Gå til innhold

TUSVIK & TØNNE

kokkosbanan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Hummingbird1
På 5.11.2016 den 19.45, Guarana skrev:

Hørt den nyeste episoden? Tror det var ditt innlegg de snakket om.. 

Det kan umulig ha vært den du sikter til som de snakket om. For den er jo ikke noe ille i det hele tatt! Må ha vært noe mye værre hvis Lisa hisset seg sånn opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7 November 2016 den 23.23, Hummingbird1 skrev:

Det kan umulig ha vært den du sikter til som de snakket om. For den er jo ikke noe ille i det hele tatt! Må ha vært noe mye værre hvis Lisa hisset seg sånn opp.

Jeg siktet til det innlegget lenger opp, hvor det står at Lisa begynner å bli ekkel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lo høyt av siste pod!! da Lisa forklarte hvordan hun hadde hoppet fram med tryllestaven! Og oppsummeringen fra kjendisgallaen!:laugh:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Jens skrev:

Lo høyt av siste pod!! da Lisa forklarte hvordan hun hadde hoppet fram med tryllestaven! Og oppsummeringen fra kjendisgallaen!:laugh:

Haha, jeg hørte den på vei hjem fra jobb og måtte jobbe skikkelig med meg selv for å kvele latteren på åpen gate da hun fortalte om "Avada Kadara!" :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Hummingbird1

Dere må høre nyeste pod'en til "Støme & Jerman", Tønnemor er gjest 😍 Og hun forteller noen ganske ille ting om en komiker som er gift med en blogger 😱 #sjokka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Hummingbird1 skrev:

Dere må høre nyeste pod'en til "Støme & Jerman", Tønnemor er gjest 😍 Og hun forteller noen ganske ille ting om en komiker som er gift med en blogger 😱 #sjokka

Jeg har ikke mulighet til å høre nå, men du vil ikke si hva som blir sagt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Hummingbird1 skrev:

Verre enn det hun har fortalt på T&T fra før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Hummingbird1 skrev:

:ohmy: :rasende::nei:

Herregud. Samtidig, ikke overraska.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummingbird1

Jeg vil ikke skrive hva som blir sagt her fordi:

1) Det blir kun slettet som spekulasjoner.

2) Det er for grovt det denne komikeren har gjordt!

Men det er bare å gå inn på podcasten og høre selv.

Endret av Hummingbird1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, hippyskippy skrev:

Jeg fulgte litt dårlig med, hvem var han hun snakket om som lå på senga og ....ja, you know?

De sa det var han som var gjest gangen før. Ørjan Burøe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Arista skrev:

De sa det var han som var gjest gangen før. Ørjan Burøe

Det trodde jeg først, men det var ikke Ørjan Burøe. De omtaler han som gjorde det som langemann, 2 meter lang makaroni og lærer. Dersom man hører episoden før Ørjan burøe omtaler de den lange mannen ved navn. Men de snakker jo om Burøe også, men da om en annen (minst like ille) episode. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummingbird1
30 minutter siden, Pepsimaximus skrev:

Det trodde jeg først, men det var ikke Ørjan Burøe. De omtaler han som gjorde det som langemann, 2 meter lang makaroni og lærer. Dersom man hører episoden før Ørjan burøe omtaler de den lange mannen ved navn. Men de snakker jo om Burøe også, men da om en annen (minst like ille) episode. 

Da må du høre en gang til. Det er HAN de snakket om. Han har faktisk vært lærer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 timer siden, Pepsimaximus skrev:

Akkurat sånn oppfattet jeg det også. Spørs om jeg må høre en gang til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere tar feil. Historien om bloggmannen skjedde med Lisa på et bad. Historien om han i senga har jeg hørt før på Tusvik&Tønne og den er om en ukjent fyr. De nevner navnet men husker ikke. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.11.2016 den 20.17, Hummingbird1 skrev:

Ikke sjokka i det hele tatt..... Han er sånn. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Hummingbird1 skrev:

Da må du høre en gang til. Det er HAN de snakket om. Han har faktisk vært lærer. 

Ørjan Burøe er 1.70 på sokkelesten. Så noen langemann er han ikke.. Det var nok en annen langemann som lå i hotellsengen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...