AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 #1 Skrevet 17. september 2016 Hei! jeg er "kandidat" til å ta en kjeveoperasjon for å bedre overbittet mitt. Jeg fikk beskjed når jeg var 18 år at jeg fint kunne leve uten operasjonen da jeg ikke har kjempe overbitt. Men jeg kunne om jeg ville. Jeg er nå 21 år og vurderer å ta tak å gjøre dette. For meg er dette veldig sårt, regulering i flere år, kjevelås og smerter. Har hatt regulering tidligere når jeg var yngre, og det var helt jævlig. Jeg er redd jeg kommer til å bli deprimert og lei meg etter operasjonen, da jeg endelig føler meg "normal" etter mange år med regulering.. Vet at dette ikke er verdens undergang og at mange har det mye værre enn litt regulering. Men jeg gråter bare jeg tenker tanken.. Men helsen kommer først, og jeg vet at jeg kan få smerter i fremtiden pga overbitt, så jeg føler at dette må jeg få gjort.. Er det noen som har operert kjeven og som har litt erfaringer å dele og prosesser? hadde vært meget glad om noen kunne dele sine erfaringer og beroligge en fortvilt 21 åring. Anonymkode: 3256d...255
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå