AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 #1 Skrevet 17. september 2016 Hver tredje nordmann hjalp flyktningene Over 34 prosent av oss hjalp flyktningene og asylsøkerne som kom til Norge i fjor, viser en ny undersøkelse. De fleste ga penger, mat, klær, utstyr og mat.https://www.nrk.no/norge/hver-tredje-nordmann-hjalp-flyktningene-1.13137421 Det er ikke ofte, men en gang i blant er jeg faktisk stolt over å være norsk. Dette er en slik gang. <3 Takk til alle de heltene som stilte opp for de svake! Anonymkode: 63b83...a83 3
Keaton Skrevet 17. september 2016 #2 Skrevet 17. september 2016 Ikke overraskende, men likevel gledelig. 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 #3 Skrevet 17. september 2016 Når ble 34% et flertall? Anonymkode: bfbdf...be3
herzeleid Skrevet 17. september 2016 #4 Skrevet 17. september 2016 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når ble 34% et flertall? Anonymkode: bfbdf...be3 Omtrent samtidig som innvandringen fra ikkevestlige land ble "lønnsomt" og innvandringen i hovedsak var en "berikelse". 5
AmandaVI Skrevet 17. september 2016 #5 Skrevet 17. september 2016 6 minutter siden, herzeleid skrev: Omtrent samtidig som innvandringen fra ikkevestlige land ble "lønnsomt" og innvandringen i hovedsak var en "berikelse". Noen sier "toleranse", vi sier "tålegrense". 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #6 Skrevet 18. september 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hver tredje nordmann hjalp flyktningene Over 34 prosent av oss hjalp flyktningene og asylsøkerne som kom til Norge i fjor, viser en ny undersøkelse. De fleste ga penger, mat, klær, utstyr og mat.https://www.nrk.no/norge/hver-tredje-nordmann-hjalp-flyktningene-1.13137421 Det er ikke ofte, men en gang i blant er jeg faktisk stolt over å være norsk. Dette er en slik gang. <3 Takk til alle de heltene som stilte opp for de svake! Anonymkode: 63b83...a83 Tror vi har forskjellige definisjoner på hvem som anses for å være svake. Jeg ser ikke på flyktningene som spesielt svake. Er du rasist? Anonymkode: b65be...615 4
Fru Uperfekt Skrevet 18. september 2016 #7 Skrevet 18. september 2016 (endret) 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hver tredje nordmann hjalp flyktningene Over 34 prosent av oss hjalp flyktningene og asylsøkerne som kom til Norge i fjor, viser en ny undersøkelse. De fleste ga penger, mat, klær, utstyr og mat.https://www.nrk.no/norge/hver-tredje-nordmann-hjalp-flyktningene-1.13137421 Det er ikke ofte, men en gang i blant er jeg faktisk stolt over å være norsk. Dette er en slik gang. <3 Takk til alle de heltene som stilte opp for de svake! Anonymkode: 63b83...a83 34% er 34% og ikke 50+ % men reelt sett så hjalp alle direkte og/eller indirekte enten de ville det eller ei. Personlig er jeg mer for å hjelpe de i nærområdene siden vi da kan hjelpe langt flere mennesker uten å knekke ryggen til AS Norge. Nei jeg er ikke rasistisk, men jeg ønsker faktisk at vi heller skal bruke pengene mer fornuftig og få de til å strekke litt lenger. Endret 18. september 2016 av Fru Uperfekt Skrivefeil
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #8 Skrevet 18. september 2016 8 timer siden, AmandaVI skrev: Noen sier "toleranse", vi sier "tålegrense". Konklusjonen jeg ender opp med er at de som forfekter verdier som åpenhet, toleranse, antirasisme egentlig er psykisk syke. Trist. Anonymkode: b65be...615
Gothminister Skrevet 18. september 2016 #9 Skrevet 18. september 2016 De fleste hjalp heldigvis ikke disse lykkejegerne altså. Kun 34 %. 2
Gjest Catalina Culès Skrevet 18. september 2016 #10 Skrevet 18. september 2016 Når ble 34% nordmenn flest? Det er jo langt under halvparten av befolkningen.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #11 Skrevet 18. september 2016 Let's get things straight here. De fleste av oss gjorde ikke noe. Dessuten så er 34% bare 1/3 og ikke over 1/2. 1.4 mil er ikke over halvparten av 5 mil. Partitilhørighet: Personer som ville ha stemt på Rødt, SV, MDG eller KrF dersom det var stortingsvalg i morgen, er overrepresentert blant dem som har gitt frivillige bidrag. Ikke overraskende. Da vet man hvilket parti man IKKE skal stemme ved stortingsvanget. TS, mistet du for mange mattetimer på skolen? Anonymkode: 38e60...7dc 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå