Gå til innhold

TUSVIK & TØNNE

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 time siden, EllaSays skrev:

Jeg er stor T&T-fan, men her mener jeg de gikk over streken. Dette er noe som hører hjemme i privatlivet. Til syvende og sist går det kunna utover uskyldige. 

Om hun måtte si noe kunne hun heller gjort det når ting har roet seg. 

Å henge ut mannen på den måten er helt unødvendig. 

Jeg hadde gjort det samme!! Nå er det Lisa som har "overtaket" på den rassmannen! 

Jeg begynte å grine!! Blir så sint, noen mennesker skal ha både i pose og sekk. Om du ikke trives i forholdet så ta et ballegrep og avslutt det, i stedet for å drite i 2 reir! Støtter Lisa 100%. Og den dama som har lagt seg ned med Kyrre bak ryggen på Lisa fortjener også å bli hengt ut. Utroskap er verste sort!! Jeg hæler ikke sånne folk. 

Spent på Krisemøte-podden på fredag! Han bør legge seg skinnflat!!! 

• Liker 28
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han burde faktisk komme med en slags undskyldning offentlig nå. Det her var et karakterdrap fra hans egen side, og han har ingen andre å takke enn seg selv.  

• Liker 9
Skrevet

Her snakkes det mye om han og at han er en dritt.  

Men hva med barna deres? Som mor burde hun virkelig ikke skrike ut om det til hele Norge akkurat nå. Greit at det er han som har gjort noe dritt, men her er det fler som betaler.

• Liker 7
Skrevet
2 minutter siden, neiognei skrev:

Her snakkes det mye om han og at han er en dritt.  

Men hva med barna deres? Som mor burde hun virkelig ikke skrike ut om det til hele Norge akkurat nå. Greit at det er han som har gjort noe dritt, men her er det fler som betaler.

Jeg syns hun oppsummerer det godt når hun sier på slutten der at hun vil lære barna sine at det er visse måter man bare ikke oppfører seg på. Dette er desidert noe av det aller verste jeg har hørt om utroskap. Når de er så offentlige personer vil det sannsynligvis lekke ut før eller siden, men her tar Lisa kontroll over historien. Hun lar han ikke slippe unna, og hun gjør det han har gjort mot henne: ydmyker han. 

Forøvrig ganske tydelig hvem det er hvis dere leser Ettersnakk på Facebook.

• Liker 32
Skrevet

Stakkars Lisa, ble helt på gråte av den podcasten!! :( 

• Liker 3
Gjest MadameDeRosa
Skrevet (endret)

Lisa Tønne er ei bra dame, og fortjente ikke dette. Syns det er helt på sin plass at hun tar det opp i podcasten, syns det er bra at hun er et godt forbilde for barna sine, og viser de at man ikke skal finne seg i dritt. Mannen er jo søppel.

Endret av MadameDeRosa
Skrevet

Forbilde kan hun være en stund etter at det har skjedd! Må ikke rope det ut til verden uka etter.

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, neiognei skrev:

Forbilde kan hun være en stund etter at det har skjedd! Må ikke rope det ut til verden uka etter.

Hvorfor ikke?

• Liker 9
Skrevet

Det grenser til trakassering på Instagram hos både Kyrre og den antatte elskerinna. Greit nok at folk er skuffa over oppførselen deres, men det er ikke greit med personangrep. Lisa har fortalt sin del og side av saken, og hennes fans reagerer deretter. Han har også rett til å fortelle sin side av saken, selv om den neppe er til det bedre for lytternes syn på han. Så lenge de andre partene ikke har uttalt seg, så bør folk holde seg til å støtte Lisa. Hvis alt som ble sagt i T&T stemmer(og det tror jeg), så er dette en av de verste utroskapssakene jeg har hørt om. 

• Liker 4
Skrevet

Helt forståelig at hun er såret og sint, men dette hører ikke hjemme i offentligheten. Hun kan helt fint være et godt forbilde for barna og stå opp for seg selv uten å ta skittentøyet for åpen scene.

Her burde hun satt sine egne behov til side og satt hensynet til barna først. Det gjør hun ikke, og hvorfor det er noe å juble over er en gåte for meg.

• Liker 8
Skrevet
1 minutt siden, ¤flicka¤ skrev:

Helt forståelig at hun er såret og sint, men dette hører ikke hjemme i offentligheten. Hun kan helt fint være et godt forbilde for barna og stå opp for seg selv uten å ta skittentøyet for åpen scene.

Her burde hun satt sine egne behov til side og satt hensynet til barna først. Det gjør hun ikke, og hvorfor det er noe å juble over er en gåte for meg.

Uenig. Det er noe med det å kunne eie sitt eget liv. Dette er hennes historie, den står hun fritt til å fortelle. Det er ikke hun som skal ta hensyn til flere parter i en av historiene fra sitt eget liv, det er disse partene som ikke skal tro man kan slippe unna med å være drittsekk fordi Den Sårede Kvinnen skal sørge alene bak låste dører av hensyn til barna.

• Liker 31
Skrevet
1 minutt siden, pæreskrott skrev:

Uenig. Det er noe med det å kunne eie sitt eget liv. Dette er hennes historie, den står hun fritt til å fortelle. Det er ikke hun som skal ta hensyn til flere parter i en av historiene fra sitt eget liv, det er disse partene som ikke skal tro man kan slippe unna med å være drittsekk fordi Den Sårede Kvinnen skal sørge alene bak låste dører av hensyn til barna.

Det er ikke mannen hun skal ta hensyn til, men barna. Det er mulig å eie sin egen historie uten å gjøre den offentlig. Hva med bare å si "Vi skal skilles" (hvis de skal det) uten å utdype noe mer? Hva godt kommer ut av dette sirkuset? Et såret ego som blir litt mindre såret? Selv om pappa oppfører seg som en dust betyr ikke det at mamma skal gjøre det også, selv om det er fristende. 

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, ¤flicka¤ skrev:

Det er ikke mannen hun skal ta hensyn til, men barna. Det er mulig å eie sin egen historie uten å gjøre den offentlig. Hva med bare å si "Vi skal skilles" (hvis de skal det) uten å utdype noe mer? Hva godt kommer ut av dette sirkuset? Et såret ego som blir litt mindre såret? Selv om pappa oppfører seg som en dust betyr ikke det at mamma skal gjøre det også, selv om det er fristende. 

Ikke fan av å måtte gå stille i dørene selv fordi den andre har driti seg ut. Barna har absurd godt av å lære at man ikke skal akseptere hva som helst for å bevare freden. 

Pluss - come on. Du outer deg når du er på vei for å ligge med elskerinna di istedet for å ta med barna og besøke kona di/mamma som ligger på sykehus koblet til maskiner, og denne kona er tilfeldigvis også ei som er viden kjent for å snakke usensurert om eget liv i egen podcast. Trodde man kanskje at dette skulle blåse stille over.

• Liker 30
Skrevet
2 minutter siden, pæreskrott skrev:

Ikke fan av å måtte gå stille i dørene selv fordi den andre har driti seg ut. Barna har absurd godt av å lære at man ikke skal akseptere hva som helst for å bevare freden. 

Pluss - come on. Du outer deg når du er på vei for å ligge med elskerinna di istedet for å ta med barna og besøke kona di/mamma som ligger på sykehus koblet til maskiner, og denne kona er tilfeldigvis også ei som er viden kjent for å snakke usensurert om eget liv i egen podcast. Trodde man kanskje at dette skulle blåse stille over.

Er det å ta dette i offentlighet den eneste måten man lærer barna om selvrespekt og verdighet? Da har vi vanlige mennesker et problem, vil jeg si. Men nå kan jeg tenke meg ca 100 bedre måter å løse det på.

Jeg er 100% enig i at det er en stygg historie, men jeg forstår fremdeles ikke hva den har å gjøre i offentligheten.

• Liker 5
Skrevet
6 minutter siden, ¤flicka¤ skrev:

Er det å ta dette i offentlighet den eneste måten man lærer barna om selvrespekt og verdighet? Da har vi vanlige mennesker et problem, vil jeg si. Men nå kan jeg tenke meg ca 100 bedre måter å løse det på.

Jeg er 100% enig i at det er en stygg historie, men jeg forstår fremdeles ikke hva den har å gjøre i offentligheten.

Ja, det er kun ved offentlig historiefortelling at barn lærer seg om selvrespekt og verdighet. 

• Liker 2
Gjest Den Lille Heksa
Skrevet
4 minutter siden, pæreskrott skrev:

Dette er et poeng. Skal ikke si noe for eller imot at hun gjorde det, men Kyrre er altså gift med henne, så han burde vite hva som kunne komme til å skje. Om man blir overrasket over det hun har gjort, så er det omtrent som å bli overrasket når man blir sparket av en hest som sparker. Og her har man gitt henne en god grunn til å sparke.

Skrevet (endret)

Greit om brukerne på KG kunne vist litt respekt for andres privatliv.Dette har vi ingenting med og er omtale av mennesker som selv ikke har valgt å utlevere seg. Ingen vet heller hva som stemmer eller ikke stemmer.

Endret av Gardermobanen
Skrevet (endret)
28 minutter siden, ¤flicka¤ skrev:

Denne historien er så "saftig" at den hadde før eller siden kommet for offentlighetens lys, uten tvil. Vi lever i et så lite land at man LETT skjønner hvem det er ved å få noen få hint, og når katta er ute av sekken er det et smart grep av Lisa å ta kontroll over historien. 

Er så enig i at det ikke er Lisas ansvar å "be the bigger person" her. Dette er så jævlig oppførsel mot et menneske at jeg er utrolig glad hun ikke lar han slippe unna. 

Forøvrig syns jeg ikke det er noe i denne tråden enda som er over streken @Gardermobanen, historien er offentlig nå og det eneste vi diskuterer er hvorvidt det var greit å podde om det. Å si at det er jævlig oppførsel syns jeg vitterlig ikke er respektløst ovenfor noen, fakta kaller jeg det.

Endret av Gulvplanke
skrivefeil & omtale av barn fjernet
  • Liker 10
Skrevet
37 minutter siden, ¤flicka¤ skrev:

Kunne ikke vært mer enig!

• Liker 4
  • Opprett ny...