AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #1 Skrevet 16. september 2016 I det siste har jeg opplevd noe litt rart. Jeg kan sitte og snakke med noen, og så kan det dukke opp seksuelle tanker om den personen. Hvordan det er å ha sex med de, hvordan de ser ut nakne osv. Stort sett er jeg ikke tiltrukket av dem, og det skjer med både kvinner og menn. Jeg har jo ikke lyst til å tenke på det, men det bare kommer. Føler meg litt teit som skriver dette, men har andre opplevd noe sånt? Anonymkode: e0fc4...a6f
Gjest Supersol Skrevet 16. september 2016 #2 Skrevet 16. september 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: I det siste har jeg opplevd noe litt rart. Jeg kan sitte og snakke med noen, og så kan det dukke opp seksuelle tanker om den personen. Hvordan det er å ha sex med de, hvordan de ser ut nakne osv. Stort sett er jeg ikke tiltrukket av dem, og det skjer med både kvinner og menn. Jeg har jo ikke lyst til å tenke på det, men det bare kommer. Føler meg litt teit som skriver dette, men har andre opplevd noe sånt? Anonymkode: e0fc4...a6f Bare husk å ikke si høyt hva du tenker hahaha
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #3 Skrevet 16. september 2016 Uff ja, hele tiden! Er veldig sexfiksert. Men verken gjør eller sier noe om det da selvfølgelig Anonymkode: 32557...04c
AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 #4 Skrevet 17. september 2016 Det kan være OCD, aksepter at tankene er der, men bare la dem være der uten å være redd for dem. Anonymkode: c3d6e...fd8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå