AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 #1 Skrevet 17. september 2016 Ligger bak hodet på en måte, på siden. Det er ikke en kul jeg kjenner, men er noe der. Man kan ikke se det. Føles ikke akurrat rundt heller. Ligger under huden og er bittebittelite. Bak hodet har jeg mye hår, så når jeg kjenner etter så føles det mye større enn det egentlig er pga håret. Noen som har en anelse? Anonymkode: 62aea...ffd
Gjest Psychonaut Skrevet 17. september 2016 #2 Skrevet 17. september 2016 Flott dersom du kan barbere bakhodet ditt og ta et bilde. Vanskelig å gi noe skikkelig svar uten.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 #3 Skrevet 17. september 2016 1 minutt siden, Psychonaut skrev: Flott dersom du kan barbere bakhodet ditt og ta et bilde. Vanskelig å gi noe skikkelig svar uten. Jeg tror vi skal overlate det til en lege. Tilfeldig synsing på et forum hjelper ingen, og kan bidra til å forsterke irrasjonell angst. Anonymkode: 1c245...23e 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 #4 Skrevet 17. september 2016 1 time siden, Psychonaut skrev: Flott dersom du kan barbere bakhodet ditt og ta et bilde. Vanskelig å gi noe skikkelig svar uten. Har ikke noe å si. Fordi kan ikke se det med det blotte øyet Anonymkode: 62aea...ffd
WubWub Skrevet 17. september 2016 #5 Skrevet 17. september 2016 Du har allerede fått flere hundre svar i alle de andre trådene om denne kulen, bør ikke det holde? Dra til legen om du er så bekymret. 2
Honey Dew Skrevet 17. september 2016 #6 Skrevet 17. september 2016 (endret) 1 time siden, WubWub skrev: Du har allerede fått flere hundre svar i alle de andre trådene om denne kulen, bør ikke det holde? Dra til legen om du er så bekymret. Dette. Hva er vitsen med å opprette tråd etter tråd? Ts blir ikke friskere av å få svar her. Hvis det er noe alvorlig, kan ikke vi hjelpe deg med å bli frisk igjen. KOM DEG TIL LEGEN TS!!! Endret 17. september 2016 av Honey Dew 2
Gjest Psychonaut Skrevet 17. september 2016 #7 Skrevet 17. september 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har ikke noe å si. Fordi kan ikke se det med det blotte øyet Anonymkode: 62aea...ffd Det vet du jo ikke før du har barbert bakhodet ditt.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 #8 Skrevet 17. september 2016 26 minutter siden, Honey Dew skrev: Dette. Hva er vitsen med å opprette tråd etter tråd? Ts blir ikke friskere av å få svar her. Hvis det er noe alvorlig, kan ikke vi hjelpe deg med å bli frisk igjen. KOM DEG TIL LEGEN TS!!! Jeg tipper at legen hans er lei av hypokondrien til denne brukeren, og ikke tar han på alvor lenger. Dessverre, for hypokondri er en egen diagnose, og bør behandles. Anonymkode: 7af93...25a
Poeten Skrevet 17. september 2016 #9 Skrevet 17. september 2016 Helt vanlig å ha kuler og kviser der bake vel? Sikkert ingenting å bry seg om. Men du får ingen gode svar her, du greier heller ikke forklare hva det er, hvordan det kjennes ut, hvor stort det er (bittelite sier lite), mykt eller hardt, hva det kjennes ut som, om det er vondt.... så nei - det er nok ingen her som har en anelse. Og hvis du ikke gidder gå til legen, spør en venn om der er noe?
AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 #10 Skrevet 17. september 2016 3 timer siden, Psychonaut skrev: Det vet du jo ikke før du har barbert bakhodet ditt. Ehh jo? Jeg fjerner jo håret når jeg sjekker og da blir det glatt bak der. Ingenting som skiller seg ut Anonymkode: 62aea...ffd
AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 #11 Skrevet 17. september 2016 14 minutter siden, Poeten skrev: Helt vanlig å ha kuler og kviser der bake vel? Sikkert ingenting å bry seg om. Men du får ingen gode svar her, du greier heller ikke forklare hva det er, hvordan det kjennes ut, hvor stort det er (bittelite sier lite), mykt eller hardt, hva det kjennes ut som, om det er vondt.... så nei - det er nok ingen her som har en anelse. Og hvis du ikke gidder gå til legen, spør en venn om der er noe? Er ikke kule. Fordi da hadde jeg både sett den og følt at det var noe rundt. Den greia mi er på en måte som en halv ert, bare at den ikke kan kjennes/ses eller no slikt. Eneste måten jeg føler den er når jeg leter godt etter med fingrene. Aterom ish, bare at den er 10 ganger så mindre og at min ikke er over huden. Anonymkode: 62aea...ffd
AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 #12 Skrevet 17. september 2016 Slutt å kjenne etter hele tiden, jeg kjente akkurat gjennom bakhodet mitt. Det er ikke glatt, kjenner flere kuler og uregelmessigheter, noen vonde og noen som ikke er vonde. Helt normalt. Anonymkode: 8285d...9ac
AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 #13 Skrevet 17. september 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slutt å kjenne etter hele tiden, jeg kjente akkurat gjennom bakhodet mitt. Det er ikke glatt, kjenner flere kuler og uregelmessigheter, noen vonde og noen som ikke er vonde. Helt normalt. Anonymkode: 8285d...9ac Det er i hodebunnen jeg kjenner. Skrev feil Anonymkode: 62aea...ffd
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #14 Skrevet 18. september 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er i hodebunnen jeg kjenner. Skrev feil Anonymkode: 62aea...ffd Det er det samme. Har masse uregelmessigheter der også. Anonymkode: 8285d...9ac
Gjest CKT Skrevet 18. september 2016 #15 Skrevet 18. september 2016 (endret) 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Ligger bak hodet på en måte, på siden. Det er ikke en kul jeg kjenner, men er noe der. Man kan ikke se det. Føles ikke akurrat rundt heller. Ligger under huden og er bittebittelite. Bak hodet har jeg mye hår, så når jeg kjenner etter så føles det mye større enn det egentlig er pga håret. Noen som har en anelse? Anonymkode: 62aea...ffd Hvorfor går du ikke til lege og lar legen undersøke? Ingen på KG, kan se eller gjøre deg frisk. Bestill deg time, eller Søk opp bilde av en hodeskalle, så ser du at den ikke er helt slett. Endret 18. september 2016 av CKT Tilføyelse
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #16 Skrevet 18. september 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er det samme. Har masse uregelmessigheter der også. Anonymkode: 8285d...9ac Tror det er talgcyste. Like symptomer som mine. Men talgcyster kan vel sees ganske klart med øyet? Det gjør det langt ifra hos meg Anonymkode: 62aea...ffd
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #17 Skrevet 18. september 2016 4 timer siden, CKT skrev: Hvorfor går du ikke til lege og lar legen undersøke? Ingen på KG, kan se eller gjøre deg frisk. Bestill deg time, eller Søk opp bilde av en hodeskalle, så ser du at den ikke er helt slett. Hodeskallen min er jo helt rett. Når man see på den så finner man ingen uregelmessige ting. Kan bare føle noe som en millimeter liten cyste. Meeeget lite Anonymkode: 62aea...ffd
Gjest CKT Skrevet 18. september 2016 #18 Skrevet 18. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Hodeskallen min er jo helt rett. Når man see på den så finner man ingen uregelmessige ting. Kan bare føle noe som en millimeter liten cyste. Meeeget lite Anonymkode: 62aea...ffd Skjønner bare ikke hvorfor DU IKKE bestiller deg en legetime, om du er redd for at det er noe galt. Hva er problemet ? Hadde det vært meg, hadde jeg forlangt utredning av en slik kul, som ikke skal være der. Kan være en fettkul, men det vet du ikke før den er sjekket. Istedet for og gå å være redd, som du helt klart er, så bestill deg time i morgen, og få dette sjekket med CT, eller noe annet, som kan bekrefte eller avkrefte.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #19 Skrevet 18. september 2016 Enig med @CKT. Kom deg nå til legen og slutt med å lage alle disse kuletrådene Anonymkode: fbf69...4a9
Sh999 Skrevet 18. september 2016 #20 Skrevet 18. september 2016 Den 17. september 2016 at 12.59, AnonymBruker skrev: Ligger bak hodet på en måte, på siden. Det er ikke en kul jeg kjenner, men er noe der. Man kan ikke se det. Føles ikke akurrat rundt heller. Ligger under huden og er bittebittelite. Bak hodet har jeg mye hår, så når jeg kjenner etter så føles det mye større enn det egentlig er pga håret. Noen som har en anelse? Anonymkode: 62aea...ffd Har du helseangst? Bestill deg en legetime i morgen, så får du det utav verden! Det er helt sikkert helt harmløst.
Fremhevede innlegg