Gjest økonomifrue Skrevet 17. september 2016 #1 Del Skrevet 17. september 2016 Ikke sikker på om tråden passer inn her. Men jeg lurer på om noen har erfaring med fotobøker med hardcover feks fra elitefoto eller Fotoknudsen, eller et annet sted? Skal fremkalle bryllupsbildene våre tatt av fotograf, samt en haug fra gjestene våre. Det dreier seg om 300-400 bilder... Erfaring med å bestille? Bruk av programvaren og resultatet? Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkehjerte Skrevet 4. oktober 2016 #2 Del Skrevet 4. oktober 2016 På 17.09.2016 den 19.28, økonomifrue skrev: Ikke sikker på om tråden passer inn her. Men jeg lurer på om noen har erfaring med fotobøker med hardcover feks fra elitefoto eller Fotoknudsen, eller et annet sted? Skal fremkalle bryllupsbildene våre tatt av fotograf, samt en haug fra gjestene våre. Det dreier seg om 300-400 bilder... Erfaring med å bestille? Bruk av programvaren og resultatet? Takk! Svært bra resultat på Japan Photo! De har vunnet best i test flere ganger, tror jeg? Tror også at det er de eneste som har fornøyd garanti på fotobøkene også? Om du mottar boken du har laget, og ikke er fornøyd, kan du levere den inn og få pengene tilbake! Du trenger ikke oppgi grunn en gang, dvs alle grunner er godkjente! Som en ansatt der sa en gang til meg, om du blar igjennom, og syns du så mindre bra ut fra den vinkelen på bildet, når det kom i stort i boken, er det grunn nok, selv om det kun har med dine meninger om deg selv på bilder, og ikke har noe med det tekniske mht laging/produksjon av boken! Så om du har et flott bilde som du setter inn i boken, og oppdager en detalj på bildet i boken som ferdig produkt, fordi du ser bilder i større str, som du ikke liker da, være seg at du har to ulike sokker på deg, , og misfornøyd med å ha det bildet i boken, så kan du levere den inn, få pengene tilbake, og lage ny, der du endrer på bildet, bytter det ut, eller hva du vil! På programmet kan du redigere osv. For å minske jobben for meg selv, pleier jeg personlig å redigere alle bilder som jeg vil redigere, før jeg bruker programmet og lager bok. Funnet ut at det er enklest for meg selv (men kan gjøre det direkte i programmet også), for da kan jeg bare konsentrere meg om sider og lay out , rekkefølge av bilder osv, når jeg først lager boken. Føler det er deilig å slippe å tenke på selve redigering også, om jeg vil fikse på noen bilder. Dette er jo smak og behag, noen syns kanskje det er enklest å gjøre alt på en gang. Har bestilt bøker fra flere steder, men absolutt mest fornøyd både kvalitetsmessig og prismessig med japan. og i tillegg har de garantien med bytterett, for man vet jo aldri.. Selv om jeg aldri har benyttet meg av bytteretten, for har alltid vært strålende fornøyd! (og skal sies at jeg er svært kritisk og nøye når det gjelder slike estetiske ting som dette) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå