Gå til innhold

hvor ofte har dere sex ???

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjønn, alder, i forhold ?

meg M 37 gift  2-3 ganger uka

Anonymkode: 858c9...86c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kvinne, 35, i avstandsforhold

har sex så ofte vi kan, når vi har mulighet til å møtes.. vi møtes kanskje annenhver måned, da i 2 uker om gangen.. da har vi sex nesten hver dag de 2 ukene dog. 

Skrevet

Altfor ofte :nigo: 

• Liker 1
Skrevet

1 gang i uken ca, utenom mensen uka.

Vi er 31 og 32

Anonymkode: 39274...b7f

Skrevet

Jente 28, singel

Så og si aldri

Anonymkode: d6f5e...2f4

Gjest Sjørøveren
Skrevet

Hver dag, mann 26 år, singel men har flere fuckfriends, og får som oftest en eller annen for for seksuell omgang ute på byen. Dessuten selger jeg.

Skrevet
1 minutt siden, Sjørøveren skrev:

Hver dag, mann 26 år, singel men har flere fuckfriends, og får som oftest en eller annen for for seksuell omgang ute på byen. Dessuten selger jeg.

Du er hore?

• Liker 1
Skrevet

Jente 23, han 31. Tre ganger i uka, samboere.

Skrevet

Kvinne, 27, singel

Aldri

Anonymkode: 446ab...b6f

• Liker 1
Skrevet

K 26, samboer, tørke i 5 mnd. nå... Før det kanskje hver/annenhver mnd... 

Anonymkode: 37128...081

• Liker 2
Skrevet

Aldri. Er jomfru.

Takk for meg!

Anonymkode: e3ecc...8f3

• Liker 2
Gjest Wanda Maximoff
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjønn, alder, i forhold ?

meg M 37 gift  2-3 ganger uka

Anonymkode: 858c9...86c

Kvinne, singel, to år siden sist :nigo:

Skrevet

39/M/Singel - 0 ganger i uken/måneden/året.

• Liker 2
Gjest Sjørøveren
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er hore?

Hore høres for damete ut. 

Skrevet

K38/ M40 Elskere, 3-4gg/ uke

Anonymkode: 59a55...81e

Skrevet

K23, samboer, 3-5 ganger/dagen.

Noen dager får vi dog dessverre ikke til, for vi har ganske nettopp fått baby :) 

Vært sammen i 4 år :) 

Anonymkode: 04ca1...5ea

Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne, 27, singel

Aldri

Anonymkode: 446ab...b6f

Kvinne 39, singel

Har ikke hatt sex på 5 måneder. Får mye sextilbud, men jeg har forløbig takket nei for jeg er livredd for sykdommer, og har heller ikke den store interesse av å ligge med noen jeg ikke har følelser for. Er noen av de som tar kontakt og tilbyr meg sex som er virkelig flotte menn men forløbig så har jeg sagt neitakk. 

I likhet med kvinne 27 så er det en til her som går sexløs. 

Endret av Avril-Sunstar
  • Liker 1
Skrevet (endret)
1 time siden, Miklo Velka skrev:

39/M/Singel - 0 ganger i uken/måneden/året.

En til som har det som meg ;). Leser at det er flere som har tørke i 5 måneder. Interesserer meg ikke å ligge med en bare for å tilfredstille meg lenger. 

Endret av Avril-Sunstar
  • Liker 1
Skrevet (endret)
8 minutter siden, Avril-Sunstar skrev:

En til som har det som meg ;). Leser at det er flere som har tørke i 5 måneder. Det er ikke bare her i denne gården. Får tilbud som sagt. Veldig mange.. og daglige tilbud på facebook av fine flotte mannfolk, men jeg vil vente litt til. Kan kanskje ha sex med en venn dersom jeg bestemmer meg å være alene, men forløbig vil jeg vente. 

Kvinner tilbyr som regel ikke sex til mannfolk, så i mitt tilfelle så er det også da et valg at jeg ikke har sex. Det er bare ikke mitt valg, så da har jeg ikke så mye jeg skulle ha sagt. :P

Vær takknemmelig for tilbudene du får, det er nok mye hyggeligere enn å ikke ha tilbud eller muligheter. ;)

Endret av Miklo Velka
  • Liker 2
Skrevet (endret)
15 minutter siden, Miklo Velka skrev:

Kvinner tilbyr som regel ikke sex til mannfolk, så i mitt tilfelle så er det også da et valg at jeg ikke har sex. Det er bare ikke mitt valg, så da har jeg ikke så mye jeg skulle ha sagt. :P

Vær takknemmelig for tilbudene du får, det er nok mye hyggeligere enn å ikke ha tilbud eller muligheter. ;)

Jeg holder de på "gress" for jeg vet at de bare vil ha sex, og da sier jeg pent: kanskje vi kan treffes en annen dag osv... Holder de på "gress" hele tiden for jeg er dypt takknemlig for tilbudene ;) . I løpet av uken har jeg vel fått 3 sextilbud av folk jeg kjenner og som jeg har på facebook. Kunne hatt sex i kveld om jeg ville. Får bare sette pris på tilbudene de gir selv om jeg velger å gå sexløs videre rundt. 

Det morsomme er at han ene sender stadig meldinger der han skriver: "savner du sex, skal vi ha sex?" Også sender jeg slike meldinger tilbake :P med kun en sånn for å holde han varm. Vil jo holde på mulighetene selv om jeg ikke er klar for de nå. 

Trodde dere menn fikk mye sextilbud også? Men det gjør dere altså ikke? 

Endret av Avril-Sunstar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...