Gå til innhold

trenger råd


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

JENTE 26

Har vært gift i 5 år med en kjempe gutt. Vi har vært i sammen siden jeg var 19, han er 1 år eldre enn meg. Han viser meg all verdens oppmerksomhet, sier han elsker meg, klemmer meg, holder meg i hånda osv.. Og han er en kjempe god far for datteren vår på 5 år.

Men problemet er i sexen. Så lenge vi har vært sammen har det aldri vært det helt store.. Han ønsker ikke sex oftere en to-tre ganger i måneden. Det er noe han har gjort i alle år. Har prøvd og snakke med han om det, men han sier at han ikke vil ha sex hvis han ikke føler for det.. Han sier a han aldri har vært så seksuell av seg

Men jeg har alltid elsket sex, og før jeg traff han hadde jeg mye bedre sex, selv om de guttene på langt nær var så god som mannen min på andre områder enn sex.. Men jeg kjenner at jeg trenger skikkelig, primitiv sex av og til.. Har vurdert og ta meg en elsker, men føler at det er galt.. Men har ikke lyst til og gå gjennom livet uten og oppleve de STORE sex opplevelsene som jeg vet en kan oppleve, har opplevd det tidliger.. :kul:

ønske og få tilbakemeldinger på hva jeg bør gjøre.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

:o :o Må si jeg blir veldig sjokkert!!! Du sier at sexen deres alltid har vært sånn.. Hva forventet du egentlig?? At etter dere giftet dere ville hans seksuelle behov forandre seg?? :-?

Skjønner at du har behov for mer sex, men du kan jo ikke klage når du var klar over hva du gikk til! Sex er ikke alt i et forhold, men det er viktig! Og jeg ville aldri ha giftet meg med en person som jeg ikke passet sammen med seksuelt.. Det er jo tydeligvis hva du har gjort.. Skjønner tanken din på å skaffe deg en elsker, men synes at da bør du avslutte forholdet ditt til mannen din først.. Han er jo så snill og god mot deg, og da skyller du han såpass!! Du får ha lykke til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Verdande

Problemet deres er at dere er seksuelt inkompatible, iallfall i forhold til hvor ofte dere skal ha sex, og utfra innlegget ditt virker det som om dere også ikke er helt på linje om hvordan dere skal ha sex. Uansett hvor kompatible man er ellers blir det lett skjæring når dere er såpass ulike på et område som for mange er en essensiell del av et forhold. Sex skal etter min mening først og fremst være en glede, og det er vanskelig å få til når en av dere alltid vil være misfornøyd. Mer sex, mindre sex eller midt i mellom -- minst en av dere må skyve egne behov til side, og det er sjelden noe som er videre positivt i lengden.

Det som undrer meg mest er hvorfor i all verden du giftet deg med denne mannen når mye sex er såpass viktig for deg. Du sier at han alltid har vært sånn, så dette er ikke noe nytt. Falt det deg ikke inn at dette ville bli et problem for dere i lengden?

Jeg kan skjønne at du er frustrert, men en elsker er ikke svaret (med mindre mannen din synes det er ok). Enten må du og mannen din finne en løsning som dere begge kan leve med, eller så må dere gå fra hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det er greit å være etterpåklok....

Dette er jo egentlig "det omvendte" problemet av det vi vanligvis hører om. Gutter eller menn gifter jo seg også selv om hans tilkommende ikke har like stor sex-apetitt som ham selv. Kanskje i håp om at de sammen kan lære hverandre bedre å kjenne på det sexuelle plan.

Nå har dere vært gift i fem år, og tingenes tilstand har ikke forandret seg. Det var jo synd. Men hva med å prøve å friste ham litt da (det har du kanskje allerede prøvd?) Hvis du har prøvd "alt" er det ikke greit å si hva du skal gjøre. Men å skaffe deg en elsker er definitivt ikke en problemløser. Jeg foreslår at du begynner å tilfredstille deg selv litt jeg.

Klem fra nina. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kjære deg.

Ta deg en alvorlig prat med mannen, og fortell han hva du føler. Ikke noe er bedre enn å snakke om følelsene dine. Søk evt. profesjonell hjelp.

Hvorfor ikke prøve noe nytt, som kanskje kan kvikke opp sexlivet.

Det gjelder tross alt livet ditt og framtiden din.

:blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...