåt, sexy å fantastisk fin og trent kropp. Hun vil ha sex hele tiden å vi holder på ofte, noen gangrr blir det omtrent hver kveld og natt. Vi holder på ofte i flere timer å hun får mye orgasmer å er så sykt flink til å gi meg helt vilt deilig sex. Jeg får selv mange orgasmer. Hun gjør det så sykt deilig å jeg er klar rett etter orgasme å hun får meg til å skrike høyt. Har skjedd at det har gått så hardt at jeg har svimt litt avhver når det går for meg Hun vet akkurat hva hun skal gjøre for at jeg skal riste å stønne høyt. Anonymkode: e3a8c...ae0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå