Gå til innhold

hvor ofte har dere sex ???

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kvinne, 32, samboer (1,5 år). Vi har sex ca. 1 gang annen hver måned :(. Tusen takk cerazette...

Anonymkode: 5ecce...6e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Singel... Vært sølibat en stund men lysten begynner endelig å komme seg ;) 

Anonymkode: 61560...60c

• Liker 1
Skrevet (endret)
11 minutter siden, Avril-Sunstar skrev:

Trodde dere menn fikk mye sextilbud også? Men det gjør dere altså ikke? 

Vet ikke hvordan det er for andre mannfolk, men jeg får ingen i alle fall.

Endret av Miklo Velka
Skrevet

Kvinne 24.Vært sammen i 5 år og bodd sammen i 4 år. Har sex 1-2 ganger i uken. Har hatt tørke i ca. 2 år så er veldig happy for at vi har begynt å ha sex igjen :bolledeig:

Anonymkode: 7e3fe...690

Skrevet (endret)
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Singel... Vært sølibat en stund men lysten begynner endelig å komme seg ;) 

Anonymkode: 61560...60c

Det er litt det at jeg ble dumpet på en vond måte av eksen, og derfor så har jeg ikke lyst på sex. Hadde eksen bare dumpet meg på en litt bedre måte så hadde jeg sikkert følt mer lyst. Så ja jeg er i sølibat, men håper det kommer seg her og :). Kunne ønske at han dumpet meg på vennskapelig måte istedet for å bare ignorere og skite i meg. Men thats life. Er uansett evig takknemlig for de sextilbud jeg har fått. For de får meg til å føle meg bedre. 

6 minutter siden, Miklo Velka skrev:

Sist gang jeg fikk tilbud om sex, uten noen andre forpliktelser eller noe, var vel i starten av dette årtusenet. Meeen, jeg skal ikke snakke for andre menn, noe sier meg at min statistikk ikke er særlig representativ for Ola Nordmann.

Jeg har hørt flere attraktive menn fortelle meg at de ikke får tilbud om sex. Men her inne på dette forumet så hører jeg en del menn si at det er lett. Så jeg vet ikke. Men jeg får isåfall flere tilbud av pene flotte menn.... Vet ikke hvorfor. 

Men skal si deg en sak du skal trøste deg med: er det ikke bedre å gå uten sex enn å ha sex for så å sitte tom igjen dersom det ikke blir noe mer? Jeg synes det er faktisk bedre uten sex istedet for den tomme følelsen. 

Jeg er redd at mennene som vil ha sex med meg ligger med flere andre. Redd sykdommer, så tenk på det og. Det er ikke fristende å få.

Endret av Avril-Sunstar
Skrevet
5 minutter siden, Avril-Sunstar skrev:

Men skal si deg en sak du skal trøste deg med: er det ikke bedre å gå uten sex enn å ha sex for så å sitte tom igjen dersom det ikke blir noe mer? Jeg synes det er faktisk bedre uten sex istedet for den tomme følelsen. 

Det er sånt man sier når man får sex, og det er mulig du har rett. Men man føler seg ikke akkurat attraktiv, verdsatt eller ønsket når man aldri opplever noen form for respons eller interesse fra det kjønnet man er interessert i. 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Miklo Velka skrev:

Det er sånt man sier når man får sex, og det er mulig du har rett. Men man føler seg ikke akkurat attraktiv, verdsatt eller ønsket når man aldri opplever noen form for respons eller interesse fra det kjønnet man er interessert i. 

Jeg vil si at jeg føler meg ikke attraktiv med at jeg ikke får høre av de vil være kjærester med meg og at de er forelsket i meg. Men jeg får høre av de fleste at de kun vil ha sex. Og da føler jeg meg litt forferdelig. Men samtidig så er jeg kjempeglad for sextilbud. 

Han ene har gitt meg en god forklaring på hvorfor han ikke vil være kjæreste. Han vil ikke ha kjæreste i utgangspunktet. Og vil være singel. Det gjelder alle kvinner. Og det gir jo en bedre følelse at han sier det for da føler jeg at det ikke er noe galt med meg. 

Hehe helt utrolig hva man kan henge seg opp i, men faktisk : når du snakker om det: jeg håper på at disse mennene fortsetter å sende meg sextilbud altså .:) 

Skrevet
2 minutter siden, Cyrus skrev:

M 29 Singel

Aldri

da er dere to hotte mannfolk her inne som aldri har sex... deg og Miklo ;) . Helt utrolig. 

Skrevet
1 minutt siden, Avril-Sunstar skrev:

da er dere to hotte mannfolk her inne som aldri har sex... deg og Miklo ;) . Helt utrolig. 

Enkelte har det bare ikke....

Skrevet
Et øyeblikk siden, Cyrus skrev:

Enkelte har det bare ikke....

Jeg velger å ikke ha det. Vil at en mann skal føle seg forelsket og glad i meg istedet for at han kun vil ha sex. Men samtidig så kan jeg av og til føle det som en fornærmelse at de bare tilbyr sex, men samtidig: ahhh bedre at de spør enn at de ikke sier noe som helst ;) haha

Skrevet
19 minutter siden, Avril-Sunstar skrev:

Det er litt det at jeg ble dumpet på en vond måte av eksen, og derfor så har jeg ikke lyst på sex. Hadde eksen bare dumpet meg på en litt bedre måte så hadde jeg sikkert følt mer lyst. Så ja jeg er i sølibat, men håper det kommer seg her og :). Kunne ønske at han dumpet meg på vennskapelig måte istedet for å bare ignorere og skite i meg. Men thats life. Er uansett evig takknemlig for de sextilbud jeg har fått. For de får meg til å føle meg bedre. 

Jeg har hørt flere attraktive menn fortelle meg at de ikke får tilbud om sex. Men her inne på dette forumet så hører jeg en del menn si at det er lett. Så jeg vet ikke. Men jeg får isåfall flere tilbud av pene flotte menn.... Vet ikke hvorfor. 

Jeg er redd at mennene som vil ha sex med meg ligger med flere andre. Redd sykdommer, så tenk på det og. Det er ikke fristende å få.

Du må ikke la ditt egenverd være avhengig om menn vil ha sex med deg eller ikke!

Ellers er jeg enig i å leve i sølibat fremfor å ha sex med noen man ikke har følelser for. 

Men jeg har alltid vært veldig selektiv. Jeg har ofte fåttt ilbud etc når jeg har vært ute, men da seriøse som virker interessert i noe mer, men jeg har behv for å være alene for tiden. Kanskje en dag hvis den rette dukker opp...

Anonymkode: e523e...497

• Liker 4
Skrevet

Kvinne, 28, forlovet, ca. 1 gang i måneden. Dessverre er det da "pliktsex", siden jeg har null sexlyst, og har ikke hatt det de siste årene.

Anonymkode: 73f51...9e6

Skrevet

Kvinne, 28, singel, har ikke hatt sex siden forrige forhold, og da var det ca 1 gang hver andre måned.

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må ikke la ditt egenverd være avhengig om menn vil ha sex med deg eller ikke!

Ellers er jeg enig i å leve i sølibat fremfor å ha sex med noen man ikke har følelser for. 

Men jeg har alltid vært veldig selektiv. Jeg har ofte fåttt ilbud etc når jeg har vært ute, men da seriøse som virker interessert i noe mer, men jeg har behv for å være alene for tiden. Kanskje en dag hvis den rette dukker opp...

Anonymkode: e523e...497

Jeg liker at de spør om sex for det får meg til å føle meg mer attraktiv. Hører menn kan si det samme. Altså at de føler seg mer attraktiv og vel med at noen vil ha sex med de. Det er slik jeg har det og. 

Skrevet
11 minutter siden, Avril-Sunstar skrev:

Sånn er det når jenter bare vil være venner, og aldri noe mere. Story of my life. Noe må jeg jo gjøre feil, siden nesten alle mine venner, og absolutt alle av mine nærmeste venner, er jenter. Life sucks, and then you die. :dry:

• Liker 1
Skrevet (endret)
5 minutter siden, Miklo Velka skrev:

Sånn er det når jenter bare vil være venner, og aldri noe mere. Story of my life. Noe må jeg jo gjøre feil, siden nesten alle mine venner, og absolutt alle av mine nærmeste venner, er jenter. Life sucks, and then you die. :dry:

Jeg føler at menn kun vil ha sex med meg og aldri noe mer. En mager trøst at de vil ha sex, men jeg liker å ha sex med følelser og vil ha mer. Ja tror verken meg eller deg er fornøyd med sexlivet vårt om dagen tiltross for at jeg får disse sextilbudene. Livet er ikke lett alltid....

Jeg tror ikke menn lar seg så lett påvirke av hveandre. Han ene som har lyst å ha sex med meg var vitne til at jeg ble brutalt dumpet av eksen og at eksen ville ikke vite av meg men allikevel vil han ha sex med meg. Tar det som et kompliment tiltross for den tragiske situasjonen han ble vitne til.

Endret av Avril-Sunstar
Skrevet

Kvinne i tyveårene, samboer, sex mellom 1-3 ganger i uka (veldig uregelmessig).

Skrevet
21 minutter siden, honnipuff skrev:

Kvinne i tyveårene, samboer, sex mellom 1-3 ganger i uka (veldig uregelmessig).

Det er best med regelmessig sex med en og samme partner. Tryggest. !!!!!

• Liker 1
Skrevet

dame, 30 i et 6 år langt forhold. sex ca. annenhver uke.

Anonymkode: 22d58...4a2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...