Viking-girl Skrevet 18. november 2017 #241 Del Skrevet 18. november 2017 Oppfordrer dere sterkt til å se Lisa Tønne si sin (og min) hjertens mening til Jansen Hagen i TV2, på Sumo! Programmet heter Underhuset og #metoo Lisa får terningkast 6 av meg der. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mikrobe Skrevet 18. november 2017 #242 Del Skrevet 18. november 2017 Boikotter TV 2, men si fra om det dukker opp på Youtube. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 19. november 2017 #243 Del Skrevet 19. november 2017 På 18.11.2017 den 2.15, Påkrevd skrev: Nettopp det er vel en god grunn til å begynne å tenke seg om en ekstra gang før ting går på lufta. Å gjøre ting som du ser deg nødt til å beklage offentlig gang på gang vil ha store konsekvenser i ethvert annet arbeidsforhold, enten det er i media eller ikke. Hadde du hørt - hadde du skjønt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 21. november 2017 #244 Del Skrevet 21. november 2017 For de som har Tusvik&Tønne abstinenser i dag siden ny podd ikke kommer før på torsdag, kan jeg tipse om den siste podcasten til Harm & Hegseth, der Sigrid er vikar for Vegard. (Fredag forrige uke, spilt inn torsdagen) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 27. november 2017 #245 Del Skrevet 27. november 2017 På lørdag kommer episoden med Lisa Tønne i Prøysenstua på TV2, der hun fikk sammenbrudd etter å ha sunget sangen Visa om løgna. Dette var opptakten til sykehusinnleggelse på Hamar, og episoden Lisa i Tusvik & Tønne. Det gjør vondt å høre den fortsatt, MEN med tanke på at de begge virkelig har tatt fatt i forholdet sitt, så må jeg beundre henne. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg