Hoppetaujenta Skrevet 6. oktober 2022 Forfatter #581 Del Skrevet 6. oktober 2022 Helt typisk på en fredagskveld i mannlig kollektiv dette.... Er det Cid underst der mon tro? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. november 2022 Forfatter #582 Del Skrevet 27. november 2022 Sjekk ut denne karen ved navn Daniele Barresi....alt han tar i blir utstudert vakkert! Pyntesåpestykke... Sett en avocado som denne før? Han kan lage kunst av alt ser det ut til... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. november 2022 Forfatter #583 Del Skrevet 28. november 2022 Nok en evighetsfinurlig ting å se på. . .og se på og se på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. desember 2022 Forfatter #584 Del Skrevet 1. desember 2022 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. desember 2022 #585 Del Skrevet 1. desember 2022 Hoppetaujenta skrev (På 27.11.2022 den 10.42): Sjekk ut denne karen ved navn Daniele Barresi....alt han tar i blir utstudert vakkert! Pyntesåpestykke... Sett en avocado som denne før? Han kan lage kunst av alt ser det ut til... Så fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 3. desember 2022 #586 Del Skrevet 3. desember 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. mars 2023 Forfatter #587 Del Skrevet 17. mars 2023 Kan digre kontorbygninger være kunst? Ja. https://www.valley.nl/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 17. mars 2023 #588 Del Skrevet 17. mars 2023 Jeg er lei meg for at jeg ikke oppdaget denne tråden før nå! Jeg er veldig glad i kunst, og har kost meg veldig med å tråle gjennom tråden. Men blir så skuffet over alle linkene/filmsnuttene som ikke lenger virker, og alle bildene som har blitt borte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 17. mars 2023 #589 Del Skrevet 17. mars 2023 På Nasjonalmuseet har Grayson Perry en midlertidig utstilling nå. Løp å se 😉 Jeg ble veldig fascinert 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 17. mars 2023 #590 Del Skrevet 17. mars 2023 Disse store veggteppene forteller livshistorien til en mann som foretar en klassereise fra nedre til øvre middelklasse. Også Grayson Perry 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 17. mars 2023 #591 Del Skrevet 17. mars 2023 Til slutt min favoritt. Jeg tok ikke bilde av beskrivelsen. Men dette er et skip som seiler inn i Etterlivet. Det som henger på den er kopier av håndverk samlet i British Museum. Kunstverket er en hyllest til de ukjente og avdøde håndtverkerne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. mars 2023 Forfatter #592 Del Skrevet 17. mars 2023 Hulderen skrev (11 timer siden): Jeg er lei meg for at jeg ikke oppdaget denne tråden før nå! Jeg er veldig glad i kunst, og har kost meg veldig med å tråle gjennom tråden. Men blir så skuffet over alle linkene/filmsnuttene som ikke lenger virker, og alle bildene som har blitt borte. @Hulderen ...men du fant den nå og bra er jo det. Ja, ting forsvinner etter hvert her, men da må vi gasse litt på og holde tråden levende. Kjempeartige bidrag fra deg der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 18. mars 2023 #593 Del Skrevet 18. mars 2023 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. mars 2023 Forfatter #594 Del Skrevet 19. mars 2023 "Der oppe" er det visst en uendelighet av vakker abstrakt kunst.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 21. mars 2023 #595 Del Skrevet 21. mars 2023 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. mars 2023 Forfatter #596 Del Skrevet 22. mars 2023 Annibale Siconolfi heter fremtidskunstneren og der finnes det mengder av ting å fordype seg i! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. mars 2023 #597 Del Skrevet 23. mars 2023 Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Annibale Siconolfi heter fremtidskunstneren og der finnes det mengder av ting å fordype seg i! Dæven han er god! Ser ut som noe tatt ut av et rollespill 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 23. mars 2023 #598 Del Skrevet 23. mars 2023 Hoppetaujenta skrev (9 timer siden): Annibale Siconolfi heter fremtidskunstneren og der finnes det mengder av ting å fordype seg i! Er det hele bildet? Spennende bygg, men jeg føler at utsnittet er for stramt. Jeg ønsker å se mer, spesielt av øverste «etasje». Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. mars 2023 Forfatter #599 Del Skrevet 23. mars 2023 Hulderen skrev (3 timer siden): Er det hele bildet? Spennende bygg, men jeg føler at utsnittet er for stramt. Jeg ønsker å se mer, spesielt av øverste «etasje». En må begi seg ut på nettleting for å kanskje finne resten, men utrolig god er han. Nå sjekket jeg litt videre om ham og han sitter jo ikke der med en blyant og stort papir, det er "hjelpemidler" og datamuligheter som overgår alt det jeg noen gang har forsøkt, men samme det; bildene er herlige! @Hulderen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 24. mars 2023 #600 Del Skrevet 24. mars 2023 Hoppetaujenta skrev (På 23.3.2023 den 10.17): En må begi seg ut på nettleting for å kanskje finne resten, men utrolig god er han. Nå sjekket jeg litt videre om ham og han sitter jo ikke der med en blyant og stort papir, det er "hjelpemidler" og datamuligheter som overgår alt det jeg noen gang har forsøkt, men samme det; bildene er herlige! @Hulderen Jeg får google litt 👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå