Gå til innhold

Liker menn men hater pikk

Fremhevede innlegg

Skrevet

I det siste har jeg slitt mye med å forstå min egen seksualitet... Hovedproblemet er at jeg er tiltrukket av menn, men syns penisen er noe av det ekleste som finns på menneskekroppen. Klarer ikke å forklare det, men synet av en gjør meg bare kvalm, og jeg må bokstavelig talt brekke meg når jeg ser en pikk ejakulere. Kanskje det henger sammen med at jeg ikke klarer å komme av å bli penetrert?

er det noe jeg kan gjøre med dette egentlig? Kan jo ikke akkurat date menn, men bare ha sex med kvinner...

Anonymkode: defa4...a71

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merkelig... Jeg kan forstå at man ikke finner en pikk som spruter som noe fint å se på, men er det slik med alle kuker for deg? Selv når den ikke spruter?

Anonymkode: e060f...4cf

Skrevet

Interessant. Er denne følelsen lik når penis er slapp som når den er stiv?

Det har nok ikke noe med at du ikke klarer å komme av å bli penetrert. Da ville MANGE følt det samme som deg.

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, Sphere skrev:

Interessant. Er denne følelsen lik når penis er slapp som når den er stiv?

Det har nok ikke noe med at du ikke klarer å komme av å bli penetrert. Da ville MANGE følt det samme som deg.

Spiller ingen rolle om den er slapp eller stiv, syns det er like ekkelt uansett :/

(samme gjelder forresten også pungen)

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I det siste har jeg slitt mye med å forstå min egen seksualitet... Hovedproblemet er at jeg er tiltrukket av menn, men syns penisen er noe av det ekleste som finns på menneskekroppen. Klarer ikke å forklare det, men synet av en gjør meg bare kvalm, og jeg må bokstavelig talt brekke meg når jeg ser en pikk ejakulere. Kanskje det henger sammen med at jeg ikke klarer å komme av å bli penetrert?

er det noe jeg kan gjøre med dette egentlig? Kan jo ikke akkurat date menn, men bare ha sex med kvinner...

Jar du blitt seksuelt misbrukt og fortrengt misbruket?

Anonymkode: c7649...be5

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spiller ingen rolle om den er slapp eller stiv, syns det er like ekkelt uansett :/

Se om du kan finne deg en mann med fitte :fnise:

Anonymkode: e060f...4cf

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg regner med at dette kan behandles på lik linje med phallofobi, som er frykt for penis. Det virker ikke som det er frykt du har, men noe er det som får deg til å reagere slik. En psykolog vil kunne sette igang kognitiv terapi for deg og forsøke å endre tankesettet ditt.

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jar du blitt seksuelt misbrukt og fortrengt misbruket?

Anonymkode: c7649...be5

Nei, aldri. Dette er også noe som har kommet i senere tid, da jeg tidligere var mer....likegyldig? Jeg pleide ikke å føle noe som helst da jeg så en penis, men nå syns jeg bare det er kvalmt.

Skrevet

Jeg er mann og kan skjønne ts sine aversjoner. En kuk er ikke noe pent syn. Ser ut som en snabel. Og i erigert tilstand ser den ganske fryktinngytende ut. Den er jo også et slags våpen som menn penetrerer med. Kan skjønne en kvinne som ikke får nytelse av en kuk vil betrakte den som et fremmedelement.

Anonymkode: 1e824...40b

Skrevet

Jeg synes menns peniser ser veldig komiske ut. Må nesten le når jeg ser bilder av dem. Synes nesten de ser litt søte ut...stakkars menn de kan jo ikke noe for at de desv er født med en snabel og tilhenger...:fnise: Vi får skylde på alle kvinnene som absolutt må føde dem inn i denne verden...

Anonymkode: 1f7ed...9be

• Liker 1
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes menns peniser ser veldig komiske ut. Må nesten le når jeg ser bilder av dem. Synes nesten de ser litt søte ut...stakkars menn de kan jo ikke noe for at de desv er født med en snabel og tilhenger...:fnise: Vi får skylde på alle kvinnene som absolutt må føde dem inn i denne verden...

Anonymkode: 1f7ed...9be

Denne likte jeg... 😁

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...