AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #1 Skrevet 16. september 2016 Jeg har ei stund nå hatt problemer med svie og brennende følelse under vannlating. Ofte om morgenen. Må tisse ofte. Det føles akkurat som UVI. Men så går det bort i løpet av dagen, og jeg er helt fin. Det er ikke hver dag, det kommer og går, men flere dager i uka. Har tatt UVI test, men selvfølgelig hadde jeg ikke vondt på det tidspunktet, typisk... Fikk ingen utslag. Jeg har også et problem som kommer og går med at jeg tror jeg ikke får tømt blæra skikkelig. Jeg tisser godt, og blir gjerne sittende litt ekstra for å få ut de siste dråpene (begynte med dette etter jeg fikk følelsen av å ikke klare å tømme blæra). Noen ganger når jeg så sitter der i et par minutter ekstra, må jeg tisse igjen og jeg tisser da omtrent lik mengde som første gangen. Så kan jeg sitte i et par minutter til, og det samme skjer igjen, gjerne lik mengde eller mindre. Jeg kan sitte sånn og tisse i flere omganger. Når mengden minken, sier jeg meg ferdig, men det er sjelden lenge til jeg føler meg tissetrengt igjen, og da tisser mye igjen. Kanskje får jeg ikke tømt blæra helt da heller eller kanskje den "tilstanden" er borte til da og alt er som det vanligvis er. Skal til lege om fire uker, og skal ta det opp da, men er det noen som har opplevd det samme og som fant ut hva det var? Anonymkode: cb22b...307
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #2 Skrevet 16. september 2016 Kommer det litt blod og av og til? Er nok bare stress. Anonymkode: a2b56...579
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #3 Skrevet 16. september 2016 Jeg blør litt av og på, men ikke fra urinveiene (blødningene kan stamme på alt fra ny medisin til begynnende mens etter innsetting av spiral). Skal ta dette også opp med lege, men tror ikke det har noen forbindelse med urineringen. Har hatt en veldig stressende periode... Kan man virkelig få en så irritert blære av stress? Anonymkode: cb22b...307
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå