AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #21 Skrevet 16. september 2016 Vi var i lekebutikken og hun betalte med sutten Da var alle de andre suttene hjemme fjernet. Gikk så fint. Anonymkode: 89e31...f07
Birdo Skrevet 16. september 2016 #22 Skrevet 16. september 2016 6 timer siden, CaramelDevil skrev: Du er altså en sånn som MÅ finne noe negativt med alt bak din anonyme bruker? Jeg kan gjerne skrive uten å være anonym(jeg er ikke ab du svarer, men allikevel). Jeg også håper du hentet de igjen, om ikke for miljøet så får dyrene. Dyrene kan tygge av tutten og svelge den, og den kan sette seg fast i halsen på de 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 #23 Skrevet 17. september 2016 Jeg forberedte datteren i min i lang tid, på at når man blir fire år (brukte den kun om natten) smaker ikke sutt godt lenger. Sånn er det å bli stor jente! Fireårsdagen kom, smurte godnegl på alle suttene,de makte pyton og det var det hun hadde forventet. Anonymkode: 3dc68...ef8
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #24 Skrevet 18. september 2016 Min erfaring er at man ikke trenger noen andre triks enn en porsjon tålmodighet og stahet Jeg har to unger som begge var veldig sta og avhengige av smokken, og jeg trodde det kom til å bli masse grining å få de til å slutte... men saken er at de sluttet jo på dagen hos den eldste begynte det med at vi hadde vært på ferie, vi hadde bestemt oss for å vente til etter bilturen med å slutte, da det kan være greit med en smokk når ungen blir lei av å kjøre... men saken var at da vi kom hjem fant vi ikke igjen noen smokker, bortsett fra en gammel, seig en, og den spyttet hun bare ut. Så jeg kastet den. Og når hun spurte etter smokken sin, sa jeg bare at den var forsvunnet og at nissen hadde tatt den og lovet at hun skulle få en fin gave til jul. Det godtok hun faktisk! Hun spurte ikke etter smokken! Ville kanskje ha litt mer kos den dagen, men smokken spurte hun ikke etter! Da yngste skulle slutte, kastet jeg smokkene etterhvert, til slutt hadde vi ingen... og da kunne jeg jo ikke gi etter heller da - da vi ikke hadde noen smokker... men hun ga seg like fort hun og Ingen kamp! Helt utrolig... For de var slike jenter som stadig ville ha smokken og ble veldig grinete uten... men ute av syne -ute av sinn? Det blir som å ha sjokolade i skuffen.. Så lenge du vet at du har det tilgjengelig, så hungrer du etter det... men når du ikke har noen, så har du ikke noen... og da er det lettere å holde seg unna. Anonymkode: 29db6...ecf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå