Gå til innhold

Trenger hjelp

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei :)

Jeg har slitt med urein hud siden var 12 år gammel, jeg har prøvd masse av medisiner som jeg har fått både av legen og hudlegen, men det virker bare der og da osså kommer det tilbake etter en liten stund. Jeg begynner å bli rimelig lei nå som jeg er 29 år. Føler meg så slitten, selv om jeg renser huden hverdag, spiser sundt og regelmessi. huden er ganske sensitiv og har reagert på de fleste produktene på apoteket.

Anonymkode: bce84...d94

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikker på at alle produktene ikke er for mye for huden din? Jeg har fulgt diverse hudpleieprogram fra salonger, parfymerier og apoteker opp gjennom årene, og huden ble liksom aldri fin. Så fikk jeg dårlig råd som student og kuttet ut det hele, vasket med vann om morgenen og brukte en god parfymefri dagkrem, og fjernet sminket med en serviett som selges i dagligvare om kvelden. Gradvis ble huden min bedre, og etter to-tre mnd var den så fin som den aldri har vært. Lite rødhet, ingen kviser, kjennes ikke stram og tørr ut. Begynte med et omfattende renseprogram igjen etter påtrykk fra en venninne, og da ble huden jævlig igjen fort som fy, så jeg har kuttet alt fancy dill dall og huden fin er fin.

Anonymkode: c6ca1...65c

Skrevet

Kvinne? Har p-piller effekt? Noen typer hjelper jo mot akne.

Anonymkode: 145cb...a4d

Skrevet

Jeg har alltid slitt med uren hud, spesielt syklus relatert. Begynte med Cerazette p-piller, mistet mensen helt og har fått helt ren hud, for første gang i mitt liv. 

Anonymkode: 27e06...e74

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...