kokkosbanan Skrevet 17. september 2016 #1 Del Skrevet 17. september 2016 Har dere noen favorittsitater fra Tusvik og/eller Tønne? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Basilen Skrevet 17. september 2016 #2 Del Skrevet 17. september 2016 Ikke et sitat, men jeg elsker hora baldora storyen, jeg ler så tårene triller når jeg hører Sigrid forteller den. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mininirime Skrevet 17. september 2016 #3 Del Skrevet 17. september 2016 Når Sigrid klikker på plastikkirurgi utkledd som Mette Marit. Jeg lo så jeg gråt på lesesalen... 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kokkosbanan Skrevet 17. september 2016 Forfatter #4 Del Skrevet 17. september 2016 1 minutt siden, mininirime skrev: Når Sigrid klikker på plastikkirurgi utkledd som Mette Marit. Jeg lo så jeg gråt på lesesalen... Er dette fra podcasten eller er det fra et show? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mininirime Skrevet 17. september 2016 #5 Del Skrevet 17. september 2016 9 minutter siden, kokkosbanan skrev: Er dette fra podcasten eller er det fra et show? Jeg sjekket nå, det er fra podcasten 20.mai 2014. Kaptein rødtiss, erteoffer og abortfylla. Det var generelt mye hikstelatter første året, men nå går de litt på tomgang syns jeg... men for alle del, gleder meg til liveshow i høst! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 17. september 2016 #6 Del Skrevet 17. september 2016 3 timer siden, kokkosbanan skrev: Har dere noen favorittsitater fra Tusvik og/eller Tønne? Fitta er dun venn, ikke drit i den. Eg beklager å måtte sei det... Foffalfue. Affenpoffen... Det er RIKELIG å ta av. Jeg ELSKER dem!!! 🙌🏼 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 17. september 2016 #7 Del Skrevet 17. september 2016 3 timer siden, kokkosbanan skrev: Har dere noen favorittsitater fra Tusvik og/eller Tønne? Fitta er dun venn, ikke drit i den. Eg beklager å måtte sei det... Foffalfue. Affenpoffen... Det er RIKELIG å ta av. Jeg ELSKER dem!!! 🙌🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kokkosbanan Skrevet 17. september 2016 Forfatter #8 Del Skrevet 17. september 2016 4 minutter siden, Viking-girl skrev: Fitta er dun venn, ikke drit i den. Eg beklager å måtte sei det... Foffalfue. Affenpoffen... Det er RIKELIG å ta av. Jeg ELSKER dem!!! 🙌🏼 Kom gjerne med fler om du kommer på noe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 17. september 2016 #9 Del Skrevet 17. september 2016 2 timer siden, Basilen skrev: Ikke et sitat, men jeg elsker hora baldora storyen, jeg ler så tårene triller når jeg hører Sigrid forteller den. Haha, enig! Har hørt en X antall ganger, og ler like mye hver gang 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 17. september 2016 #10 Del Skrevet 17. september 2016 1 time siden, mininirime skrev: Når Sigrid klikker på plastikkirurgi utkledd som Mette Marit. Jeg lo så jeg gråt på lesesalen... Jeg både lo og gråt, fordi det er et viktig tema, at legene ikke skal reservere seg mot abort! Og lo så jeg hylte når jeg så for meg bæsjedrita tussmusa og GK som tryner i trappa, J som er våken. 3 stykker som ligger i skje mens GK ligger i stjerne og sugler snus i dobbelsenga 😂😂😂 De er fantastiske begge to!! Jeg håper de podder til jeg døør!! 🙌🏼 #phungfolk4ever 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 17. september 2016 #11 Del Skrevet 17. september 2016 Elsker også S. Tusviks: E DU HEEILT IDIOT??! Eg gidd'ikkje!! Far Tønne: slepp oss forbi, FORBANNA N****!! Vil du ha fiskekak? Det florerer av GULLKORN fra de to der, og de involverte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 17. september 2016 #12 Del Skrevet 17. september 2016 1 time siden, mininirime skrev: Når Sigrid klikker på plastikkirurgi utkledd som Mette Marit. Jeg lo så jeg gråt på lesesalen... HISTORISK!! 👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 17. september 2016 #13 Del Skrevet 17. september 2016 11 minutter siden, kokkosbanan skrev: Kom gjerne med fler om du kommer på noe Latteren til Sigrid, når Lisa sier tiern i stedet for i toer'n i denne ukes podd.... Tisset nesten på meg! De har en fantastisk smittsom latter begge to. "Spliff og splaff" Når Lisa fiser vaskehjelpen rett i fleisen og kikker strengt på henne og sier JAA!!! 😂😂🙈😂👌🏽 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kokkosbanan Skrevet 17. september 2016 Forfatter #14 Del Skrevet 17. september 2016 Trenger et relativt kort sitat elle noe lignende jeg kan skrive på veggen min ser dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 18. september 2016 #15 Del Skrevet 18. september 2016 V a r har du varit??! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 18. september 2016 #16 Del Skrevet 18. september 2016 Hvor ser man dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asdas123 Skrevet 18. september 2016 #17 Del Skrevet 18. september 2016 10 minutter siden, Keikolina skrev: Hvor ser man dette? Hvis du ikke har hørt på de før, har du "noen" podcast å gå gjennom. https://itunes.apple.com/no/podcast/tusvik-t-nne/id570214251?l=nb&mt=2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 18. september 2016 #18 Del Skrevet 18. september 2016 Sigrids historie om hora Baldoria, Rambo Karoli og slåsskamp i bakgården. Lisa som bæsjer på seg i bryllup i Spania. Gullkuken som lager taco. Det er så mange gullkorn å ta av, elsker dem. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 18. september 2016 #19 Del Skrevet 18. september 2016 17 minutter siden, Kronellermynt skrev: Hvis du ikke har hørt på de før, har du "noen" podcast å gå gjennom. https://itunes.apple.com/no/podcast/tusvik-t-nne/id570214251?l=nb&mt=2 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kokkosbanan Skrevet 18. september 2016 Forfatter #20 Del Skrevet 18. september 2016 "Jäg trodde englana fants, bara bara i Märta Låis rommet" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg